Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Teutonia Spirit S3

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-07, 16:10   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Stort smil

Teutonia Spirit S3

Nå er jeg DER i forhold til vogn

Fashionmodellen.

Fant 2008 modell på en tysk side (http://www.pingpong-online.de/osc/pr...oducts_id=1515 ) - og den vil koste ca 5500 kr totalt.

På LillePrinsen har de vogna til 6500 kr, men da 2007 mod.

Erfaringer her da???

Sånn ser den ut:

Men jeg vil ha den i brun tror jeg..

Bagen ser sånn ut. Tror jeg ønsker den i brun også - evt beige (eller grønn???) inni. Man kan velge to farger.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 16:14   #2
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Teutonia Spirit S3.

Stemmer for!!!

Denne hadde jeg helt klart vurdert om jeg var gravid.
Den er nok litt tyngre enn Buggaboo og OTH men den har det beste fra begge.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 16:19   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Stemmer for!!!

Denne hadde jeg helt klart vurdert om jeg var gravid.
Den er nok litt tyngre enn Buggaboo og OTH men den har det beste fra begge.

For meg som kommer fra Bassonvogn blir den nok en lettvekter

Ja, jeg liker den. Synes fortsatt OTH er penere, men denne er mer praktisk synes jeg det virker som.

Gammel 10-11-07, 16:21   #4
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har vært fornøyd med vår S3. Det eneste problemet er at ryggen er ganske kort, den fungerer ikke så veldig lenge som sovevogn. Den er iallefall litt for liten til vår 2,5-åring som er kort i utgangspunktet. Mulig det kan like mye skyldes kalesjen hvor det innvendige "detter ned i hodet" på ham, mulig man kan gjøre noe med det. Vi har lånt oss en annen Teutonia som fungerer helt fint som sovevogn i barnehagen.

Gammel 10-11-07, 16:25   #5
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er OTH fan da. Greit nok, kjipt at man ikke kan ha babyen mot seg fra h*n er 7-11 mnd.. rett etter at de har flyttet ut av bagen da. Men resten av tiden så er den HELT super.
Man får ikke alt...

Gammel 10-11-07, 16:33   #6
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har Spirit S3 og er veldig fornøyd!

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 16:39   #7
bønna
Deltidsmamma

bønna sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Er også fornøyd med vår spirit s3. Kan brukes om hverandre som sittevogn til storebror og bagvogn til lillebror; genialt. Vi har bare den, når vi er på tur med en; og en tvillingvogn til når vi er på tur med to.

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 16:56   #8
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi hadde denne og den er genial. OTH er penere og lettere, men det kjøper du når ungen er større. Go for it!

Gammel 10-11-07, 20:44   #9
Skjevo
Erfaren

Skjevo sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

Sv: Teutonia Spirit S3

Jeg er fornøyd, men ikke superfornøyd. Kurven under er veldig knotete å komme til med sportsvognunderstellet, tung å trille i snø og rammen blir fort stygg og oppskrapt når den blir slått sammen. Synes kanskje den er litt ustabil, men det skyldes kanskje at jeg sammenligner den med Teutonia y2k som jeg hadde før. Kan ihvertfall ikke kjøre opp og ned fortauskanter med kun en hånd på styret. Sånn, det var vel det negative jeg hadde å komme med.

Bagen du viste bilde av har jeg ikke prøvd, men softbagen derimot elsker både snuppa og jeg. Vi bor i tredje etasje, så den har vært super å bære henne i, samt at hun har brukt den som dagseng i 6 mnd nå. Faktisk sov hun i den på natten også de første ukene da grindsengen var stor og skummel.

Den brune vognen var lekker! Satser selv på en brun Easywalker Sky til sommeren

Skjevo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 22:30   #10
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Jeg er OTH fan da. Greit nok, kjipt at man ikke kan ha babyen mot seg fra h*n er 7-11 mnd.. rett etter at de har flyttet ut av bagen da. Men resten av tiden så er den HELT super.
Man får ikke alt...

