Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Ticket 2 Heaven

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-08, 01:06   #1
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Smil

Ticket 2 Heaven

Et sp.mål før jeg legger meg, så kan jeg gå inn her i morgen (eller i dag får jeg vel si...) når jeg kommer hjem fra jobb og lese mange gode, opplysende svar!!
Fant T2H- dresser på tilbud på http:// www.aktive barn.no i går. Har lest noen kommentarer på disse dressene her på forumet, men jeg vil gjerne vite mer!!
ER det gode dresser????
Har fram til nå hatt Reima Tec og en Gullik-dress. Reima er veldig dårlig på slitasje synes jeg. Vi har snø hele vintersesongen, men dressene blir slitt likevel.

Gammel 27-02-08, 01:10   #2
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ticket 2 Heaven

Ticket to heaven er veldig bra, det var ikke antydning til slitasje på vesla sin dress etter vinteren i fjor.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 01:14   #3
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Eneste dressene jeg virkelig har vært fornøyd med etter snart 9 års prøving og feiling av andre type dresser.

Gammel 27-02-08, 01:24   #4
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Eneste dressene jeg virkelig har vært fornøyd med etter snart 9 års prøving og feiling av andre type dresser.

Oppløftende informasjon!!! Takker!
Er de varme da? Minstesnuppa er en frysepinn med astma...

Gammel 27-02-08, 08:15   #5
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Optimist, her.

Oppløftende informasjon!!! Takker!
Er de varme da? Minstesnuppa er en frysepinn med astma...

Ja de er varme, det er også lett å ha mer klær på barna pga. baggyformen på dressen viss det er behov for det.

Gammel 27-02-08, 08:21   #6
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Vi er i prøvefasen når det gjelder Ticket. Er fornøyd med varmeegenskapene, slitasje er litt tidlig å si da den bare har vært i bruk noen uker. Skulle bare ønske det fantes mørkere farger på dressene, for det vises veldig godt når dressen er i bruk.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 08:25   #7
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Standard

Jeg har mørkeblå dress til mellomste og rød til frøkna. De er i brun og sort også.

Gammel 27-02-08, 08:35   #8
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Jeg har mørkeblå dress til mellomste og rød til frøkna. De er i brun og sort også.

Virkelig? De hadde ikke barnebutikken der vi var. Der var det knallfarger av en annen verden. Vi kjøpte knallgrønn. Utrolig fin da, men upraktisk.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 08:37   #9
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

TTH er veldig slitesterke og veldig varme. Jeg synes de iallefall er mer slitesterke og varmere enn Reimatec.

Reimatec+ og TTH er omtrente like i slitestyrke, men TTH er fremdeles varmere og en god del billigere (enn + modellen til Reima).

Vi har begge i vinter, og ingen av dressene er slitt i det hele tatt. Men har allikevel brukt mest Reimatec+ pga at det har vært mange milde dager her, og da synes jeg nesten TTH kan bli for varm. På de kaldeste dagene, har vi brukt TTH. Men vi har også brukt TTH på veldig våte dager, måtte jo prøve og den var absolutt vanntett

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 09:04   #10
iana
safariqueen

iana sin avatar

iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Jeg har kjøpt Ticketdresser til ungene i flere år. Har alltid vært fornøyd. Gode og varme, vanntette og slitesterke. Selv med vintere nesten uten snø har dressene vist seg å være meget holdbare.

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 09:05   #11
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig fornøyd med Ticket-dressene, både når det gjelder slitestyrke og vanntetthet. Syns også de ser fine ut. Den butikken du har vært i må ha et spesielt fargeutvalg, for de fins i veldig mørk blå, sort og brun ihvertfall. Vi har den mørke blå som skifter litt i blåfargen etter lyset.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 09:13   #12
Vind
Erfaren

Vind sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Jeg hadde vårdressen til en ett-åring i fjor, og jeg synes den var for tung og stiv for så små. Ikke likte jeg posefasongen så godt heller, for den var for "stor" selv om den var passe på lengden. Den virket slitesterk og vanntett, så til større barn er den sikkert bra.

Vind er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 09:19   #13
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Vind, her.

Jeg hadde vårdressen til en ett-åring i fjor, og jeg synes den var for tung og stiv for så små. Ikke likte jeg posefasongen så godt heller, for den var for "stor" selv om den var passe på lengden. Den virket slitesterk og vanntett, så til større barn er den sikkert bra.

Jeg syns ingen dresser passer til ettåringer, verken dress eller regntøy.

Gammel 27-02-08, 09:19   #14
Left
Passiv

Standard

Eneste dressen jeg 100% kan anbefale. Har hatt flere, både brukte og nye, og de vi har kjøpt brukt har du omtrent ikke kunnet se har vært det. Slitesterke som bare det, og vanntette. Lett og god å ta på også, og ledig passform.
Vi har i år forsøkt andre dresser, og jeg må nok si jeg angrer litt på det ja

Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 09:21   #15
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Vind, her.

Den dressen som er best til så små er ReimaTec synes jeg - babymodellen med pute i stumpen. Eller Mikk-line sine baby-baggymodell. Veldig lette og fine dresser.

Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 09:21   #16
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Frances, her.

Virkelig? De hadde ikke barnebutikken der vi var. Der var det knallfarger av en annen verden. Vi kjøpte knallgrønn. Utrolig fin da, men upraktisk.

Den eplegrønne er jo kjempefin. Vårdressen er knall turkis

Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 09:47   #17
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Jeg kjøpte en T2H-vinterdress på salg nå etter jul, og foreløpig er jeg veldig fornøyd. Det har vært dager hvor de har vært ute i barnehagen og jeg tenker at "nå MÅ hun da være våt tvers igjennom", men likevel har hun alltid vært tørr. Dessuten synes jeg fasongen er veldig bra, virker behagelig, og det er plass til ubegrensete mengder klær. Dressen er ikke synlig slitt ennå, men den har jo ikke vært i bruk så lenge.

De er virkelig enorme i størrelsene - jeg kunne ikke kjøpe noe større enn 98 til snart-fireåringen, og jeg regner med at den passer neste vinter også!

I fjor vinter slet Storesøster hull i en ReimaTec på null tid, så det anbefaler jeg ikke til aktive 3-4-åringer. Men vi var veldig fornøyd med ReimaTec det første året i barnehagen, da hun var 1 1/2 - 2 år og ikke slet på klærne på samme måte. Alltid tørr og varm.

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 09:50   #18
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har ikke prøvd den selv, men har bare hørt positive ting fra de jeg kjenner som har brukt TTH.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 09:51   #19
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gutten min har også en T2H vinterjakke som jeg syns er utrolig god. Den er helt vanntett, og har mange fine detaljer som f.eks. "snøsperre" inni.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 09:55   #20
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Gutten min har også en T2H vinterjakke som jeg syns er utrolig god. Den er helt vanntett, og har mange fine detaljer som f.eks. "snøsperre" inni.

Dessuten har jakka vår utrolig kult mønster synes jeg
Kjempefine klær som er laget for aktive barn.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:32.