|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Steines til døde for utroskap (Iran)Lest dette? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Steines til døde for utroskapDet er forj..., og jeg skulle ønske jeg hadde gode forslag til hva vi kunne gjøre.
|
|
|
#3 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Steines til døde for utroskapVerdensammfunnet er altfor feige til å stå sammen mot slikt. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Steines til døde for utroskapMaz: Det internasjonale samfunnet fordømmer unisomt Iran og menneskerettighetsbruddene der. Iran er gjenstand for svært omfattende økonomiske og politiske sanksjoner.
|
|
|
#6 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Steines til døde for utroskap
Jeg synes fordømmelsene er veldig overflatiske. Det er jo også ganske meningsløst å fordømme men fortsette å ha kontakt osv. Da tenker jeg ikke bare på Iran det skjer overgrep i en rekke andre land. Og gjerne land som vi (vesten) vil ha olje fra. Da holdes det mest kjeft). |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Steines til døde for utroskapKonkret, Maz: Hva vil du vi skal gjøre overfor Iran?
|
|
|
#8 |
|
Har glorien til vask.
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Steines til døde for utroskapGrusomt.
|
|
|
#10 |
|
Come what may...
|
Sv: Steines til døde for utroskapDet er helt sykt at dem forsatt driver med henrettelse på den måten når store deler av verden har sluttet md det. USA driver jo å griller folk til døde. Så dem er heller ikke bedre sånn sett.
|
|
|
#11 |
|
Come what may...
|
Land som Iran? Da vet du svært svært lite om Iran, siden du dømmer hele landet pga det!
|
|
|
#12 |
|
Yes, we can!!
|
Det hun sa var vel bare at landet selvsagt blir oppfattet som primitive og barbariske pga. det styret de har nå. Det må jo være ekstra trist for en stolt nasjon.
|
|
|
#13 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Steines til døde for utroskapDet er hjerteskjærende grusomt. Og Iran som har så store ressurser på alle plan! Religiøs fanatisme er roten til mye vondt! Og jeg aner ikke hva som kan gjøres for å få stoppet regimet sitt vanstyre.
|
|
|
|
#14 |
|
Pauset
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Come what may...
|
Vet du Polyanna. Det er ikke første gangen ett helt nasjon som Iran blir dømmt på forhånd og folk tenker ikke at ikke alle som bor i Iran er like. Trossalt ingen i verden er like så hvorfor skal vi da være lik. Og i Iran finnes det faktisk over 70 millioner mennesker.
|
|
|
#17 |
|
Come what may...
|
Jeg selv har ikke reist tilbake på over 20 år nå. Men husker landet mitt så godt og lengte tilbake å besøke familien. Men våger ikke. Moren min og søsteren min har reist endel ganger. Men jeg våger ikke.
|
|
|
#18 |
|
Pauset
|
Jeg dømte da ikke ned en hel nasjon.. om det er det du mener... |
|
|
|
|
|
#19 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Helt enig, jeg blir fysisk kvalm hver gang vår oljeminister er på besøk i landet og snakker om det "varme vennskapet vårt" med det barbariske landet. Vi har også store oljeinteresser i Iran. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Sv: Steines til døde for utroskapAzi, jeg skjønner at du er drittlei den type bemerkninger, men det er jo ikke til å se bort i fra at de som ikke HAR veldig stor kunnskap om Iran, får et inntrykk av et barbarisk land med middelalderske holdninger. Selvfølgelig er ikke det bra, men det kan ikke stikkes under en stol at iransk rettvesen er, vel, rett og slett middelaldersk og barbarisk. |
|
|
|
![]() |
|
|