|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
HATER Bergen by
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
![]() Sv: Merkelig å ikke ha gifteringer?Gubben min går uten, jeg går med, ikke noe problem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
|
![]() Sv: Merkelig å ikke ha gifteringer?Selv om mannen og jeg har ringer, synes jeg ikke at det er rart om andre ikke har det. mannen synes våre ringer er for små og puslete, og vil gjerna kjøpe nye, større og vakrere. Vi har også snakket om å tatovere oss, og det blir da det samme tegnet som vi har skravert på utsiden av gifteringen: Et liggende åttetall, som betyr: Uendelig, evig osv. Det er ikke bare et vakkert symbol, men også en intern greie min mann og jeg har fra våre pur unge dager som kjærester.
![]() |
#63 |
|
![]() Sv: Merkelig å ikke ha gifteringer?
![]() |
#64 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Merkelig å ikke ha gifteringer?For meg/oss var det naturlig å ha glatte ringer.
![]() |
#65 |
Epikur
|
![]() Sv: Merkelig å ikke ha gifteringer?Det er mulig at jeg ikke tror nok på den evige endeløse kjærligheten, men en tattis, er ikke det litt risky?
![]() |
#66 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Merkelig å ikke ha gifteringer?
Et vennepar av oss har tatoverte ringer på fingrene. De har vel hatt dem i 15 år, nå.
![]() |
#67 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Merkelig å ikke ha gifteringer?Den romantiske mannen min har jo spurt meg om vi skal gifte oss, og det er nok han som vil ha kirkebryllup, flott middag og ringer. Men jeg skal velge meg det som jeg ikke kommer til å takle :les:velge mine kamper: og stå for det. Så vi kan godt ha ringer, men det er ikke ett must for min del. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|