Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Fortell meg om din tredveårsfeiring

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-08, 12:55   #1
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Fortell meg om din tredveårsfeiring

Det sies at jeg fyller 30 i år. Dette er noe jeg gjerne vil feire skikkelig. For å få inspirasjon vil jeg gjerne høre hvordan andre har feiret det.
Hvem inviterte dere? Leide dere lokale? Hva ble spist? Var det noen aktiviteter av noe slag?
Jeg har en slags idé om å bruke personalrommet på jobben, invitere familien, noen nære venner og noen kollegaer og at det skal være musikk og dans involvert.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 12:56   #2
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiring

Bortreist på dagen (utlandet). Det passet meg bra.

Gammel 17-02-08, 13:00   #3
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg og en venninne leide Pigalle. Det er (var i hvert fall) gratis, dersom det kom fler enn rundt 80 gjester tror jeg det var. Da hadde vi med anlegg, og så kjøpte man drikke selv.

Vi inviterte alle vi kjente, og det var aldeles fantastisk super artig!

Gammel 17-02-08, 13:00   #4
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg feiret ikke 30 for da gikk jeg høygravid.

Men feiret 35 års dagen min i høst, med gode venner!

Vi hadde det hjemme, var ca 30 stk, mannen og en kompis laget mat, masse fingermat o.l. Vi serverte velkomstdrink, og hadde kjøpt inn en del øl og vin til de som måtte ønske det. Gjestene hadde med seg drikke også.

Vi hadde ikke noen aktiviteter utenom å drikke, spise, prate og kose oss.
Vel, en, om en kan kalle det en aktivitet, det var at jeg presenterte alle gjestene for hverandre, slik at alle vet hvem-hva-hvorfra om alle. Det syns jeg er en fin skikk når det er mange som er ukjente for hverandre.
Jeg inviterte venner fra mange forskjellige hold, det ble derfor et mangfold i gjengen. Fått bare gode tilbakemeldinger.

Lykke til med feiring, Gremli!

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 13:03   #5
Slettet bruker
Passiv

Standard

30-årsdagen feiret jeg ikke. Når jeg ble 40, derimot, lagde Mannen i stand en gedigen overraskelsesfest for meg, etter å ha sendt meg til byen med shoppinghjelp, et rykende velfylt visakort, og forhåndsbestilt time på spa.

Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 13:05   #6
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selve dagen feiret jeg på Lanzarote, men jeg og mannen hadde felles fest i påsken det året. (Han fylte i februar, og jeg i mai.)
Vi hadde leid lokale, og innviterte ca 40 venner til tex-mex-kveld med taco og tequila. Alle stilte i jeans (vi ville ha det uformelt) og vi spiste, drakk, sang og danset til tidlig morgen.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 13:10   #7
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fyller 30 om kun få dager, og hadde store planer om feiring. Dessverre ble alt skrinlagt fordi jeg skulle vært innlagt på sykehuset på disse tider. Sykehusoppholdet ble avlyst, og jeg har ikke hatt motivasjon eller krefter til å ta opp igjen planene. Slik det ser ut nå så blir det kanskje en muffins til kaffen den dagen, og that's it. Blæ. Jeg får heller feire 40-årsdagen.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 13:12   #8
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg og en venninne fyller nesten samtidig. Vi inviterte en god del venner og vi gikk ut og spiste og så ut på byn.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 13:12   #9
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

6-7 venninner på besøk; ost, kjeks og rødvin. Enkelt og greit. Hadde en liten tass på 7 måneder og skulle reise til Gran Canaria bare et par dager etter. Følte ikke for noen heidundrande feiring.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 13:14   #10
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fylte 30 i fjor, og feiret hjemme med nærmeste familie og venner. Med andre ord ikke feiring i den skalaen du tenker på. Vi laget hjemmelaget indisk mat/buffét.

Gammel 17-02-08, 13:16   #11
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hadde 12 venninner hjemme her..

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 13:18   #12
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Ble 30 for noen år siden og hadde bursdag kombinert med innflyttingsfest.
Det var fullt hus ca 25 gjester. Vi grillet, drakk og kosa oss.
Litt utpå kvelden kom det noen overraskelser. 2 venner av oss fra Danmark dukket opp og så kom det 2 musikere. Så her ble det full fest i heimen.

Gammel 17-02-08, 13:23   #13
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Stor vennefest ute i det blå. Vi var på ei hytte, men likevel ute hele natta. Det var midt på sommeren. Rundt 25 gjester, menyen var reker.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 13:27   #14
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hadde ca 40 gjester i innleid lokale med tapas og DJ og full pakke.

Gammel 17-02-08, 13:35   #15
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Jeg og en venninne leide Pigalle. Det er (var i hvert fall) gratis, dersom det kom fler enn rundt 80 gjester tror jeg det var. Da hadde vi med anlegg, og så kjøpte man drikke selv.

Vi inviterte alle vi kjente, og det var aldeles fantastisk super artig!

Det samme gjorde faktisk jeg sammen med tre andre venninner som fylte samme halvår. Vi hadde mase felles venner i tillegg til andre venner og det ble en durabellig fest. Veldig moro.
Vi hadde band vi da, fra vennegjengen, og i tillegg så kledde vi oss opp og startet med å fremføre et skikkelig fransk varieté-nummer, med can can-skjørt og fjær på hodet. Melodi av Piaf og selvkomponert fransk tekst.
Vi tok litt cover (30 kroner så klart) for å dekke opp bandet og kostymer og gikk faktisk så vidt med overskudd.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 13:36   #16
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg inviterte gjengen fra videregående med følge, og helten laget mat til oss. Vi grillet i hagen. Jeg liker ikke store fester der jeg skal feire meg selv. Jeg syns bryllupsfeiringen var litt pinlig.

Gammel 17-02-08, 13:41   #17
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Feiret med ei venninne, leide et kjellerlokale, hadde ca 100 gjester (mest studievenner), masse øl, hadde tatt opp geniale 80-tallssamlekasetter, danset masse, måtte kaste ut folka i firetida, og hadde en særdeles dårlig dagen derpå. Men dette var lenge før vi begynte å sette barn til verden.

Gammel 17-02-08, 13:41   #18
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Her var det kun familieselskap dagen etter eg fylte 30 år. Med mat, kaker o.l.
Selskapet varte til kl 2000, kl 0353 blei veslemor født .

Gammel 17-02-08, 13:57   #19
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Jeg feiret ikke 30-årsdagen min. Det er veldig mange år siden jeg sluttet å feire bursdagene mine.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 14:14   #20
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Jeg feiret ikke 30-årsdagen min. Det er veldig mange år siden jeg sluttet å feire bursdagene mine.

Signerer

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:00.