|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ansvar for egen luring
|
Fortell meg om din tredveårsfeiringDet sies at jeg fyller 30 i år.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiringBortreist på dagen (utlandet). Det passet meg bra.
|
|
|
#3 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiringJeg og en venninne leide Pigalle. Det er (var i hvert fall) gratis, dersom det kom fler enn rundt 80 gjester tror jeg det var. Da hadde vi med anlegg, og så kjøpte man drikke selv.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiringJeg feiret ikke 30 for da gikk jeg høygravid. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiring30-årsdagen feiret jeg ikke. Når jeg ble 40, derimot, lagde Mannen i stand en gedigen overraskelsesfest for meg, etter å ha sendt meg til byen med shoppinghjelp, et rykende velfylt visakort, og forhåndsbestilt time på spa. |
|
|
|
#6 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiringSelve dagen feiret jeg på Lanzarote, men jeg og mannen hadde felles fest i påsken det året. (Han fylte i februar, og jeg i mai.) |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Peppy!
|
Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiringJeg fyller 30 om kun få dager, og hadde store planer om feiring. Dessverre ble alt skrinlagt fordi jeg skulle vært innlagt på sykehuset på disse tider. Sykehusoppholdet ble avlyst, og jeg har ikke hatt motivasjon eller krefter til å ta opp igjen planene. Slik det ser ut nå så blir det kanskje en muffins til kaffen den dagen, og that's it. Blæ. Jeg får heller feire 40-årsdagen. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiringJeg og en venninne fyller nesten samtidig. Vi inviterte en god del venner og vi gikk ut og spiste og så ut på byn.
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiring6-7 venninner på besøk; ost, kjeks og rødvin. Enkelt og greit. Hadde en liten tass på 7 måneder og skulle reise til Gran Canaria bare et par dager etter. Følte ikke for noen heidundrande feiring. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ekvilist
|
Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiringJeg fylte 30 i fjor, og feiret hjemme med nærmeste familie og venner. Med andre ord ikke feiring i den skalaen du tenker på. Vi laget hjemmelaget indisk mat/buffét.
|
|
|
#12 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiringBle 30 for noen år siden og hadde bursdag kombinert med innflyttingsfest.
|
|
|
|
#13 |
|
Sliter med tastaturet
Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiringStor vennefest ute i det blå. Vi var på ei hytte, men likevel ute hele natta. Det var midt på sommeren. Rundt 25 gjester, menyen var reker. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Pen. Så det så.
Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiringHadde ca 40 gjester i innleid lokale med tapas og DJ og full pakke.
|
|
|
#15 |
|
fri
|
Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiringDet samme gjorde faktisk jeg sammen med tre andre venninner som fylte samme halvår. Vi hadde mase felles venner i tillegg til andre venner og det ble en durabellig fest. Veldig moro. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
saftig
|
Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiringJeg inviterte gjengen fra videregående med følge, og helten laget mat til oss. Vi grillet i hagen. Jeg liker ikke store fester der jeg skal feire meg selv. Jeg syns bryllupsfeiringen var litt pinlig.
|
|
|
#17 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiringFeiret med ei venninne, leide et kjellerlokale, hadde ca 100 gjester (mest studievenner), masse øl, hadde tatt opp geniale 80-tallssamlekasetter, danset masse, måtte kaste ut folka i firetida, og hadde en særdeles dårlig dagen derpå.
|
|
|
#18 |
|
I farta!!
|
Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiringHer var det kun familieselskap dagen etter eg fylte 30 år. Med mat, kaker o.l.
|
|
|
#19 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiringJeg feiret ikke 30-årsdagen min. Det er veldig mange år siden jeg sluttet å feire bursdagene mine. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiring