Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Om du er uenig med noen i en tråd ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-08, 23:20   #61
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du er uenig med noen i en tråd ...

Uenighet husker jeg i grunnen ikke. :gullfisk:

Men jeg husker det hvis noen er skikkelig, skikkelig ufine og ekle, enten i innlegg, mot meg eller andre, eller på prikk. Da blir jeg forsiktig og skeptisk og gir ikke ved dørene, for å si det sånn. Det skal mye til før jeg hopper og jubler over et innlegg fra noen jeg anser for å være en drittstøvel, samme om innlegget i seg selv er greit.

Det er som om Carl I Hagen skulle slumpe til å si noe klokt. Du vil ikke se meg skrive leserinnlegg for å applaudere det heller.

Gammel 25-03-08, 23:26   #62
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Og da skjønner jeg også hva Sitronen mener med å rope Løgnere! mens hun peker rundt seg.

Jeg tror feks at dette kan ha skjedd meg. Altså at noen leser innleggene mine med en tone i hodet. [antageligvis fra en annen planet, det høres hyggeligst ut ]Altså at noen leser innleggene mine med en tone i hodet. [/antageligvis fra en annen planet, det høres hyggeligst ut ]

Og det KAN kanskje hende du gjør det samme mot andre i blant, også?

Det er i hvert fall noen som du lar deg erte usannsynlig lett av.

Gammel 25-03-08, 23:36   #63
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Legger det stort sett bak meg. Har litt teflonhjerne, så det er ikke så vanskelig da.

Gammel 26-03-08, 01:00   #64
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Selvsagt husker jeg ting som har skjedd på forum, også diverse uforglemmelige tråder.
Setter meg også opp "meninger" om nickene etterhvert - det må jeg innrømme.
Det betyr ikke at jeg er uenig med en person bare fordi jeg ikke kommer helt overens med den personen. Er uenig i en tråd, og hjertens enig i neste. Er ikke "ekkel" med noen bare fordi vi har vært uenige.

Tror jeg. Ikke med vitende og vilje iallefall.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-08, 01:33   #65
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nullstiller tvert. Null problem.

Føler jeg at jeg hopper i stolen i sinne/irritasjon, så setter jeg meg på fingrene og roern ned.

Ser ikke poenget.
Går glatt vekk fra diskusjonen eller overser svar som er ubehagelig skrevet.
Slike innlegg fortjener ikke min oppmerksomhet, enkelt og greit.

Er slik i virkeligheten og.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´

Sist redigert av Michayla : 26-03-08 kl 01:40.
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-08, 01:45   #66
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke for vane å være ekkel mot de jeg er uenig med, men synes jeg personen er ordentlig ufin, og det gjentar seg i diskusjon etter diskusjon, da sender jeg kanskje en rød prikk hvis jeg er i det litt irritable hjørnet. Som regel ignorerer jeg det bare.
Ellers er det mange jeg ofte er enig med som jeg av og til er uenig med, og motsatt. Jeg danner meg nok et visst bilde av folk basert på meningene deres, akkurat som man gjør irl, og kan kanskje få inntrykk av at enkelte er litt nekete, naive, fordomsfulle e.l. Ser ikke noen grunn til å "forfølge" folk for det.

Gammel 26-03-08, 06:48   #67
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Det handler vel litt om hvordan en er uenig. Er en uenig om en sak er det en helt grei ting, det glemmer jeg glatt, men noen ganger går det på person da er det ikke så lett.

Andre ganger brukes ting bevisst som noen vet antenner en person. Dette kan være ting som ikke andre nødvendigvis legger merke til. Ting som sårer og krenker. Jeg er et lett bytte i så måte og har opplevd det ved flere anledninger. Derfra mitt rykte som dramaqueen.

Jeg er en idiot og svelger litt for ofte agnet, eller jeg har gjort det i fortid.

