|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Om du er uenig med noen i en tråd ...Uenighet husker jeg i grunnen ikke. :gullfisk:
![]() |
#62 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Om du er uenig med noen i en tråd ...
Og det KAN kanskje hende du gjør det samme mot andre i blant, også?
![]() |
#64 |
På lukket avdeling
|
![]() Sv: Om du er uenig med noen i en tråd ...Selvsagt husker jeg ting som har skjedd på forum, også diverse uforglemmelige tråder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om du er uenig med noen i en tråd ...Nullstiller tvert. Null problem.
•·.·´¯`·.·• ![]() ´*•.¸(*•.¸♥Gutt 99-01 og 03♥¸.•*´)¸.•*´ Sist redigert av Michayla : 26-03-08 kl 01:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Quiet, please
|
![]() Sv: Om du er uenig med noen i en tråd ...Jeg har ikke for vane å være ekkel mot de jeg er uenig med, men synes jeg personen er ordentlig ufin, og det gjentar seg i diskusjon etter diskusjon, da sender jeg kanskje en rød prikk hvis jeg er i det litt irritable hjørnet. Som regel ignorerer jeg det bare.
![]() |
#67 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om du er uenig med noen i en tråd ...Det handler vel litt om hvordan en er uenig. Er en uenig om en sak er det en helt grei ting, det glemmer jeg glatt, men noen ganger går det på person da er det ikke så lett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Borte
|
![]() Sv: Om du er uenig med noen i en tråd ...Jeg husker veldig godt. Både nick, diskusjoner og uenigheter fester seg hos meg. Jeg må bare innrømme at enkelte brukere har jeg vanskelig for å lese med åpent sinn i nye diskusjoner. Brukerhistorien gjør meg skeptisk. Men jeg drasser ikke på gamle krangler og uenigheter i evigheter, da. De aller fleste brukerne her inne har jeg vært både enig og uening med, og det er nesten alltid helt uproblematisk og ikke noe jeg tar opp igjen og igjen i stadig nye diskusjoner. Det er selvsagt en uting å ta opp gammelt grums i nye diskusjoner, men min hukommelse gjør at jeg iallefall kan være forberedt på hva som kommer fra hvilken kant.
Vesla (02) og Lillesøster (09) Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og Freedom's just another word for nothing left to lose Sist redigert av Røverdatter : 26-03-08 kl 08:41. Årsak: Halve innlegget forsvant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Om du er uenig med noen i en tråd ...Jeg kan godt krangle med noen i en tråd og starte på null i neste tråd så lenge diskusjonen er saklig. Det gjør meg heller ingenting om folk er uenige med meg så lenge de har gode argumenter, virker som de har tenkt igjennom standpunktet sitt og har en ordentlig mening om ting.
![]() |
#70 |
Epikur
|
Vi har vel alle noen som er vi er litt olje og vann med, tror jeg. Jeg irriterer meg lite over frekkhet, tøffe innlegg, harde utfall eller fjas. Selvhøytidlig oppdragende tone, derimot?
![]() |
#71 |
|
Catfight, torsk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Om du er uenig med noen i en tråd ...Nei, egentlig ikke..
![]() |
#76 |
Epikur
|
![]() Sv: Om du er uenig med noen i en tråd ...Men 20 innlegg som sier at du er helt bortreist... Er det ikke da en viss mulighet for at du er helt bortreist?
![]() |
#77 |
Tilpasser tittel
|
![]() |
#78 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Om du er uenig med noen i en tråd ...Kanskje det var nå jeg skulle skrike, prøver du å fornærme meg? hæ, hææ, HÆ??
![]() |
#79 |
Epikur
|
![]() Sv: Om du er uenig med noen i en tråd ...Kaller du meg en dårlig mor.
![]() |
Emneord |
hevnprikker |
|
|