|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
| Se resultatene: Hører du /barna dine på barnetimen på radio? | |||
| Ja |
|
1 | 1,43% |
| Noen ganger |
|
20 | 28,57% |
| Nei |
|
49 | 70,00% |
| Har ikke radio |
|
0 | 0% |
| Deltakere: 70. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Hertuginne
|
Sv: Hører dere på barnetimen på radio?Nei, og vi er kjappe til å dempe lyden på fjernsynet med en gang barne-TV er over, slik at storebror ikke skal få med seg at det er noe som heter barnetimen på radio. Han er nemlig helt segneferdig av trøtthet når barne-TV er over, og bør komme seg i seng så fort som fy. Mannen har sin egen versjon for barnetimen, for det leses på senga hver kveld.
|
|
|
#24 |
|
Borte
|
Sv: Hører dere på barnetimen på radio?Vi gjorde det før, men nå er det bare Superkviss på NRK Super som gjelder, og det går samtidig med barnetimen.
|
|
|
#25 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hører dere på barnetimen på radio?Det hender snuppa kommer løpende etter barnetv for å høre på radio. Det synes jeg er flott. Mandager har vi hørt fast på Fiskoteket, og sjekket litt innom dem på nett, men jeg er ikke sikker på om det fortsatt er på lufta.
|
|
|
#26 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hører dere på barnetimen på radio?
Det høres da mye bedre ut enn barnetimen.
|
|
|
|
#27 |
|
Hertuginne
|
Det gjorde pappa for meg, også. Hans eneste kriterie var at det var ordentlige bøker og ikke tegneserier, o.l. Vet ikke hvor gammel jeg var da vi sluttet, men jeg var langt oppi skolealder. Pappa leste og mamma sang nattasang. Og vanemenneske som jeg var så klarte jeg ikke å sovne før mamma hadde sunget, selv ikke når hun var bortreist. Så det har hendt at mamma har stått i resepsjonen på hoteller og sunget nattasang til meg.
|
|
|
#28 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Poll: Hører dere på barnetimen på radio?Nei. Eldstemann hørte litt da hanvar yngre, men mistet fort interessen.
|
|
|
#30 |
|
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme her.
|
|
|
#31 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hører dere på barnetimen på radio?Når går det, og er det på P1? Jeg hører omtrent aldri på P1. Radio1 derimot... |
|
|
|
|
|
#32 |
|
flisespikker
|
På P1, så snart Barne-TV er ferdig på NRK1. Det er egentlig kjempefint at Poden vil høre på Barnetimen, det er bare det at det går akkurat på det tidspunktet vi prøver å få ham til å legge seg.
|
|
|
#33 |
|
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hører dere på barnetimen på radio?Når jeg var liten hørte jeg alltid på barnetimen på morran også, har de fortsatt det?
|
|
|
#34 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hører dere på barnetimen på radio?Ja, ganske ofte, og alltid når de avslutter barne-TV med en oppfording til å skru på Barnetimen, slik at Frøkna husker det selv. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Hjemme
![]() |
Sv: Hører dere på barnetimen på radio?Hører på det av og til |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Javel
|
Sv: Hører dere på barnetimen på radio?Det var en periode at ungene hørte barnetimen på kjøkken mens de spiste kveldsmat. Men nå ser de heller på Superquiz (eller hva det nå heter) på NRK Super heller.
|
|
|
|
#37 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() |
Samme her! |
|