|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ticket 2 HeavenEt sp.mål før jeg legger meg, så kan jeg gå inn her i morgen (eller i dag får jeg vel si...) når jeg kommer hjem fra jobb og lese mange gode, opplysende svar!!
|
|
|
|
#4 |
|
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ticket 2 Heaven
Oppløftende informasjon!!!
|
|
|
|
#5 |
|
Opp og ned
|
Ja de er varme, det er også lett å ha mer klær på barna pga. baggyformen på dressen viss det er behov for det.
|
|
|
#6 |
|
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ticket 2 HeavenVi er i prøvefasen når det gjelder Ticket. Er fornøyd med varmeegenskapene, slitasje er litt tidlig å si da den bare har vært i bruk noen uker. Skulle bare ønske det fantes mørkere farger på dressene, for det vises veldig godt når dressen er i bruk. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Virkelig? De hadde ikke barnebutikken der vi var. Der var det knallfarger av en annen verden. Vi kjøpte knallgrønn. Utrolig fin da, men upraktisk. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ticket 2 HeavenTTH er veldig slitesterke og veldig varme. Jeg synes de iallefall er mer slitesterke og varmere enn Reimatec. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
safariqueen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Ticket 2 HeavenJeg har kjøpt Ticketdresser til ungene i flere år. Har alltid vært fornøyd. Gode og varme, vanntette og slitesterke. Selv med vintere nesten uten snø har dressene vist seg å være meget holdbare. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Fortynnet
|
Sv: Ticket 2 HeavenJeg er veldig fornøyd med Ticket-dressene, både når det gjelder slitestyrke og vanntetthet. Syns også de ser fine ut. Den butikken du har vært i må ha et spesielt fargeutvalg, for de fins i veldig mørk blå, sort og brun ihvertfall. Vi har den mørke blå som skifter litt i blåfargen etter lyset. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ticket 2 HeavenJeg hadde vårdressen til en ett-åring i fjor, og jeg synes den var for tung og stiv for så små. Ikke likte jeg posefasongen så godt heller, for den var for "stor" selv om den var passe på lengden. Den virket slitesterk og vanntett, så til større barn er den sikkert bra. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Opp og ned
|
Jeg syns ingen dresser passer til ettåringer, verken dress eller regntøy.
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Ticket 2 HeavenEneste dressen jeg 100% kan anbefale. Har hatt flere, både brukte og nye, og de vi har kjøpt brukt har du omtrent ikke kunnet se har vært det. Slitesterke som bare det, og vanntette. Lett og god å ta på også, og ledig passform. |
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Den dressen som er best til så små er ReimaTec synes jeg - babymodellen med pute i stumpen. Eller Mikk-line sine baby-baggymodell. Veldig lette og fine dresser. |
|
|
|
#16 |
|
Passiv
|
Den eplegrønne er jo kjempefin. Vårdressen er knall turkis |
|
|
|
#17 |
|
trøtt
|
Sv: Ticket 2 HeavenJeg kjøpte en T2H-vinterdress på salg nå etter jul, og foreløpig er jeg veldig fornøyd. Det har vært dager hvor de har vært ute i barnehagen og jeg tenker at "nå MÅ hun da være våt tvers igjennom", men likevel har hun alltid vært tørr. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ticket 2 HeavenJeg har ikke prøvd den selv, men har bare hørt positive ting fra de jeg kjenner som har brukt TTH. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Dessuten har jakka vår utrolig kult mønster synes jeg |
|