Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Om du er uenig med noen i en tråd ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-08, 18:11   #21
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om du er uenig med noen i en tråd ...

Jeg nullstiller meg veldig lett.
Det kommer av at jeg er veldig klar over at den personen/ne jeg har diskutert med ikke kjenner meg som person og ikke vet noe om meg som menneske i det hele tatt - annet enn det jeg skriver om her inne, og motsatt; Jeg vet ikke nok om personen/ne jeg har diskutert med til å konkludere med at de er like sneversynte (i mine øyne) i virkeligheten som de er her på FP. For meg teller den virkelige verden fremdeles mest, og det gjør det veldig lett å nullstille seg.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 18:17   #22
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Jeg nullstiller meg veldig lett.
Det kommer av at jeg er veldig klar over at den personen/ne jeg har diskutert med ikke kjenner meg som person og ikke vet noe om meg som menneske i det hele tatt - annet enn det jeg skriver om her inne, og motsatt; Jeg vet ikke nok om personen/ne jeg har diskutert med til å konkludere med at de er like sneversynte (i mine øyne) i virkeligheten som de er her på FP. For meg teller den virkelige verden fremdeles mest, og det gjør det veldig lett å nullstille seg.

Helt enig.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 18:22   #23
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg kan ta et eksempel for min del da. Azi. ()
Vi er ofte uenige, men samtidig syntes jeg Azi er bra og fordi hun er en personlighet som bidrar mye. Jeg kan også fint se at hun er en bra person, selv om vi ikke alltid deler oppfatning om ting. Dermed så er det ikke vanskelig å "halshugge" henne ene dagen, men likevel ha det hyggelig den neste, fordi hun kommer med mye bra og. Vi er bare ikke enig alltid.

I like måte.

Jeg har ikke problemer å nullstille meg. Alle er forskjellige og man trenger ikke å legge en person for hat for det dem skriver på nette. Trossalt når alt kommer til alt så kjenner man jo ikke den personen 100 %.

Gammel 25-03-08, 18:23   #24
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Sikkert den samme som lærte bort hvor David kjøpte øl hen.

Av og til er det veldig nødvendig å fortelle noen hvor David kjøpte ølet.

Jeg har selektiv hukommelse, og glemmer fort enkelte innlegg. Likevel bemerker jeg meg noen nick, og "tenker mitt" () om enkelte ut fra innleggene de skriver. Det hender også at jeg kommer på gamle innlegg dersom noen motsiser seg selv, da blir jeg litt sånn: Hallo? Var det ikke du som sa...!"

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 18:36   #25
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jøss, så mange som ikke er ærlige her.

Gammel 25-03-08, 18:46   #26
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Fortsetter du da å være ekkel...

Selvsagt ikke. Om jeg er sterkt uenig med et menneske i en tråd, kan jeg være hjertens enig med det samme mennesket i en annen tråd. Ikke noe problem.

Jeg bruker forøvrig stort sett ikke å være ekkel mot mennesker jeg er uenig med. Men joda, det har nok hendt, og kommer sikkert til å hende igjen.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 18:49   #27
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Det er selvsagt sånn at noen bare ignorerer man.
Det betyr ikke at man tenker på slike ting stadig vekk.

Gammel 25-03-08, 18:50   #28
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Av og til er det veldig nødvendig å fortelle noen hvor David kjøpte ølet.

Jeg har selektiv hukommelse, og glemmer fort enkelte innlegg. Likevel bemerker jeg meg noen nick, og "tenker mitt" () om enkelte ut fra innleggene de skriver. Det hender også at jeg kommer på gamle innlegg dersom noen motsiser seg selv, da blir jeg litt sånn: Hallo? Var det ikke du som sa...!"

Det der skjer meg også, ja.

Gammel 25-03-08, 18:53   #29
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Det som mim sa ...

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 19:12   #30
TBM
Passiv

Standard

Det er noen som man merker seg etterhvert at man rett og slett ikke kan bli enig med - og jeg vil anta at de også irriterer seg over meg også. I de tilfellene styrer jeg nok unna diskusjonene.

Men - en gang helt i startfasen AV MIN PERIODE HER PÅ FP klarte jeg å legge meg godt ut med en person i en sak om religion (kan nok være litt firkantet akkurat på det området...) - og etterhvert har jeg jo sett at den personen egentlig er en som jeg synes har veldig gode meninger om mye. Da var grønnprikksystemet godt å ha!

