|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Erfaren nok
|
Teutonia Spirit S3Nå er jeg DER i forhold til vogn
|
|
|
#2 |
|
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Teutonia Spirit S3.Stemmer for!!! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Teutonia Spirit S3.
For meg som kommer fra Bassonvogn blir den nok en lettvekter
|
|
|
#4 |
|
Ekvilist
|
Sv: Teutonia Spirit S3.Vi har vært fornøyd med vår S3. Det eneste problemet er at ryggen er ganske kort, den fungerer ikke så veldig lenge som sovevogn. Den er iallefall litt for liten til vår 2,5-åring som er kort i utgangspunktet. Mulig det kan like mye skyldes kalesjen hvor det innvendige "detter ned i hodet" på ham, mulig man kan gjøre noe med det. Vi har lånt oss en annen Teutonia som fungerer helt fint som sovevogn i barnehagen.
|
|
|
#5 |
|
Pauset
Sv: Teutonia Spirit S3.Jeg er OTH fan da. Greit nok, kjipt at man ikke kan ha babyen mot seg fra h*n er 7-11 mnd.. rett etter at de har flyttet ut av bagen da. Men resten av tiden så er den HELT super. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Deltidsmamma
|
Sv: Teutonia Spirit S3.Er også fornøyd med vår spirit s3. Kan brukes om hverandre som sittevogn til storebror og bagvogn til lillebror; genialt. Vi har bare den, når vi er på tur med en; og en tvillingvogn til når vi er på tur med to. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Pen. Så det så.
Sv: Teutonia Spirit S3.Vi hadde denne og den er genial. OTH er penere og lettere, men det kjøper du når ungen er større. Go for it!
|
|
|
#9 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Teutonia Spirit S3Jeg er fornøyd, men ikke superfornøyd. Kurven under er veldig knotete å komme til med sportsvognunderstellet, tung å trille i snø og rammen blir fort stygg og oppskrapt når den blir slått sammen. Synes kanskje den er litt ustabil, men det skyldes kanskje at jeg sammenligner den med Teutonia y2k som jeg hadde før. Kan ihvertfall ikke kjøre opp og ned fortauskanter med kun en hånd på styret. Sånn, det var vel det negative jeg hadde å komme med. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Teutonia Spirit S3.
Om jeg får et barn som Hannah så kan jeg jo risikere å måtte droppe bagen fra 4 mnd liksom
|
|
|
#11 |
|
Tatt på
|
Sv: Teutonia Spirit S3.Jeg har S3 med Fashion bag. Hadde ikke brun når jeg bestilte i august, så det ble svart på meg. Fersken sover kjempebra i bagen, bruker den som sovested på dagtid. Nå har ikke jeg vært på trilletur enda, men jeg gleder meg til å teste.
|
|
|
#12 |
|
Leken
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Teutonia Spirit S3Har bestilt den som duovogna, men ikke med fashionbagen (selv om den er rålekker!). Fikk beskjed om at kalesjen på fashionbagen var liten og lite egnet for vinterbaby, så vi valgte vanlig duobag. Venter den i hus hvert øyeblikk og er kjempespent! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Teutonia Spirit S3Synes den er kjempefin jeg! - Jeg liker også looken på OTH, men det at den kun er framovervendt og at den managler stormtrekk. *vanskelig* Synes den der ser fin ut jeg!
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Teutonia Spirit S3Kjempefin, men hadde tatt beige bag |
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Teutonia Spirit S3Veldig fin vogn, men når kalesjen innvendig er nedslått (om sommeren f.eks.) faller den ned i ansiktet på barnet og krymper lengden på vognen betraktelig. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Pauset
Sv: Teutonia Spirit S3
Høres merkelig ut. Hva har kalesjestr med vinter å gjøre? |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Teutonia Spirit S3Jeg tror det er denne jeg har sett på også.Den kostet 5500 SEK her, men det var 07 modell.Jeg har prøvekjørt den, den var så lett! Så skal IKKE ha 4-hjuling etter å ha prøvd denne nei...
|
|
|
#18 |
|
Leken
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Teutonia Spirit S3
Det var visst slik at man ikke kunne bruke den store vanlige kalesjen over, slik at det blir litt åpent? |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Teutonia Spirit S3.Bestevenninna mi har s3 og eneste negative hun har om den er at snøen pakker seg i fremhjulet. Hun fikk nesten ikke brukt den i fjor vinter pga det. hun måtte ut å kjøpe seg en billig ekstra 4hjuling.
|
|
|
|
#20 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Teutonia Spirit S3Ei på www.barnevognguiden.no sa at hun likte kalesjen på sportsvogndelen, fordi når man dro den tilbake, ble den lille delen som en slags solskjerming.
|
![]() |
|
|