|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiringTror neppe du lar deg imponere eller inspirere av min feiring. Høygravid med tvillinger, mannen støvsugde huset. Mor og bestemor tok med en kake hver og så kom det et par stykker fra mannes familie også. Ikke akkurat hæla i taket.
|
|
|
#42 |
|
Borte
|
Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiringJeg feiret ikke sånn veldig masse, men hadde familien min og familien til mannen på koldtbord først. Vi var vel ca. 15 stk. Etter at alle mødre og bestemødre etc. var reist hjem og tatt med seg Vesla, så drakk jeg vin med søsteren min, kjæresten hennes og mannen min i et par timer, så dro vi ut og traff masse andre venner og hørte på konsert med bandet til mannen min. Jeg hadde det veldig, veldig gøy og angret ikke et sekund på at jeg droppet stort, lukket selskap.
|
|
|
#43 |
|
Fraværende...til tider.
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiringJeg hadde temafest med ca 30 venner hjemme hos oss. Tema var fra eventyrverden og folk hadde kledd seg ut som: rødhette, de 3 små griser, poncahontas, hulder osv. Vi arrangerte en del leker både inne og ute og vi hadde fylte hele stuetaket med heliumsballonger. Skikkelig artig når noen åpnet noen av ballongene og inhalerte
|
|
|
#44 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiringHele familien var samlet hos svigers på diger marsipankake. Når kvelden kom hadde mannen en overraskelse til meg; Fancy middag på resturant og påfølgende bytur (som kom spontant som et resultat av å dele 3 flasker vin til maten). Natten ble tilbragt på byens fineste hotell. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiringJeg fyllte 30 for litt over en uke siden. Siden barnevaktene var ute å reiste, så samlet jeg venner u/følge (mannen var hjemme med barna) i mine foreldres hus (som var bortreist). Der hadde vi velkomstdrink, tacobufe, og masse annen god drikke. Vi var 12 stykker. Ingen annen aktivitet enn å la skravla gå, og drikke litt |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Javel
|
Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiringVi leide lokale og feiret min 30års dag og mannens 35års dag. Hadde vel invitert sånn ca 40 venner (mine, hans og felles). Serveringen var ost og kjeks. Vi gjorde det samme 5 år senere da var det 35 og 40års dag. Da laget jeg pastasalat. Kjempekjekke fester begge to. Og til neste år er det på an igjen.
|
|
|
|
#47 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiring
Det tror jeg på!
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Epikur
|
Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiringHyttetur med 15-20 av mine nærmeste venner og søsken. På fredag hadde vi kjøttsuppe med hjemmebakt brød og rundstykker, på lørdag hadde vi gulasj med knedleki. Vi hadde masse øl og vin, og på lørdagen og søndagen gikk de som hadde lyst en passe lang skitur. (jeg har bursdag i slutten av mars). Det var en superkoselig feiring.
|
|
|
#49 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiringJeg var fullstendig utslitt. Snuppa var da ca 10 måneder og jeg hadde rømt tilbake på jobb to måneder i forveien. Vi fikk gjennomsnittlig 3-4 timers søvn om natta, og hadde det mildt sagt ganske rævva.
|
|
|
|
#50 |
|
Epikur
|
Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiringTjorven trenger en bra fest på 35-årsdagen.
|
|
|
#51 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiringDer feiret jeg og en venninne også 30 års dagen vår, genialt
|
|
|
#52 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiringVi hadde 30 års laget mitt på verandaen vår (jeg har bursdag i midten av mai)
|
|
|
#53 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiringSånn i utgangspunktet hadde vi store planer, vi var 4 stk som fylte 30 i løpet av oktober, november og desember og vi hadde planer om å lei lokale og ha skikkelig fest. Vi er flinkest til å prate om sånne ting, så det endte med separate feiringer. Jeg hadde en stille og rolig feiring med ost og kjeks, mye mulig vi gikk ut etterpå. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
I mål
|
Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiringØh, tja, S var 4 måneder og jeg var klar for å forbigå dagen i stillhet |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiringKonsert med min favorittartist <- og middag med et vennepar helgen etter.
|
|
|
#57 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiringJeg var gravid, og følte ikke for noen stor feiring. Hadde 2 vennepar på middag.
|
|
|
#58 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiringJeg har en tendens til å alltid styre for mye, så jeg hadde bestemt meg på forhånd at 30 års dagen skulle gjenomføres så enkelt som mulig. Har stresset nok med dette før, for jeg elsker å ha venner på besøk. Problemet er bare at jeg ikke greier å begrense meg |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiringJeg feiret 90-årsdag med to kamerater. Min kusine og en kamerat av oss laget festen, vi trengte bare å stille med gjesteliste, og å komme pyntet på fest. Det var knallgøy.
|
|
|
|
#60 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiringHjemme alene med to barn.
|
|
![]() |
|
|