Om jeg får et barn som Hannah så kan jeg jo risikere å måtte droppe bagen fra 4 mnd liksom Og det er litt tidlig føler jeg, å starte med sportsvogn fremover.

Det med å nå handlenettet under vet jeg om, det er et kjent problem på en del vogner tror jeg, TFK og.

Men NOE negativt er det jo liksom med alle vogner?

Gammel 10-11-07, 22:54   #11
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har S3 med Fashion bag. Hadde ikke brun når jeg bestilte i august, så det ble svart på meg. Fersken sover kjempebra i bagen, bruker den som sovested på dagtid. Nå har ikke jeg vært på trilletur enda, men jeg gleder meg til å teste.

Gammel 11-11-07, 00:24   #12
Tilden
Leken

Tilden sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Østlandet
Tilden er litt kulTilden er litt kulTilden er litt kul
Standard

Har bestilt den som duovogna, men ikke med fashionbagen (selv om den er rålekker!). Fikk beskjed om at kalesjen på fashionbagen var liten og lite egnet for vinterbaby, så vi valgte vanlig duobag. Venter den i hus hvert øyeblikk og er kjempespent!

Tilden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 00:31   #13
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Synes den er kjempefin jeg! - Jeg liker også looken på OTH, men det at den kun er framovervendt og at den managler stormtrekk. *vanskelig* Synes den der ser fin ut jeg!

Gammel 11-11-07, 00:49   #14
Left
Passiv

Standard

Kjempefin, men hadde tatt beige bag

Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 02:04   #15
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Veldig fin vogn, men når kalesjen innvendig er nedslått (om sommeren f.eks.) faller den ned i ansiktet på barnet og krymper lengden på vognen betraktelig.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 05:21   #16
Pastill
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tilden, her.

Har bestilt den som duovogna, men ikke med fashionbagen (selv om den er rålekker!). Fikk beskjed om at kalesjen på fashionbagen var liten og lite egnet for vinterbaby, så vi valgte vanlig duobag. Venter den i hus hvert øyeblikk og er kjempespent!

Høres merkelig ut. Hva har kalesjestr med vinter å gjøre?
Tror ikke madrassmålet er så mye mindre heller.. hmmmm....

Gammel 11-11-07, 07:59   #17
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tror det er denne jeg har sett på også.Den kostet 5500 SEK her, men det var 07 modell.Jeg har prøvekjørt den, den var så lett! Så skal IKKE ha 4-hjuling etter å ha prøvd denne nei...

Gammel 11-11-07, 09:41   #18
Tilden
Leken

Tilden sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Østlandet
Tilden er litt kulTilden er litt kulTilden er litt kul
Standard

Høres merkelig ut. Hva har kalesjestr med vinter å gjøre?
Tror ikke madrassmålet er så mye mindre heller.. hmmmm....

Det var visst slik at man ikke kunne bruke den store vanlige kalesjen over, slik at det blir litt åpent? Madrassmålet er det samme tror jeg, så det var visst dette med at kalesjen ikke lenger kunne taes av (kunne det på tidligere modeller). Kalesjen på sportsvogndelen er mer "lun".

Men ta nå med i betraktningen at dette er noe jeg ble fortalt da! Jeg har ikke sett fashionbagen "live". Vi er svært mye ute, så jeg tok ikke sjansen på at det stemte og bestilte vanlig duo.

Tilden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 10:33   #19
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Bestevenninna mi har s3 og eneste negative hun har om den er at snøen pakker seg i fremhjulet. Hun fikk nesten ikke brukt den i fjor vinter pga det. hun måtte ut å kjøpe seg en billig ekstra 4hjuling.

Gammel 11-11-07, 11:31   #20
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Ei på www.barnevognguiden.no sa at hun likte kalesjen på sportsvogndelen, fordi når man dro den tilbake, ble den lille delen som en slags solskjerming.

Bagen skal vi jo bruke kun vår/sommer vil jeg tro.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:35.