Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Spinnoff: Husker du hvem som har rødprikket deg?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-08, 00:49   #121
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Husker du hvem som har rødprikket deg?

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Ja, for du er patetisk. du sier aldri et kløyva ord til meg her på forumet, bortsett fra når du rødprikker. du kan umulig ha det godt med deg selv slik som du holder på.

Gammel 25-03-08, 00:50   #122
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ja, for du er patetisk. du sier aldri et kløyva ord til meg her på forumet, bortsett fra når du rødprikker. du kan umulig ha det godt med deg selv slik som du holder på.

Hva er det du sier? Tror du må lese svarene på innleggene dine en gang til.

Gammel 25-03-08, 00:51   #123
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, beklager, jeg er for opptatt med å mentalt ignorere den sorry assen din.

Gammel 25-03-08, 00:53   #124
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Nei, beklager, jeg er for opptatt med å mentalt ignorere den sorry assen din.

Det er ditt valg.

Gammel 25-03-08, 01:07   #125
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jøss.

Gammel 25-03-08, 01:10   #126
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er det du driver med, Sitron? Jeg visste ikke at dette var et forum for obsternasige snørrunger. Er du ute av stand til å motta en prikk uten å kringkaste det for hele verden? Jeg er sikker på at du fortjener hver og en av de.

Gammel 25-03-08, 01:46   #127
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg husker ALLE og er sur til the bitter end.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 08:37   #128
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Mulig noe har blitt moderert bort her, for jeg datt helt av her i slutten.
Hva skjer?

Gammel 25-03-08, 09:38   #129
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av krystallklart, her.

Mulig noe har blitt moderert bort her, for jeg datt helt av her i slutten.
Hva skjer?

Ingenting har blitt moderert bort, jeg antar det som skjer er at Sitron er sur på Majsa for at Majsa har rødprikket henne.

Jeg husker de røde prikkene jeg har fått. Både her og på NM. Det vil si jeg husker hvem jeg har fått de fra, ikke eksakt ordlyden.

Gammel 25-03-08, 11:25   #130
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Tror jeg har fått to røde her inne, begge hevnprikker fra en og samme faste hevnprikker. Deilig når verden av og til kan være så forutsigbar.

Du och jag, majsa.

Jeg foretrekker faktisk en rød fra en kul person fremfor en grønn fra en idiot.

Jeg trodde du ville bli glad for en rødprikk fra en så kul person som jeg.

Gammel 25-03-08, 14:22   #131
safran
saftig

safran sin avatar

safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det er noen som alltid hevnprikker, og det er jo egentlig litt morsomt. Sikkert som banken! Jeg fikk en slik igår, fra en sikker hevnprikker.

Gammel 25-03-08, 14:34   #132
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror jeg har vært alt for snill her. På NM hendte det at det kom en rødprikk i ny og ne. Jeg kan faktisk huske å ha fått noen her. Jeg har gullfiskhukommelse. Er det ikke i ca to uker tilbake gullfiskene husker? De siste to ukene har jeg i hvert fall ikke fått noen. Jeg har lett for å glemme hele prikkesystemet. Plutselig kommer jeg på det og sender ut en haug grønne. Jeg vet at jeg ikke har gitt noen røde her i hvert fall.

Gammel 25-03-08, 14:37   #133
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Ja, det er noen som alltid hevnprikker, og det er jo egentlig litt morsomt. Sikkert som banken! Jeg fikk en slik igår, fra en sikker hevnprikker.

Hva er kotymen på hevnprikking her på forumet, er det ansett for å være helt ok eller er det ansett for å være teit? Jeg tror jeg har rødprikket 6-7 stykker og fått én hevnprikk så jeg vet ikke så mye om det.

Gammel 25-03-08, 14:42   #134
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Hva er kotymen på hevnprikking her på forumet, er det ansett for å være helt ok eller er det ansett for å være teit?

