|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
både her og der
|
![]() Sv: Syk unge
Dette er ille. Stakkars, stakkars jenta di. Storesøster har det også slik, og det er fryktelig ikke å kunne gjøre noe. Vi fikk en krem av legen som skal lindre litt og den hjelper litt på de verste blemmene på tunga. Håper virkelig at jenta di kommer seg raskt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Syk ungeHun er kjempedårlig nå, har fått paralgin minor stikkpiller for å hjelpe på smertene. Diskuterte med en lege på jobben i dag og han påstod hardnakket at hun bude få penicillin fordi slike blemmer i munnen skjelden var herpes og uansett infisert av bakterier..må si jeg ble veldig skeptisk. Han skriver ut penicillin på det meste han da, mens jeg har helt motsatt holdning.
![]() |
#24 |
Gal kattedame
|
Nytter ikke med xylocain i munnen dessverre.
![]() |
#26 |
superbruker
|
Det kan brukes i munnen. Det har vi gjort før. Måtte slå det opp for å sjekke og det kan brukes selv om det står at det er etter tannlegebehandling. Jeg har selv brukt mot vonde blemmer i munnen.
![]() |
#28 |
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Syk ungeStakkar lita... Er så vondt når de har så vondt, og man ikke kan gjøre noe for å hjelpe de..
![]() |
#29 |
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da jeg var hos legen med min 4-åring for det samme, kalte han det en virusinfeksjon som kaltes noe som begynte på A.. Men kan bli bakterier i sårene siden man ikke kommer inn i munnen og får pusset tennene. Pencillin ville jeg har styrt unna, ja. Legen vår nevnte ingenting om pencillin. Håper hun er litt bedre idag og at hun får drukket litt.
![]() |
#30 |
Gal kattedame
|
Tenker du på Corsodyl gel ?
![]() |
#31 |
superbruker
|
Neida, jeg tenker på xylocain. Den samme som man kan bruke ved feks innleggelse av kateter.
![]() |
#32 |
Gal kattedame
|
Den vanlige katetergelen har vi jo kassevis av på jobben. Trodde ikke den kunne brukes i munnen, i såfall skal jeg jaggu kjøpe med en hjem i kveld.
![]() |
#35 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Syk ungeHelt 100% frisk
![]() |
#37 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Syk ungeSå godt at hun er blitt frisk igjen. Da synes jeg tross alt at det gikk ganske fort over, selv om det ikke virket sånn for dere når det sto på. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|