Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

HAHA! Mye rart det går an å kjøpe!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-08, 13:30   #21
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: HAHA! Mye rart det går an å kjøpe!

Nå må du holde opp, Hattifnatten. Jeg prøver å jobbe her.

Gammel 25-01-08, 13:33   #22
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke mobb en butikk som selger sjokoladefontene.

Gammel 25-01-08, 13:49   #23
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Ikke mobb en butikk som selger sjokoladefontene.

Nåja, det gjør faktisk Elkjøp også:

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 13:53   #24
MokkMokk

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Denne her var jo helt sjennial. Den lyser til og med i mørket.

"Gjør det mye lettere å få på seg bilbeltet!

Fest bilbeltehjelperen til bilbeltet og du slipper å vri deg eller famle etter beltet når du skal ut og kjøre. Den lyser også i mørket slik at du enkelt får tak i bilbeltet også når det er mørkt. Enklere blir det ikke!"

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 14:01   #25
pippimamma

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Herlighet, jeg ler meg fillete her. Jeg må nok slutte å la denslags gå rett i papirinnsamlingen skjønner jeg.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 14:02   #26
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Dette er den eneste grunnen til at det er litt trist å ha "nei takk til reklame"-klistremerke på postkassen.

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 14:03   #27
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Dette er den eneste grunnen til at det er litt trist å ha "nei takk til reklame"-klistremerke på postkassen.

Heldigvis kan vi jo finne utvalget på nett.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 14:08   #28
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Heldigvis kan vi jo finne utvalget på nett.

Men det blir bare ikke helt det samme. Ingenting er som å se Marie-buksen på papir.

Gammel 25-01-08, 14:13   #29
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes faktisk kattebøylen var genial. Alle mine katter har elsket å bli gredd, tror kanskje de hadde likt den der. Men hvor skulle jeg hatt den?

De andre tingene her, derimot ... Jeg synes Mariebuksen er best. Nå er det jo til og med kommet to nye klassikere. Superbuksen tror jeg den ene het. Fantastisk.

Gammel 25-01-08, 14:41   #30
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Dette blir bare bedre og bedre.

Men, hva er Mariebuksen? Vil jeg vite?

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 14:44   #31
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Dette blir bare bedre og bedre.

Men, hva er Mariebuksen? Vil jeg vite?

Du vil ikke vite.

Åh, så lekker!

Gammel 25-01-08, 14:45   #32
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Teksten gjør opplevelsen total.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 14:55   #33
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Det er vel her jeg skal krype til korset og innrømme at jeg har handlet på N&N!

Saken var den at jeg baker gjerne - boller, horn, småkaker etc.
Og når jeg gjør det, baker jeg mye i slengen.
N&N hadde slike rister som man kunne bygge i høyden i stedet for å sette dem utover hele kjøkkenbenken, så dem kjøpte jeg - og er strålende fornøyd!
I samme slengen kjøpte jeg et lite bordstativ i svart og stål til å samle fjernkontroller i (fungerte helt fantastisk helt til Liten på halvannet år plukket den fra hverandre), og en dings til å dele kakebunner med, fordi jeg overhode ikke fikser å gjøre det med kniv.
bare søppel er det ikke, men man må vel kanskje ha ekstremt finstilte briller på for å kunne skille gull fra gråstein i den katalogen, for å si det sån!

Ja, det er nok ingen tvil om de har mye nytt go nyttig der, altså! Det med kakeriser var jo ganske så lurt.

Min svigermor kommer stadig med små nyttige ting til oss, som hun tydeligvis mener vi trenger i hverdagen. Jeg vet ikke om de er fra nytt&nyttig, tror hun har en spesiell teft for å finne slike rare ting i butikkene på egenhånd.
Hvordan har vi tidligere klart oss uten den gigantiske sause-pipetten (i mangel av et bedre ord..)?. Den hjalp til med å få svoren sprø på julaften for et års tid siden (altså, man klemmer i en ballong på toppen, og kraften suges opp fra langpanna, og kan klemmes utigjen over ribba, eller man kan bruke den til utallige andre ting). Eller jordbær-tust-fjerneren... aldri mer sur jordbærsaft under neglene!

Jeg oppdager stadig behov som trenger å dekkes, f.eks. gjennom nytt&nyttig, evt Select! F.eks. hadde det vært smart med et feiebrett med teleskophåndtak, så man kunne klappe det sammen og putte inn u kjøkkenskapet under vasken. Finnes det der ute et sted, mon tro?? Men vi har jo også reservert oss mot reklame..

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 15:10   #34
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bør jeg pelle meg ut av nytt og nyttig fordi jeg synes dette er en genial ting:

Gammel 25-01-08, 15:16   #35
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å milde måne! Jeg bare må ha en slik Mariebukse, og i tilfelle den viser seg å være for trang, tar jeg med en slik bukseblokker i samme slengen!

Tenk så fin jeg blir når jeg går rundt i nabolaget og pynter trærne med øyne, nese og munn...

Gammel 25-01-08, 15:38   #36
Guava

Guava sin avatar

Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ønsker meg også Mariebukse. Den og tisseflasken Amadeus vil gjøre lange bilturer helt perfekte

Gammel 25-01-08, 17:49   #37
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Bør jeg pelle meg ut av nytt og nyttig fordi jeg synes dette er en genial ting:

For å være helt ærlig, syntes jeg også det...
Jeg har seriøst sittet og lurt på om den faktisk virker, for det er problemet jeg ofte har med dongeribuksene mine: De kan passe perfekt ellers, men mangler en cm eller to i livet.

Gammel 25-01-08, 17:54   #38
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skvatt litt da jeg blant utvalget fant håndmakulator.

Gammel 25-01-08, 18:17   #39
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Gammel 25-01-08, 18:20   #40
Guava

Guava sin avatar

Standard

Nå fikk jeg noen virkelig stygge bilder i hodet mitt.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:37.