Jeg har en følelse av at de fleste synes det er teit, men det spørs sikkert hvem du spør. Jegsynes prikker generelt skal gis til innlegg og ikke til brukere, liksom, så jeg ville ikke funnet på å hevnprikke (men om jeg var skikkelig sur på noen allerede, ville vel terskelen for å rødprikke være lavere enn vanlig, da).

Gammel 25-03-08, 14:52   #135
safran
saftig

safran sin avatar

Standard

Hva er kotymen på hevnprikking her på forumet, er det ansett for å være helt ok eller er det ansett for å være teit? Jeg tror jeg har rødprikket 6-7 stykker og fått én hevnprikk så jeg vet ikke så mye om det.

Jeg syns det er kjempeteit å hevnprikke. Barnslig.

Gammel 25-03-08, 15:03   #136
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg har en følelse av at de fleste synes det er teit, men det spørs sikkert hvem du spør. Jegsynes prikker generelt skal gis til innlegg og ikke til brukere, liksom, så jeg ville ikke funnet på å hevnprikke (men om jeg var skikkelig sur på noen allerede, ville vel terskelen for å rødprikke være lavere enn vanlig, da).

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg syns det er kjempeteit å hevnprikke. Barnslig.

Jeg skjønner tankegangen til Skilpadda, at dersom man rødprikker innlegg og ikke person så blir det jo feil å hevnprikke. Og så synes jeg vel at folk må tåle negativ kritikk uten å fly i taket.
Men samtidig så synes jeg at dersom to krangler i en tråd så må jo begge få lov til å rødprikke den andre også, altså at den første som rødprikker ikke får hevd på det. Men i dette tilfellet blir det vel at man rødprikker på grunnlag av innleggene og ikke bare fordi man fikk en rød prikk. Så da er jeg vel kanskje enig med Skilpadda og Safran.

Gammel 25-03-08, 15:42   #137
TBM
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Jeg husker den ene jeg fikk i "Jippy, jeg er gravid"-tråden min. Men hun har sagt ettertrykkelig unnskyld etterpå. Det var nok litt blingsing på fargene, for hun er IKKE en sånn person som ville rødprikket meg for det. Hvem ville egentlig rødprikket i en sånn tråd?

Jeg husker til enhver tid den siste jeg fikk, men ikke særlig lenger enn det.

Nei - der tror jeg til og med ikke noen av verstingene ville ha slått til.

Morsom historie da - litt av en tråd å blingse på fargen i!

Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 15:44   #138
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Nei - der tror jeg til og med ikke noen av verstingene ville ha slått til.

Du hadde med andre ord ikke slått til?

Gammel 25-03-08, 15:58   #139
TBM
Passiv

Standard

Så lenge brukere har helt ulik oppfatning av bruken av rødprikking, må det jo nødvendigvis være ulik oppfatning av såkalt hevnprikking også.

Jeg rødprikker aldri på saker - er jeg uenig på sak så skriver jeg det i et innlegg i tråden. Hvis jeg skulle komme over et innlegg fra noen som er støtende eller som henger ut noen andre brukere, kan jeg sende en rødprikk, men jeg kan ikke huske at det har skjedd.

Når noen derimot rødprikker meg på grunn av at de er uenig i mine argumenter, synes jeg imidlertid det er såpass barnslig at jeg forbeholder meg retten til å sende en såkalt "hevnprikk" tilbake. Jeg ser at andre synes slike rødprikker er barnslig, men hvem forvalter egentlig sannheten på hva som er barnslig i en slik sammenheng? Derfor synes jeg det er helt på sin plass å returnere en usaklig rødprikk med en såkalt "hevnprikk".

Utover det husker jeg ikke rødprikkene mine - så snart de er ute av syne er de ute av sinn.

Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 16:00   #140
TBM
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Du hadde med andre ord ikke slått til?

Jeg er ikke en av verstingene.

Hvem som er verstinger skal jeg ikke engang forsøke å definere, det får man nesten kjenne på selv.

Svar med sitat
Svar

Emneord
røde hunder, skinnhellig

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:38.