Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Man vet man er litt treig når...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-08, 22:18   #21
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Man vet man er litt treig når...

Jeg tror du kvalifiserer til Sjuskenes ærespris, Ms.Lee! ..når du ikke gidder å skifte pærer i adventsstaken engang... :sjokkert:

Nå må det sies at påska har blitt markedsført lovlig tidlig i år, altså. En ting er at jula starter i oktober, men det er noe med at lengden på markedsføringen bør stå i stil til høytiden, synes jeg. Når begynner de å markedsføre pinsen? Og når jeg her sier "markedsføre", er det ment som litt sarkasme rettet mot handelsstanden, såklart, ikke mot de kristne høytidene.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 23:02   #22
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da jeg oppdaget at påskepynt og påskemarsipan var på plass i butikkene, dro jeg rett hjem, tømte kakeboksene for julekakerester, vasket boksene og satte de vekk. Dette skjedde idag.

Jeg humrer litt for meg selv når jeg går kveldsturen med hunden og ser trær med lys i hager, fargerike, blinkende lysslynger og annen typisk julepynt. Noen har tydeligvis vondt for å gi slipp på julen.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 23:06   #23
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Nissegardiner ja.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 23:07   #24
Donald
Superduperaktiv

Donald sin avatar

Donald er litt kulDonald er litt kul
Standard

Nei nå blir jeg åppgitt damer.

Donald er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-08, 09:30   #25
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

*note to self, la aldri Ms. Lee komme over mine kokkekniver*

Altså, jeg lærer av mine feil.

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg tror du kvalifiserer til Sjuskenes ærespris, Ms.Lee! ..når du ikke gidder å skifte pærer i adventsstaken engang... :sjokkert:

Jo, jeg har skiftet flere ganger. Etter tre år har det gått opp for meg at det må være selve staken der er noe i veien med. De virker nokså nøyaktig to dager, så ryker pærene. Jeg gidder ikke skifte pærer annenhver dag i fire uker, altså. Da kaster jeg heller adventsstakene i søpla.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-08, 10:21   #26
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Julegardinene henger fortsatt på kjøkkenet, men alt annet er pakket ned i esker i kjelleren. Jeg glemte de den dagen jeg ryddet unna julestæsj, og da tar det så fryktelig lang tid før jeg gidder å gjøre noe med det.

De utendørslysene låg så lenge i gangen at de ble aldri hengt ut engang, til ungenes store fortvilelse.

Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-08, 11:10   #27
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Altså, jeg lærer av mine feil.

Jo, jeg har skiftet flere ganger. Etter tre år har det gått opp for meg at det må være selve staken der er noe i veien med. De virker nokså nøyaktig to dager, så ryker pærene. Jeg gidder ikke skifte pærer annenhver dag i fire uker, altså. Da kaster jeg heller adventsstakene i søpla.

Dumme, dumme adventsstake!

Gammel 14-02-08, 12:12   #28
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Det er helt klart stakens feil, og ikke min.

Men jeg har fremdeles ikke klart å kaste dem, så jeg er vel sjuskeprisvinner likevel.

Gammel 14-02-08, 12:53   #29
Elis
*Happy*

Elis sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

...man tar adventsstjerna ned fra vinduet 13. Februar.

En av naboene våre er enda tregere, adventsstaken står fortsatt i vinduet.

Gammel 14-02-08, 13:22   #30
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Standard

Det er helt klart stakens feil, og ikke min.

Men jeg har fremdeles ikke klart å kaste dem, så jeg er vel sjuskeprisvinner likevel.

Ja, jeg synes ikke du skal kaste inn håndkleet for det!
Jeg har en avsløring å komme med selv, da: Nå som det er et halvt år siden sommeren: jeg har fortsatt ikke kvittet meg med visne balkongplanter! Herr Kanin syntes visst det var ille, og har tatt ansvar, ved å i alle fall ta ned balkongkassene og sette dem inn på balkongen. Flinke mannen!

Gammel 14-02-08, 13:48   #31
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

OY! Jeg har glemt å ta inn kransen som henger på ytterdøra.

Samme her, men den er så grønn og fin enda at jeg har ikke hjerte til å ta den ned. (Den er forøvrig helt uten julepynt, sløyfer osv - bare en enkel krans av einer. Da er det kanskje greit? )

noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-08, 13:53   #32
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Embs, her.

Samme her, men den er så grønn og fin enda at jeg har ikke hjerte til å ta den ned. (Den er forøvrig helt uten julepynt, sløyfer osv - bare en enkel krans av einer. Da er det kanskje greit? )

Det er vel helt greit. På Mester Grønn selger de for tiden mange grønne kranser, av grønne bær, og de ser ikke ut som et overskudd fra julesortimentet.

Gammel 14-02-08, 13:55   #33
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er vel helt greit. På Mester Grønn selger de for tiden mange grønne kranser, av grønne bær, og de ser ikke ut som et overskudd fra julesortimentet.

Hah! Uten å vite det har jeg altså en helårskrans! Jøss.

noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-08, 18:20   #34
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Donald, her.

Jeg får panikk når jeg ser at folk fremdeles har utejuletreet og annen julebelysning nå i februar.

Det er i alle fall komisk!!!

Gammel 14-02-08, 18:28   #35
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Ja, jeg synes ikke du skal kaste inn håndkleet for det!
Jeg har en avsløring å komme med selv, da: Nå som det er et halvt år siden sommeren: jeg har fortsatt ikke kvittet meg med visne balkongplanter! Herr Kanin syntes visst det var ille, og har tatt ansvar, ved å i alle fall ta ned balkongkassene og sette dem inn på balkongen. Flinke mannen!

Har selv en rosebusk i potte utenfor døra. Den ser noe sliten ut.

Men den blomstret faktisk i jula!

Gammel 14-02-08, 18:28   #36
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Vi har visst juleduk på kommoden i gangen, men den er så full av rot at man ser bare duken hvis man legger godvilja til.

Også har vi lysslynge på verandaen.

Bør kanskje være litt flau eller?

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-08, 18:42   #37
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Vi har en julekule som henger i taket i stuen og har hengt der siden desember 06.

Mannen hengte den der fordi det er en han har hatt siden han var 2 år og katten klatrer i treet. Han fant en krok etter de forrige eierne og hang den der.

Tror den kan få henge til neste jul.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:50.