Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvordan få solgt vogner fort?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-08, 18:20   #1
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Hvordan få solgt vogner fort?

Jeg har en Bebe confort Hightrek som jeg har lyst å bli kvitt. Stilig vogn men jeg er utrolig lei den og synest den er for kald til lillegutten min nå på vinteren.

Har lagt den ut på finn.no men ingen respons til nå.

Hvordan blir jeg kvitt den fort uten å gi den bort?

ønsker noen tips.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 18:23   #2
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan få solgt vogner fort?

En fengende overskrift slik at du tiltrekker oppmerksomhet er første bud.

Gammel 05-01-08, 18:32   #3
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Meld den inn på NMs vognforum

Gammel 05-01-08, 18:34   #4
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Har lagt den ut på markedsplassen på NM, men tror ikke de liker High Treken der inne.

og jeg kan ikke gjøre noe med overskriften på finn.no. så da må jeg vente til jeg skal legge ut annonsen på nytt.

Gammel 05-01-08, 18:35   #5
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Kan man ikke endre overskriften? Det kunne man før, i alle fall.
Om du ikke får solgt den er det vel prisen det står på?

Gammel 05-01-08, 18:37   #6
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Gode bilder!! Gjerne ett av vogna sammenlagt, det mangler altfor ofte... Ellers er det ikke sånn superfart på vognmarkedet nå virker det som. Tror mange venter til det blir litt mer vår? Ser prisene synker på denne tiden også. High trek ligger ute fra 2900 og oppover nå, den rimeligste har ligget der siden 20. november.

Gammel 05-01-08, 18:41   #7
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Sist jeg la ut annonse på finn, så kunne man forandre overskriften.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 18:47   #8
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Standard

Jeg får bare byttet prisen.

Ser det ligger noen High Trek ute nå. Den til 2900 er uten bag ser jeg og.

Jeg selger med bag og bilsete. Men vil ikke tvinge bilsete på noen. Så akkurat den delen er valgfritt.

Gammel 05-01-08, 18:56   #9
malena

malena sin avatar

Standard

Da jeg solgte min digre, danske dypvogn (altså ikke av de mest populære her i landet) så måtte jeg sette ned prisen to eller tre ganger. Jeg var likevel fornøyd med det den endte på, da. Jeg tror annonsen stod i fire uker.

Jeg hadde delikate bilder, og i overskriften stod det "Nå blir babyen din glad". Jeg hadde masse klikk på den, selv om det altså tok litt tid å få den solgt.

Gammel 05-01-08, 18:59   #10
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sjekk markedsprisen for brukte vogner av denne typen og legg deg litt under i pris. Ta pene bilder uten en masse rot i bakgrunnen og legg de ut flere steder.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 19:27   #11
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Viktig med bilder ja! - Og helst bilder som du har tatt av din vogn framfor bilder tatt fra nettsiden.

Forøvrig er det jo salg på utstyrsbutikken nå, og JANE-vognene selges til halv pris hos barnas hus - så akkurat nå er det nok en tørkeperiode for bruktvogner vil jeg tro. - så tålmodighet og lav pris er nok det du må gå for tror jeg.

Lykke til med salget forresten!

Gammel 05-01-08, 19:31   #12
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hvordan få solgt vogner fort?

(Ellers har jeg gitt vogner til den lokale barneavd. på sykehuset, og de blir veldig glade for det. De har som regel utdaterte vogner fra 80/90 tallet omtrent. Og det hjelper mange som er der, da særlig på mottak.
Sånn, hvis du alikevel bestemmer deg for å gi den bort, så kan du gjøre en god gjerning for andre samtidig )

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 19:34   #13
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

link?

*gidder ikke lete*

Gammel 05-01-08, 19:35   #14
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Re: Sv: Hvordan få solgt vogner fort?

High Trek vognene er ikkje populære vogner lenger. Me hadde vår ute i ein evighet før me fekk napp. Og då fekk me ikkje solgt bagen, kun understell og sportsdelen.

Håper det går litt greiare når me skal selga tfk tvilling vogna

Gammel 05-01-08, 19:36   #15
Left
Passiv

Standard

High Trek er en ganske spesiell vogn, så ikke den mest lettsolgte antakelig, derfor bør prisen ikke være for høy.
Jeg synes den er tøff, og skulle gjerne hatt en sånn, men kan ikke forsvare å bruke mange tusen på en vogn vi bruker kanskje en gang i uka

Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 19:45   #16
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Standard

Jeg bruker den ikke en gang i uka engang. Bruker bare Emmaljunga cerox. Selv om den er alt for tung for bekkenet mitt.

Brukte den konstant når han var nyfødt.

Gammel 05-01-08, 20:23   #17
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Jeg bruker den ikke en gang i uka engang. Bruker bare Emmaljunga cerox. Selv om den er alt for tung for bekkenet mitt.

Brukte den konstant når han var nyfødt.

Hvorfor triller du rundt på det tunge droget når du har High Trek???
Har hatt Cerox, og jeg er ingen lettvekter, men måtte virkelig bruke krefter for å komme meg rundt

Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 20:38   #18
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Standard

Å trille ceroxen er enklere enn high treken (spesielt siden slangen til bremsen satt i klem en stund og da var bremsen hele tiden på, nå er de ganske like)

og fordi han ikke lenger passer i bagen og kalesjen til sportsvognen blåser det rett igjennom.

Ceroxen er mye mer lun for en 6månder gammel baby. Og den er helt flat noe High Treken ikke er.

Men bekkenet mitt liker ikke Ceroxen inn i bilen. Jeg vil ha TFK

Gammel 05-01-08, 21:09   #19
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

High Treken er ikkje ei kjempe vogn. Mens TFK vogna derimot.

Prøver berre å finna ut kva vogn me eventuelt skal ha som singel vogn no

Gammel 05-01-08, 21:11   #20
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pris pris pris. Gode dealer går straks, mens overprisede vogner blir liggende forever.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:22.