|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Er det mange her inne som er fra samme familie?Jeg er helt familieløs, men ikke venneløs her inne.
|
|
|
#42 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det mange her inne som er fra samme familie?Jeg har ingen i nær familie her inne, den familien er forøvrig rimelig liten.
|
|
|
#43 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det mange her inne som er fra samme familie?Ingen fra familien her....men mistenker muligens ei for å snike her...Har venninna mi her, og også noen andre jeg vet hvem er...
|
|
|
#44 |
|
Tatt på
|
Sv: Er det mange her inne som er fra samme familie?Så vidt jeg vet har jeg ingen slektninger her inne, ikke det har jeg har så god oversikt over alle heller. En av bakdelen med stor slekt.
|
|
|
#45 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det mange her inne som er fra samme familie?Ikke som jeg vet om, men mulig det er noen.
|
|
|
#47 |
|
Sv: Er det mange her inne som er fra samme familie?Nei, etter det jeg vet er det ingen her jeg er i slekt med, ei heller RL-venner/bekjente.
|
|
|
#48 |
|
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Sv: Er det mange her inne som er fra samme familie?Jeg og Cilius er "x-slekt". Men hun er jo ikke akkurat kjempeaktiv. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Er det mange her inne som er fra samme familie?Ingen i familien er her, kjenner ingen fra RL her men har anbefalt forumet til en venninne men aner ikke om hun har meldt seg inn enda...
|
|
|
|
#51 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Er det mange her inne som er fra samme familie?Ingen slekt eller kjente her inne, som jeg vet om iallefall.
|
|
|
|
#52 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Er det mange her inne som er fra samme familie?Jeg har ingen familie her, tror jeg, men jeg har møtt endel av dere i RL og Mammatuss har jeg vært venninne med siden 1985. Siden jeg er gudmor til jenta hennes, blir jeg vel nesten litt for familie å regne da, eller? :hint:
|
|
|
#53 |
|
Passiv
|
Sv: Er det mange her inne som er fra samme familie?
Sist redigert av Frantzen : 01-10-07 kl 19:54. |
|
|
|
#55 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Er det mange her inne som er fra samme familie?Ingen familie her inne,men kjenner Hønni og Clubby irl. og har kjent de i mange år.
|
|
|
#59 |
|
Ekvilist
|
Sv: Er det mange her inne som er fra samme familie?Har ingen kjent slekt her inne, heller ingen kjente møtt irl før jeg entret nettverdenen for et par-tre år siden. Men enkelte føler jeg at jeg kjenner ganske godt allikevel, jeg har møtt ganske så mange brukere her inne.
|
|
|
#60 |
|
Fornøyd
|
Sv: Er det mange her inne som er fra samme familie?Jeg har ikke familie her inne, så vidt meg bekjent. Jeg har en god venninne her som jeg kjenner fra RL (men vi møttes på snartmamma), og har ellers truffet noen av de andre her inne. Noen på treff, og andre igjen fordi jeg har handlet av/med dem.
|
![]() |
|
|