|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#142 |
|
flisespikker
|
Sv: Spinnoff: Husker du hvem som har rødprikket deg?
Du trenger ikke engang å forbeholde deg den retten, det er ingen som prøver å ta den fra deg.
Jeg, selvsagt.
|
|
|
#143 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
#144 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Husker du hvem som har rødprikket deg?Nei, har ikke blitt rødprikket - og har ikke gitt røde prikker ennå. Har ikke vært så ivrig i slike diskusjoner som "kvalifiserer" til rødprikking. Kanskje en gang i fremtiden
|
|
|
|
#145 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Spinnoff: Husker du hvem som har rødprikket deg?Jeg hevnrødprikket seff safran da hun tok dyden min. Noe annet skulle tatt seg ut.
|
|
|
#146 |
|
Leser
|
Hvis du ikke skal definere verstingene, hvorfor skriver du om dem da? Det blir litt som om jeg i et innlegg skulle skrive helt alvorlig om spøkelser, og når noen da kommenterer det med et "Nei, men him. Tror du på spøkelser?
|
|
|
#147 |
|
© All rights reserved
|
Ja vi to har jo allerede hatt meningsutveksling om forskjellig bruk av rykte/prikker. Sist redigert av 007 : 25-03-08 kl 18:09. |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| røde hunder, skinnhellig |
|
|