Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Spinnoff: Husker du hvem som har rødprikket deg?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-08, 15:58   #33
TBM
Passiv

Standard

Sv: Spinnoff: Husker du hvem som har rødprikket deg?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Hva er kotymen på hevnprikking her på forumet, er det ansett for å være helt ok eller er det ansett for å være teit? Jeg tror jeg har rødprikket 6-7 stykker og fått én hevnprikk så jeg vet ikke så mye om det.

Så lenge brukere har helt ulik oppfatning av bruken av rødprikking, må det jo nødvendigvis være ulik oppfatning av såkalt hevnprikking også.

Jeg rødprikker aldri på saker - er jeg uenig på sak så skriver jeg det i et innlegg i tråden. Hvis jeg skulle komme over et innlegg fra noen som er støtende eller som henger ut noen andre brukere, kan jeg sende en rødprikk, men jeg kan ikke huske at det har skjedd.

Når noen derimot rødprikker meg på grunn av at de er uenig i mine argumenter, synes jeg imidlertid det er såpass barnslig at jeg forbeholder meg retten til å sende en såkalt "hevnprikk" tilbake. Jeg ser at andre synes slike rødprikker er barnslig, men hvem forvalter egentlig sannheten på hva som er barnslig i en slik sammenheng? Derfor synes jeg det er helt på sin plass å returnere en usaklig rødprikk med en såkalt "hevnprikk".

Utover det husker jeg ikke rødprikkene mine - så snart de er ute av syne er de ute av sinn.

Svar med sitat

Emneord
røde hunder, skinnhellig

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:57.