Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvordan få solgt vogner fort?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-08, 14:02   #41
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan få solgt vogner fort?

Jeg tenkte jeg skulle se om barnas hus får den på salgt nå på utstyrssalget. Så får vi heller ta diskusjonen da.

Trenger kanskje noen argumenter til hvorfor jeg trenger en TFK når jeg har en cerox som er helt ny.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 15:59   #42
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Jeg tenkte jeg skulle se om barnas hus får den på salgt nå på utstyrssalget. Så får vi heller ta diskusjonen da.

Trenger kanskje noen argumenter til hvorfor jeg trenger en TFK når jeg har en cerox som er helt ny.

Åh derhar jeg mange.
Men er josmak og behag.
Har ei jeg kjenner som hadde tfk og kjøpte cerox,for hun trivdes ikke å ha ungen fra seg.
Vi hadde en cherox som jeg har kaldt den i 4 år.Eller vi HADDE en. Den ble øddelagt i september når vi dro fra kreta.
Den var ikke ny da, var fra turbo sin tid.
Mann liker tfk`en bedre en cerox`en men svigermor liker ikke tfk`en
Snoopy likte seg verken i cerox` en eller rockyen som var innom her.

Her i huse er det lettere å få tilgivelse en tilatelse
Mann har kjøpt mange pc deler oppigjennom årene som bare plutselig måtte hentes. så var da jeg fant ut at det var lettere å få tilgivelse hehe

Gammel 08-01-08, 20:02   #43
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg vil ikke ha han fra meg nå heller. Derfor liker jeg ceroxen. Og så når det blåser så er det veldig greit å bare vippe styre over.

Men mannen var enig med at det er billigere å kjøpe den nå om den er på tilbud enn når feriepengene kommer. For man klarer ikke å få flere 1000 i renter på masteren engang på de månedene.

Så nå må vi se hva spennende ting som kommer på barnas hus på tilbud om noen uker.
Noen som kan holder øynene åpen i andre butikker?

Gammel 08-01-08, 20:32   #44
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Jeg vil ikke ha han fra meg nå heller. Derfor liker jeg ceroxen. Og så når det blåser så er det veldig greit å bare vippe styre over.

Men mannen var enig med at det er billigere å kjøpe den nå om den er på tilbud enn når feriepengene kommer. For man klarer ikke å få flere 1000 i renter på masteren engang på de månedene.

Så nå må vi se hva spennende ting som kommer på barnas hus på tilbud om noen uker.
Noen som kan holder øynene åpen i andre butikker?

hva med åååh står stilt.spirit eller hva den heter den kommer med handbrems nå. men er påtilbud uten div plasser. er vist på barnashus. 2006-2007mod til par tusen.
den kan snuest begge veier..

Jeg liker heller ikke å ha henne fra meg. men hun sovner som oftest med en gang hehe
den vogna jeg skulle ha, brio sign kom liksom aldri. Og vi bor i bakkeland så klarer ikke ryggen å "dytte" på en 20 kg vogn...
Er så dårlig vær her så er bare ute når hun skal sove
og regner med det blir-10 til-20 grader nå sånn som det bruker å være i januar til mars hehe

Gammel 08-01-08, 20:52   #45
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Du kan få kjøpe min spirit om du vil, Isolde.
(med mindre det gjør noe at den er rosa da. )

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 21:09   #46
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Standard

nee.. fin den. Men A er ikke så veldig rosa av seg..og jeg SKAL ha TFK *lærer av sine feil*

og når nestemann kommer skal jeg ha bag på den

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:08.