|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Vaklende
|
Sv: Grey's for viderekomne - sesongstart!Kif, den var "fine"
Jepp, det er et lite vindu åpent her. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Passiv
|
Sv: Grey's for viderekomne - sesongstart!Ser ut til at jeg er den eneste som ikke likte sesongåpningen av Grey's noe særlig... :antagelig sær: |
|
|
|
#23 |
|
Passiv
|
Sv: Grey's for viderekomne - sesongstart!
Christina fikk lettere panikk og var i ferd med å ike gå inn i kirken. Hun lot seg overbevise, men da kom Burke ut og avlyste hele greia. Når hun ikke klarte å være helt sikker så ville han ikke gifte seg likevel :enkelt forklart: Sist redigert av Frantzen : 03-10-07 kl 01:40. Årsak: La på spoiler sånn for sikkerhets skyld |
|
|
|
#24 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Grey's for viderekomne - sesongstart!Episoden er nede, det er også Heroes og den spinoff-tingen.
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Grey's for viderekomne - sesongstart!Episode 2 er akkurat ferdig nedlastet, snurr film! |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Live and let live
|
Ja, vi har sett det også. Jeg er ikke helt overbevist akkurat, men så var jeg ikke så begeistret for Adison i utgangspunktet heller. Litt usikker, synes liksom det blir litt vel dumt at hun som er en av verdens beste kirurger skal kaste bort evnene sine "i bushen" der hun som oftest ikke får brukt evnene sine. Og så var de der forviklingene hennes i Greys litt irriterende og teite, så jeg håper ikke det blir en hel serie med enda mer. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Grey's for viderekomne - sesongstart!Så første episode i går. Den var grei.
|
|
|
#28 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
Sv: Grey's for viderekomne - sesongstart!Og jeg lurer på om noen kunne forklare meg hvordan jeg får bort det blå over teksten.... |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Live and let live
|
Du markerer teksten.
|
|
|
#30 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
Sv: Grey's for viderekomne - sesongstart!Takk!! |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Trøtt
|
Sv: Grey's for viderekomne - sesongstart!Mammatuss: nei, du er ikke den eneste som ikke er overbevist. Jeg gir det noen episoder til, men den første var skuffende. Jeg forventer faktisk å flire høyt minst en gang og få tårer i øynene en gang i hver episode, men denne var bare kjedelig og litt forvirrende.
|
|
|
#34 |
|
--
|
Sv: Grey's for viderekomne - sesongstart!Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg synes om Greys jeg nå. Må jo følge med, men jeg har nok mistet litt piffen. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Grey's for viderekomne - sesongstart!Må man laste ned PP også eller går den på en eller annen kanal?
|
|
|
#36 |
|
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Grey's for viderekomne - sesongstart!At de har tatt inn en "halvsøster Grey" (husker ikke fornavnet), vil det kanskje si at Meredith er oppbrukt og skal ut av serien? |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, kanskje? Det overrasker meg forresten litt at de gjør halvsøsteren til en sånn usikker dott som higer etter Merediths oppmerksomhet hele tiden. Jeg kjenner forøvrig at jeg er litt lei av dette frem-og-tilbake-greiene mellom Mer og McDreamy nå. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() |
www.tvtorrents.com |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Passiv
|
Så absolutt enig. Et sted må vel det temaet være brukt opp, liksom |
|
![]() |
|
|