Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hører dere på barnetimen på radio?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Se resultatene: Hører du /barna dine på barnetimen på radio?
Ja 1 1,43%
Noen ganger 20 28,57%
Nei 49 70,00%
Har ikke radio 0 0%
Deltakere: 70. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-08, 11:48   #21
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hører dere på barnetimen på radio?

Det hender Stesnuppa har hørt barnetimen, men det er svært sjelden.

Gammel 03-03-08, 11:57   #22
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, og vi er kjappe til å dempe lyden på fjernsynet med en gang barne-TV er over, slik at storebror ikke skal få med seg at det er noe som heter barnetimen på radio. Han er nemlig helt segneferdig av trøtthet når barne-TV er over, og bør komme seg i seng så fort som fy. Mannen har sin egen versjon for barnetimen, for det leses på senga hver kveld.

Gammel 03-03-08, 12:15   #23
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Av og til.

Gammel 03-03-08, 12:17   #24
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi gjorde det før, men nå er det bare Superkviss på NRK Super som gjelder, og det går samtidig med barnetimen.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 14:33   #25
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det hender snuppa kommer løpende etter barnetv for å høre på radio. Det synes jeg er flott. Mandager har vi hørt fast på Fiskoteket, og sjekket litt innom dem på nett, men jeg er ikke sikker på om det fortsatt er på lufta.

Gammel 03-03-08, 14:40   #26
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Nei, og vi er kjappe til å dempe lyden på fjernsynet med en gang barne-TV er over, slik at storebror ikke skal få med seg at det er noe som heter barnetimen på radio. Han er nemlig helt segneferdig av trøtthet når barne-TV er over, og bør komme seg i seng så fort som fy. Mannen har sin egen versjon for barnetimen, for det leses på senga hver kveld.

Det høres da mye bedre ut enn barnetimen.
Ett av mine aller kjæreste barndomsminner er pappas høytlesning på senga, det fortsatte vi med leeenge etter at jeg begynte å lese selv.

Gammel 03-03-08, 15:33   #27
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Det høres da mye bedre ut enn barnetimen.
Ett av mine aller kjæreste barndomsminner er pappas høytlesning på senga, det fortsatte vi med leeenge etter at jeg begynte å lese selv.

Det gjorde pappa for meg, også. Hans eneste kriterie var at det var ordentlige bøker og ikke tegneserier, o.l. Vet ikke hvor gammel jeg var da vi sluttet, men jeg var langt oppi skolealder. Pappa leste og mamma sang nattasang. Og vanemenneske som jeg var så klarte jeg ikke å sovne før mamma hadde sunget, selv ikke når hun var bortreist. Så det har hendt at mamma har stått i resepsjonen på hoteller og sunget nattasang til meg. Dette var lenge før mobiltelefonen gjorde sitt inntog.

Gammel 03-03-08, 16:44   #28
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Poll: Hører dere på barnetimen på radio?

Nei. Eldstemann hørte litt da hanvar yngre, men mistet fort interessen.
Vet det er barneprogram på P4 og kanal 24 på omtrent samme tid.

Gammel 03-03-08, 17:34   #29
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Storebror har hørt på en gang etter eget ønske.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 17:39   #30
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Vi gjorde det før, men nå er det bare Superkviss på NRK Super som gjelder, og det går samtidig med barnetimen.

Samme her.

Jeg husker god barnetimen fra jeg var liten, vi hadde ikke TV før jeg gikk i 2.klasse, så barnetimen var min barndoms NRK-input.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 19:15   #31
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Når går det, og er det på P1? Jeg hører omtrent aldri på P1. Radio1 derimot...

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 19:33   #32
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av C3PO, her.

Når går det, og er det på P1? Jeg hører omtrent aldri på P1. Radio1 derimot...

På P1, så snart Barne-TV er ferdig på NRK1. Det er egentlig kjempefint at Poden vil høre på Barnetimen, det er bare det at det går akkurat på det tidspunktet vi prøver å få ham til å legge seg.

Gammel 03-03-08, 19:55   #33
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Når jeg var liten hørte jeg alltid på barnetimen på morran også, har de fortsatt det?

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 20:19   #34
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, ganske ofte, og alltid når de avslutter barne-TV med en oppfording til å skru på Barnetimen, slik at Frøkna husker det selv.

Frøkna hører det ofte mens hun er i badekaret, og det er en veldig hyggelig avslutning på dagen.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-08, 12:48   #35
Ke@
Aktiv

Ke@ sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Hjemme
Ke@ er litt kul
Standard

Hører på det av og til

Ke@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-08, 12:50   #36
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det var en periode at ungene hørte barnetimen på kjøkken mens de spiste kveldsmat. Men nå ser de heller på Superquiz (eller hva det nå heter) på NRK Super heller.

Gammel 20-03-08, 19:06   #37
Lilleville
Superduperaktiv

Lilleville sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Solblomst, her.

Nei, det gjør jeg ikke. Det hender eldstemann på snart 5 år setter på radioen når det begynner, men han sitter sjelden lenge å hører på.

Samme her!
Det eneste som fenger av og til er musikken
Mor ble f eks litt rørt da "Camilla" fra "Camilla og Tyven" ble spilt på Fiskoteket...

Lilleville er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:29.