Sist redigert av TBM : 25-03-08 kl 19:41. Årsak: Pga innspill fra korrekturleseren.
  Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 19:20   #31
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Hva slags slekt er det?

Slekta som kjenner Josef er Bra FolkTM, i motsetning til AndreTM, som da ikke kjenner Josef like godt. (Kilde: L. M. Montgomery, bøkene om Anne fra Bjørkely)

Jeg vet forresten at enkelte leser innlegg med en "tone" i hodet, og dermed tillegger innleggenes opphavskvinne/mann andre intensjoner eller grunnholdninger enn hva avsenderen mente.

[arrogant]Hipp hurra, liksom[/arrogant]
[humoristisk]Hipp hurra, liksom[/humoristisk]
[fjasete]Hipp hurra, liksom[/fjasete]
[fra en annen planet]Hipp hurra, liksom [/fra en annen planet]

Gammel 25-03-08, 19:23   #32
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg vet forresten at enkelte leser innlegg med en "tone" i hodet, og dermed tillegger innleggenes opphavskvinne/mann andre intensjoner eller grunnholdninger enn hva avsenderen mente.

[arrogant]Hipp hurra, liksom[/arrogant]
[humoristisk]Hipp hurra, liksom[/humoristisk]
[fjasete]Hipp hurra, liksom[/fjasete]
[fra en annen planet]Hipp hurra, liksom [/fra en annen planet]

Det har jeg lagt merke til og, og det er vel litt det jeg tenker på også. At man da ikke er veldig flink til å se flere sider av en person pga tideligere irritasjon henger igjen..

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 19:25   #33
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Slekta som kjenner Josef er Bra FolkTM, i motsetning til AndreTM, som da ikke kjenner Josef like godt. (Kilde: L. M. Montgomery, bøkene om Anne fra Bjørkely)

"Andre" kan også være "Bra Folk", altså. Men slekta som kjenner Josef snakker samme språk eller hører etter med samme tonefall eller er på samme bølgelengde eller astralplan eller noe sånt. Det handler litt om personkjemi og litt om felles grunnlag på andre måter.

Gammel 25-03-08, 19:27   #34
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det har jeg lagt merke til og, og det er vel litt det jeg tenker på også. At man da ikke er veldig flink til å se flere sider av en person pga tideligere irritasjon henger igjen..

Og da skjønner jeg også hva Sitronen mener med å rope Løgnere! mens hun peker rundt seg.

Jeg tror feks at dette kan ha skjedd meg. Altså at noen leser innleggene mine med en tone i hodet. [antageligvis fra en annen planet, det høres hyggeligst ut ]Altså at noen leser innleggene mine med en tone i hodet. [/antageligvis fra en annen planet, det høres hyggeligst ut ]

Gammel 25-03-08, 19:28   #35
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ropte ikke. Det var mer en overrasket respons over at enkelte skal fremstå så jævla PK. Jeg får fnatt.

Gammel 25-03-08, 19:28   #36
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

"Andre" kan også være "Bra Folk", altså. Men slekta som kjenner Josef snakker samme språk eller hører etter med samme tonefall eller er på samme bølgelengde eller astralplan eller noe sånt. Det handler litt om personkjemi og litt om felles grunnlag på andre måter.

Jeg tenker gjerne på slekta som kjenner Josef som dem jeg vet ler av de samme tingene som meg, selv om de er langt unna, medlemmer av fjasejuntaen og de som klarer å få meg til å le så jeg må tørke kaffe av skjermen. Andre er også Bra Folk. :korrigerer.

Gammel 25-03-08, 19:29   #37
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenker mitt, og det er ikke særlig PK.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 19:29   #38
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg ropte ikke. Det var mer en overrasket respons over at enkelte skal fremstå så jævla PK. Jeg får fnatt.

Å, nei, ikke fnatt!

Gammel 25-03-08, 19:31   #39
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Å, nei, ikke fnatt!

Pass deg, det er smittsomt.

Gammel 25-03-08, 19:32   #40
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det hører til sjeldenheten at innlegg forfølger meg, men det kommer som sagt an på hva det gjelder og hvem som ytrer ordene. Brukerne jeg har blitt bedre kjent med, som jeg respekterer, påvirker meg på en eller annen måte og da blir det selvsagt vanskeligere å glemme det som har blitt sagt.

Sist redigert av Skremmern : 25-03-08 kl 23:26.
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
hevnprikker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:26.