|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere egentlig om Valentine's day?Har har ikke noe spesielt forhold til denne dagen, men jeg liker enhver anledning til å å gjøre noe for å vise at en setter pris på andre. Derfor kan jeg veldig gjerne finne på å gi mannen min positiv oppmerksomhet på en dag som denne, men når som helst ellers også. Jeg har forøvrig ikke nevnt noe til ham om Valentinsdagen i år, heller ikke gitt ham noe, men han ga meg en blomsterbukett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Hva synes dere egentlig om Valentine's day?
Men motsier du ikke deg selv litt? 14. februar er vel nettopp dagen for glede, er det ikke? Jeg har et ambivalent forhold til Halloween og et mer likegyldig eller nesten positivt forhold til Valentindagen. Eller Alle hjerters dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Kontrollfrik
Så hvis du hadde jobbet i en blomsterbutikk den 14. februar, hadde du da tenkt om den kjekkasen som er innom for å kjøpe roser til sin kjære at å herregud, enda en idiot som støtter dette kommersielle tullet her, eller hadde du smilt litt av (og til) ham og tenkt at åh, for en heldig jente som er kjæresten hans, og så koselig at han setter pris på henne! |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Sviiisj!!
|
Jeg også. Jeg har såvidt turt å si "jeg elsker deg" til min hard-hjertede ektemann
![]() |
#85 |
Ringskrømt
|
Jeg var innom en blomsterbutikk idag (for å kjøpe en død plante til meg selv), og stod bak en middelaldrene herremann. Han kjøpte 10 oransje roser, og sa til damen bak disken at hun måtte pakke dem pent inn. Han småsmilte hele tiden, jeg ble rent varm om hjartet.
![]() |
#86 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Hva synes dere egentlig om Valentine's day?Kjøpe en død plante? |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva synes dere egentlig om Valentine's day?Jeg kjøpte 9 smågodthjerter i dag, og glitterbarnet fikk velge kort fra en kul retrobutikk på vei hjem fra barnehagen. Han smeltet eieren av butikken fullstendig når han fortalte at det var til pappaen hans og vi skulle gi det til ham for å fortelle ham at vi var glade i ham.
![]() |
#90 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva synes dere egentlig om Valentine's day?Har ikke noe forhold til dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
trenger lading
|
![]() Sv: Hva synes dere egentlig om Valentine's day?feirer ikke, handelsstanden får ha dagen for seg selv...
![]() |
#93 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere egentlig om Valentine's day?Valentine's day betyr jo ikke bare at kjærester skal gi hverandre oppmerksomhet, men alle man er glad i! |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Leser
|
Jeg føler det på denne måten også. Jeg synes lett det blir litt vel mye "kos" (for min egen del å merke, andre gjør som de vil). Og jeg er ikke romantisk. Jeg får faktisk blomster av mannen min av og til, men jeg nevner det aldri for noen og generelt sett blir jeg mye mer glad for at vi setter oss ned og prater om konkrete prosjekter. Det er noe jeg virkelig elsker - å jobbe sammen med mannen min. Helt konkret, planlegge, handle, bygge etc Og god mat setter jeg pris på uansett, men kort og blomster, det betyr ikke like mye for meg. Jeg tror mannen min sier hver dag at han er glad i meg (aldri at han elsker meg, det passer ikke inn i noens dialekt, jeg kan ikke huske at jeg har sagt at jeg elsker noen. Men sjokolade elsker jeg.
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 15-02-08 kl 08:46. Årsak: andri - aldri |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Audacious
|
![]() |
#96 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva synes dere egentlig om Valentine's day?Jeg syns selvsagt at det er helt ok at man ikke øsnker å feire alle hjerters dag, men jeg må si jeg fniser litt av argumentene.
![]() |
#97 |
Borte
|
![]() Sv: Hva synes dere egentlig om Valentine's day?Trenger man egentlig å argumentere for å ikke feire en dag man ikke har noe forhold til og som man ikke har noe ønske om å feire? Må man alltid ha gode grunner til å ikke gjøre som alle andre?
![]() |
#98 |
flisespikker
|
Neei. Men hvis man argumenterer, er det naturlig at den man diskuterer med vurderer argumentene. Det er jo helt frivillig å i det hele tatt komme med argumenter; man kan jo bare si nei eller ikke si noenting, i en diskusjon som denne.
![]() |
#99 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva synes dere egentlig om Valentine's day?Jeg syns også det er helt legitimt å la være. Men når argumentet er ca "Jeg feirer ikke, fordi handelsstanden skal ikke lure meg til å bruke penger" så syns jeg det ikke er et holdbart argument når man faktisk kan feire helt uten at handelsstanden får en krone. Det er ingen tvang til å kjøpe noe som helst.
![]() |
#100 |
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere egentlig om Valentine's day?Vi har aldrig brydd oss om denne dagen. Men i år kom samboer med en bukett roser og to sjokolade hjerter til meg, en hyggelig overraskelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|