|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tar dere forumlivet med dere IRL?Nettet er mitt sosiale liv. Ungene sover hele kvelden, da utfolder jeg meg sosialt med mange kjekke mennesker på nett. Jeg glemmer ikke de andre venninnene mine når jeg drar hjem fra besøk, og jeg glemmer ikke diskusjoner/folk fra nett når jeg logger av og drar på butikken. (Det er ikke bare da jeg logger av, heldigvis.) |
|
|
|
|
|
#22 |
|
By the Sea
|
Sv: Tar dere forumlivet med dere IRL?Tenker ofte videre på interessante problemstillinger fra FP etter at jeg har logget av.
|
|
|
#23 |
|
flisespikker
|
Sv: Tar dere forumlivet med dere IRL?Folk på nett er minst like virkelige som andre folk, og jeg logger meg ikke av FP om kvelden, hverken faktisk eller mentalt. (Jeg deler jo dessuten seng med en medforumist.
|
|
|
#24 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Tar dere forumlivet med dere IRL?Kremt... Jeg tror nok jeg har litt for mye RL her inne.
|
|
|
#25 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Tar dere forumlivet med dere IRL?
Ja, det kan du bare gjøre
|
|
|
#26 |
|
Pauset
|
Må bare kvittere Zöe. Det er nok ingen av mine venner IRL som vet så mye om hva jeg mener som dere her inne. Innimellom når jeg har fått gjennomgå i en diskusjon og følt meg misforstått så har jeg vurdert å slette meg fordi jeg har følt at det ikke er verdt å være her inne. IRL så kjenner man hverandre og konteksten er mer virkelig, mens her kan man fort bli dømt ut i fra fordommer, fordi man ikke kjenner hverandre. I tillegg så er det lettere å bli misforstått gjennom skriftspråket.... Men jeg blir nok her enda en stund |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Introvert optimist
|
Å nei, på ingen måte. Hvis ingenting gjorde inntrykk eller gikk inn på meg på noen måte ville jeg ikke gidde å bruke tiden min her.
|
|
|
#28 |
|
Glad
|
Sv: Tar dere forumlivet med dere IRL?Jeg engasjeres lett av andres personlige historier, og det hender at jeg tenker mye på det etter at jeg er avlogget. Andre saklige/mindre saklige diskusjoner er lettere å legge fra seg når jeg logger av.
|
|
|
#29 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Logger dere av forumlivet når dere er i IRL?Jeg er jo meg selv på nett, så dette er jo endel av RL for min del.
|
|
|
#30 |
|
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#31 |
|
Nå da?
|
Sv: Logger dere av forumlivet når dere er i IRL?Nei, ikke i det hele tatt.
|
|
|
#32 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Logger dere av forumlivet når dere er i IRL?Logger vel av deler av forumlivet, men på langt nær ikke alt. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Logger dere av forumlivet når dere er i IRL?Det første jeg tenkte når jeg våknet idag var:"Lurer på om Iset har født i natt". |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Tar dere forumlivet med dere IRL?Jeg er i tillegg til FP på et lite forum der jeg føler jeg kjenner medlemmene godt selv om jeg aldri har møtt dem - og dem har jeg stadig i tankene, de er som venninner av meg å regne, jeg tenker ofte på store og små ting som skjer i livene deres.
|
|
![]() |
|
|