Når folk jeg har snakket ekstra med privat plutselig bruker informasjon fra private samtaler for å "ta meg" da er jeg ekstra teit og til underholdning for mange.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-08, 08:23   #68
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg husker veldig godt. Både nick, diskusjoner og uenigheter fester seg hos meg. Jeg må bare innrømme at enkelte brukere har jeg vanskelig for å lese med åpent sinn i nye diskusjoner. Brukerhistorien gjør meg skeptisk. Men jeg drasser ikke på gamle krangler og uenigheter i evigheter, da. De aller fleste brukerne her inne har jeg vært både enig og uening med, og det er nesten alltid helt uproblematisk og ikke noe jeg tar opp igjen og igjen i stadig nye diskusjoner. Det er selvsagt en uting å ta opp gammelt grums i nye diskusjoner, men min hukommelse gjør at jeg iallefall kan være forberedt på hva som kommer fra hvilken kant.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose

Sist redigert av Røverdatter : 26-03-08 kl 08:41. Årsak: Halve innlegget forsvant.
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-08, 08:35   #69
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan godt krangle med noen i en tråd og starte på null i neste tråd så lenge diskusjonen er saklig. Det gjør meg heller ingenting om folk er uenige med meg så lenge de har gode argumenter, virker som de har tenkt igjennom standpunktet sitt og har en ordentlig mening om ting.

Men jeg har god hukommelse og det er helt klart at det er enkelte som jeg leser mer ivrig enn andre, basert på hva de har skrevet før. Kan da ikke være noen som ikke gjør det?

Gammel 26-03-08, 08:36   #70
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Og det KAN kanskje hende du gjør det samme mot andre i blant, også?

Det er i hvert fall noen som du lar deg erte usannsynlig lett av.

Vi har vel alle noen som er vi er litt olje og vann med, tror jeg. Jeg irriterer meg lite over frekkhet, tøffe innlegg, harde utfall eller fjas. Selvhøytidlig oppdragende tone, derimot? Humørløshet? Dumskap?

Gammel 26-03-08, 10:23   #71
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Er du her igjen? Smella på deg!

Catfight, torsk?

Sånn helt på ordentlig har jeg vel vært uenig med de aller fleste brukerne her inne i et eller annet, men det kan jeg fint nullstille meg på. Det jeg derimot sliter litt mer med er brukere som jeg har vært fullstendig uenig med i mange grunnleggende temaer, som livssyn, toleranse og sånt noe, da skal det mye til før jeg kozemozer.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-08, 10:26   #72
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Catfight, torsk?

Mjau.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-08, 10:29   #73
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Catfish?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-08, 10:47   #74
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Catfight?

Gammel 26-03-08, 10:53   #75
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Nei, egentlig ikke..
Jeg er mer sånn at jeg ikke snakker til vedkommende
Eller om en person stadig er om seg og sitt, men aldri bidrar, så ser du ikke meg der. :avslørt:
Men jeg kan sikkert være slik selv, at jeg syter eller stadig klager, og dermed mister jeg respekt i andres øyne. Jeg er derimot forsiktig med å våge meg inn i de heftigste diskusjonene, fordi jeg har vanskelig får å formulere meg. Synes jeg..
Dessuten liker jeg ikke å si min mening om en sak, for så å få 20 mot innlegg på hvordan _min_ mening er helt bortreist. Toleranse er en fin ting

Så nei, jeg er ikke ekkel.. Mer passiv aggressiv

Gammel 26-03-08, 12:32   #76
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men 20 innlegg som sier at du er helt bortreist... Er det ikke da en viss mulighet for at du er helt bortreist?

Gammel 26-03-08, 12:35   #77
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Men 20 innlegg som sier at du er helt bortreist... Er det ikke da en viss mulighet for at du er helt bortreist?

Denne ventet jeg..

Gammel 26-03-08, 12:36   #78
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Standard

Kanskje det var nå jeg skulle skrike, prøver du å fornærme meg? hæ, hææ, HÆ??
Kaller du meg dårlig mor eller?

Gammel 26-03-08, 12:38   #79
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Kaller du meg en dårlig mor. Det er bare det beste kortet å bruke i enhver diskusjon.

Gammel 26-03-08, 12:41   #80
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Standard

Kaller du meg en dårlig mor. Det er bare det beste kortet å bruke i enhver diskusjon.

Tenkte det ville bringe fram minner

Emneord
hevnprikker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:20.