Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det mange her inne som er fra samme familie?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-07, 18:46   #41
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det mange her inne som er fra samme familie?

Jeg er helt familieløs, men ikke venneløs her inne.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 18:51   #42
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ingen i nær familie her inne, den familien er forøvrig rimelig liten.

Hvis jeg har søskenbarn eller tremenninger her så kjenner jeg de faktisk såpass dårlig at jeg ikke har oppfattet det. Fint hvis dere gir en lyd?

Jeg har to venninner fra opprinnelig-RL her, og flere nettvenninner som jeg også har møtt i RL og kan vel sikkert kalle de RL-venner hele gjengen. :komplisert:

Gammel 01-10-07, 19:03   #43
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ingen fra familien her....men mistenker muligens ei for å snike her...Har venninna mi her, og også noen andre jeg vet hvem er...

Gammel 01-10-07, 19:07   #44
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Så vidt jeg vet har jeg ingen slektninger her inne, ikke det har jeg har så god oversikt over alle heller. En av bakdelen med stor slekt.

Gammel 01-10-07, 19:11   #45
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Ikke som jeg vet om, men mulig det er noen.

Gammel 01-10-07, 19:12   #46
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Nope. Ingen familie her så vidt jeg vet om.
Kjenner noen RL .

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 19:14   #47
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Nei, etter det jeg vet er det ingen her jeg er i slekt med, ei heller RL-venner/bekjente.

Nærmeste jeg kommer er at jeg har oppdaget at det er ei til her inne som bor på samme sted som meg.

Gammel 01-10-07, 19:20   #48
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg og Cilius er "x-slekt". Men hun er jo ikke akkurat kjempeaktiv.
Ellers så kjenner jeg Spektakkelrandi og Salt (har jeg funnet ut). Kommer ikke på fler akkurat nå.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 19:24   #49
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Har ingen slekt her inne som jeg vet om. Men jeg har truffet noen i RL

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 19:25   #50
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Ingen i familien er her, kjenner ingen fra RL her men har anbefalt forumet til en venninne men aner ikke om hun har meldt seg inn enda...

Gammel 01-10-07, 19:40   #51
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Ingen slekt eller kjente her inne, som jeg vet om iallefall.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 19:41   #52
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ingen familie her, tror jeg, men jeg har møtt endel av dere i RL og Mammatuss har jeg vært venninne med siden 1985. Siden jeg er gudmor til jenta hennes, blir jeg vel nesten litt for familie å regne da, eller? :hint:

Gammel 01-10-07, 19:48   #53
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Siden jeg er gudmor til jenta hennes, blir jeg vel nesten litt for familie å regne da, eller? :hint:

Dessuten er jeg tanta til Lillemann og Storebror!

Sist redigert av Frantzen : 01-10-07 kl 19:54.
  Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 19:52   #54
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg tror ikke jeg er i familie med noen her inne, og ikke kjenner jeg noen irl heller.

Jeg kjenner ingen her, og ikke har jeg møtt noen RL heller.

Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 20:21   #55
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Ingen familie her inne,men kjenner Hønni og Clubby irl. og har kjent de i mange år.

Gammel 01-10-07, 20:26   #56
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Ingen familie, tror jeg. Men kjenner "søster" fra før

Hva er IRL og RL, foresten?

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 20:29   #57
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Har to slektninger her inne og en nær venninne. Min venninne har ikke vært så aktiv her siste halvåret.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 20:46   #58
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Ingen familie, tror jeg. Men kjenner "søster" fra før

Hva er IRL og RL, foresten?

In Real Life og Real Life

Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 20:48   #59
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har ingen kjent slekt her inne, heller ingen kjente møtt irl før jeg entret nettverdenen for et par-tre år siden. Men enkelte føler jeg at jeg kjenner ganske godt allikevel, jeg har møtt ganske så mange brukere her inne.

Gammel 01-10-07, 20:50   #60
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har ikke familie her inne, så vidt meg bekjent. Jeg har en god venninne her som jeg kjenner fra RL (men vi møttes på snartmamma), og har ellers truffet noen av de andre her inne. Noen på treff, og andre igjen fordi jeg har handlet av/med dem.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:00.