|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Borte
|
![]() Sv: Hvordan starter du dagen din?Står opp først og steller meg selv i full fart. Gjør klart til Veslas morgenstell og vekker henne. Pakker ferdig alle sekker mens hun ordner seg, smører to skiver og legger dem i en serviett. Kjører Vesla i barnehagen og spiser frokost i bilen på vei til jobb. Alt dette tar i underkant av en time, og er i grunnen en ganske kjip tid på dagen for meg.
![]() |
#42 |
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan starter du dagen din?Dagen starter i syv-tiden. Storesøster er våken, sulten og survete. Gir henne mat, henter lillesøster og gir henne mat. Tar med begge på badet og steller de. Storesøster ser en film, og lille leker på gulvet mens jeg prøver å gjøre noe med mårrastryne mitt. Etter det bærer det avsted til barnehage med eldste.
![]() |
#43 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan starter du dagen din?
![]() |
#44 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() |
Det samme tenkte jeg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hvordan starter du dagen din?Min dag starter når barna våkner, aldri senere enn halv seks. Jeg står opp, finner frem klær til de to eldste og steller minste. Et dobesøk mens størstebarna koser minste er vel det jeg får til av ting som er for meg selv. Jeg lager frokost, spiser frokost med barna - sender de eldste avgårde til bussen og gjør husarbeid før eller etter pupp.
![]() |
#47 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() Sv: Hvordan starter du dagen din?kl: 07.15 står jeg opp og vekker eldste.
![]() |
#49 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvordan starter du dagen din?Klokka ringer 07.00, snoozer. Klokka ringer 07.09, snoozer. Klokka ringer 07.18, snoozer. Klokka ringer 07.27 og jeg står opp. Registrerer på vei inn til badet at ungene har stått opp, kledt på seg og sitter og spiser frokost. (Det er så deilig med barn som er så store at de klarer slikt selv!) Går på do og så rett i dusjen. Dusjer alt for lenge. Ut av dusjen og smøre med krem. Finner klær og kler på meg, sjekker at mannen har satt på kaffe før han dro på jobb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Rather Unfriendly
Medlem siden: Dec 2007
![]() |
![]() Mange gode morgenstunder her gitt!Leser meg igjennom de mange morgenfreshe innlegg, humrer og ler, en spenstig variert gjeng her inne gitt
![]() |
#51 |
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mange gode morgenstunder her gitt!
Ja, der har du meg.
![]() |
#52 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan starter du dagen din?Snoozze, snooze, snooze, snooze, snooze og atter snooze i alt fra 20 minutter til en time, jeg er halvdød om morgenen. Rett i dusjen, skynde meg med klær og sminke, tåler ikke å lete etter passende klær, forhåpentligvis ute av døren så fort som overhodet mulig. Mannen leverer. Jeg blir ofte opphengt i ungene, og må bry meg og kose selv om jeg ikke har tid.
![]() |
#53 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvordan starter du dagen din?Det var nå mannen skulle vært medlem her, så kunne dere hørt hans versjon.
![]() |
#54 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Hvordan starter du dagen din?...
"Natten her, er ikke bare et stjernevær. Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.) Sist redigert av Aminta : 18-03-08 kl 11:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan starter du dagen din?Våkner av en toåring: Mammaaaa, jeg er våååken! Jippi! Mamma? Jeg må på do! Vi er godt i gang med å slutte med bleie. Så er det å sette over kaffe, gi snuppa frokost.toalett, veiing, drikke to krus med kaffe og så morgenstell på begge før jeg kjører henne i barnehagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hvordan starter du dagen din?Yoga?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Ferdig!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan starter du dagen din?Det er dårlig med yoga, Nespresso, ferske aviser og nystekte rundstykker gitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() Sv: Hvordan starter du dagen din?Morgenen er slik hos oss: Ungen roper på pappa(godt trent), jeg sparker pappaen ut av senga. Jeg slumrer alt fra 5-15-30 minutter, står opp, sitter halvt i svime på do i 5 min for å prøve og våkne, dusjer, tar på linser, kler på meg, ser på klokka at det er 7 minutter til jeg skal være på jobb, koser med ungen, springer. Etter jeg har stått opp bruker jeg i gjennomsnitt 20-30 min. til og gjøre meg klar for og springe til jobb.
![]() |
#59 |
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Veiing? Veier du deg hver dag?
![]() |
|
|