Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Grey's for viderekomne - sesongstart!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-07, 22:25   #21
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Grey's for viderekomne - sesongstart!

Kif, den var "fine"

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Ja, på slutten av forrige sesong var jeg ganske lei, men det ser ut til å ha tatt seg litt opp igjen. La oss håpe det fortsetter.

Jepp, det er et lite vindu åpent her.

Er det noen som har sett Private Practice da, må jo være noe for oss - en "spin off" .
Jeg har sett, og er bare sånn passelig fornøyd, antakelig fordi forventningene var så høye.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 23:21   #22
Frantzen
Passiv

Standard

Ser ut til at jeg er den eneste som ikke likte sesongåpningen av Grey's noe særlig... :antagelig sær:
Gir det noen episoder til da.

Private Practice var ikke bra, syns jeg. Spesielt var det utrolig kunstig både plottet og skuespillerprestasjonene rundt sæd-historien.
Krampaktig spin-off

Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 23:25   #23
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Jeg har visst glemt hva som skjedde sist sesong. Noen som har lyst å fortelle meg kjapt hva som skjedde i bryllupet og hvorfor Christina ble forlatt ved alteret? *tåkete*

Christina fikk lettere panikk og var i ferd med å ike gå inn i kirken. Hun lot seg overbevise, men da kom Burke ut og avlyste hele greia. Når hun ikke klarte å være helt sikker så ville han ikke gifte seg likevel :enkelt forklart:

En meget sær fyr, han Burke

Sist redigert av Frantzen : 03-10-07 kl 01:40. Årsak: La på spoiler sånn for sikkerhets skyld
  Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 23:26   #24
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Episoden er nede, det er også Heroes og den spinoff-tingen.

:hva skal man velge ...:

Gammel 05-10-07, 22:05   #25
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Episode 2 er akkurat ferdig nedlastet, snurr film!

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 16:53   #26
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balansekunstneren, her.

Er det noen som har sett Private Practice da, må jo være noe for oss - en "spin off" .
Jeg har sett, og er bare sånn passelig fornøyd, antakelig fordi forventningene var så høye.

Ja, vi har sett det også. Jeg er ikke helt overbevist akkurat, men så var jeg ikke så begeistret for Adison i utgangspunktet heller. Litt usikker, synes liksom det blir litt vel dumt at hun som er en av verdens beste kirurger skal kaste bort evnene sine "i bushen" der hun som oftest ikke får brukt evnene sine. Og så var de der forviklingene hennes i Greys litt irriterende og teite, så jeg håper ikke det blir en hel serie med enda mer.
Jeg er ikke helt sikker på hva jeg synes om Amy Brennerman i en slik rolle, jeg likte henne som Judging Amy. I tillegg, så håper jeg at det ikke blir så veldig "Ally Mc Beal preg" på det som det kunne virke som i første episode. Jeg skal gi det noen episoder til før jeg bestemmer meg.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 17:09   #27
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så første episode i går. Den var grei.
Jeg likte ikke Bambi-tingen, det ble litt for teit, men ellers var det en god Grey's-episode.

Private Practice har jeg ikke sett enda.

Gammel 06-10-07, 20:16   #28
astrid_d
Superduperaktiv

astrid_d er populærastrid_d er populærastrid_d er populær
Standard

Og jeg lurer på om noen kunne forklare meg hvordan jeg får bort det blå over teksten....

astrid_d er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 20:17   #29
DM
Live and let live

DM sin avatar

DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av astrid_d, her.

Og jeg lurer på om noen kunne forklare meg hvordan jeg får bort det blå over teksten....

Du markerer teksten. (Men kun hvis du er klar for å lese noen spoilere. )

Gammel 06-10-07, 20:18   #30
astrid_d
Superduperaktiv

astrid_d er populærastrid_d er populærastrid_d er populær
Standard

Takk!!

astrid_d er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 20:25   #31
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av astrid_d, her.

Takk!!

Eller trykker ctrl + A, så slipper du å markere hver eneste spoiler

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 20:38   #32
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Eller trykker ctrl + A, så slipper du å markere hver eneste spoiler

Eller eple+A om en har mac.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 20:55   #33
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Mammatuss: nei, du er ikke den eneste som ikke er overbevist. Jeg gir det noen episoder til, men den første var skuffende. Jeg forventer faktisk å flire høyt minst en gang og få tårer i øynene en gang i hver episode, men denne var bare kjedelig og litt forvirrende.

Laster ned episode 2 nå, får se om den er bedre..

Gammel 06-10-07, 21:05   #34
Isa
--

Isa sin avatar

Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg synes om Greys jeg nå. Må jo følge med, men jeg har nok mistet litt piffen.

Private Practice har jeg sett 2 episoder av, ikke frelst, men kommer nok til å ha den som sånn i bakhånd hvis jeg ikke har noe annet å se på.

Gammel 06-10-07, 21:35   #35
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Må man laste ned PP også eller går den på en eller annen kanal?
:kan ikke laste ned:

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 23:52   #36
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

At de har tatt inn en "halvsøster Grey" (husker ikke fornavnet), vil det kanskje si at Meredith er oppbrukt og skal ut av serien?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 08:47   #37
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

At de har tatt inn en "halvsøster Grey" (husker ikke fornavnet), vil det kanskje si at Meredith er oppbrukt og skal ut av serien?

Ja, kanskje? Det overrasker meg forresten litt at de gjør halvsøsteren til en sånn usikker dott som higer etter Merediths oppmerksomhet hele tiden. Jeg kjenner forøvrig at jeg er litt lei av dette frem-og-tilbake-greiene mellom Mer og McDreamy nå.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 09:21   #38
Isa
--

Isa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Må man laste ned PP også eller går den på en eller annen kanal?
:kan ikke laste ned:

Må lastes ned enn så lenge ja.

Gammel 08-10-07, 12:57   #39
Labolina
Superduperaktiv

Labolina sin avatar

Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

hvor laster dere ned fra?

www.tvtorrents.com

Vet ikke helt hva jeg syns ennå. Må se litt fler episoder først.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 19:26   #40
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Ja, kanskje? Det overrasker meg forresten litt at de gjør halvsøsteren til en sånn usikker dott som higer etter Merediths oppmerksomhet hele tiden. Jeg kjenner forøvrig at jeg er litt lei av dette frem-og-tilbake-greiene mellom Mer og McDreamy nå.

absolutt enig. Et sted må vel det temaet være brukt opp, liksom
Jeg syns likevel den andre ep i sesongen var mye mer fengende enn den første. Så jeg følger fortsatt med

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:14.