|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?Alt til en viss grad, mener jeg...
|
|
|
#22 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?Eg er heilt eignig med deg, Inagh. Godt innlegg. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Leser
|
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?Jeg er helt enig med Inagh - og det er faktisk det jeg tror hun som blir fremstilt i artikkelen også sier, når man får skrelt av alt det vanlige Dagbladet-nå-må-vi-lage-en-fengende-overskrift-dere-og-gjerne-litt-sensasjonell.
|
|
|
#24 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?Jeg hørte om denne type lek på "Kos og Kaos" også. Sist redigert av Dronningen : 16-10-07 kl 11:24. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Glamorøs
|
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?
Signerer deg og Inagh. Jeg leste først artikkelen med litt sånn hva-i-all-verden!-blikk, men bestemte meg for å lese den en gang til når jeg så hvordan Alfa tolket den, og er enig med deg.
Sist redigert av Tallulah : 16-10-07 kl 11:28. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?Jeg har lest den med "I-all-verden" blikk.
|
|
|
|
#27 |
|
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?Denne barnehagen var det innslag fra på tv for en stund siden, mulig det var på "Kos og kaos" som Electronica nevner.
|
|
|
#28 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?Det er normalt og naturlig å bæsje og tisse også, likevel lærer vi barna at dette gjør vi på do eller i bleien. Stakkars unger, de får sikkert enorme traumer i forhold til avføring.
|
|
|
#29 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Huff ja - la oss alle begynne å gå nakne og gjøre fra oss der vi står. Ja til frigjøring av kroppen og dens væsker!
|
|
|
#30 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?Er det nå vi trekker inn Freud?
|
|
|
#31 |
|
♥
![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?Jeg er dypt sjokkert og håper inderlig at dette ikke blir normalt i alle barnehager. Det er nok sexfiksering om en ikke skal begynne med fri onani også. :hake: |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Meiner du seriøst at dette er ei sakleg samanlikning? |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Absolut ateist
|
Det er nok de som tisser i kjøkkenvasken. Og ja, det er en saklig sammenligning av den grunn til at det er noe man gjør privat på egnet sted. Det er ingen som sier at sofa ikke er et egnet sted å ha sex, men det ville gjerne ikke vært egnet om du hadde sex på naboens sofa om dere var på besøk der.
|
|
|
#35 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Ja, den er eg med på, men ein tissar og bæsjar også i barnehagen. Borna er der i mange timar kvar veke. Og finn ein ein privat og eigna stad for avføring i barnehagen så klarer ein sikkert å finne ein privt og eigna stad for å kose seg også. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg tror at jeg ikke ville likt å ha guttene mine i en barnehage hvor det var fritt fram. Når det er sagt er det forskjell på reaksjoner som "Huff, nei, dette kan du ikke gjøre" og reaksjoner som "Oi, koser du med tissen din. Kanskje du kan gjøre det et sted hvor du er alene? Så kan du kose deg så mye du vil?" Jeg mener det er forskjell på å tilrettelegge for seksuell aktivitet (som jeg oppfatter at denne barnehagene gjør) og det å forsiktig rettlede barna. Seksualiserte situasjoner tror jeg oppstår alle steder hvor det er barn og da gjelder det å takle de riktig gjennom veiledning. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?Privat og egnet sted for avføring er på do for de som ikke bruker bleie. Det finnes ikke egnede steder til sex i en barnehage.
|
|
|
#38 |
|
♥
![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?Jeg husker fra barneskolen etter gymtimene. Jeg hatet å dusje sammen med andre. På |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Då foreslår eg at du gjer som Glitter og les artikkelen og plukkar bort den tabloide overskrifta og framstillinga (som Dagbladet må ta på si kappe), for det er nettopp det som står i artikkelen. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg er litt enig med deg. Men hvis en gutt sitter på do og fikler med tissen sin, det være seg i barnehagen eller hjemme kan man kanskje bare la det skje? Det forstyrrer jo ingen. |
|
|
|
![]() |
|
|