|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Ville du gått tilbake og betalt for polarbrødet? | |||
| Ja |
|
89 | 69,53% |
| Nei |
|
33 | 25,78% |
| Annet, spesifiser i tråd |
|
10 | 7,81% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 128. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville du betalt eller ikke?Hva sa hun da? |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Come what may...
|
Sv: Ville du betalt eller ikke?Vi opplever slikt ofte. Og vi går alltid tilbake.
|
|
|
#44 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Ville du betalt eller ikke?
Jeg leste først "og vi går aldri tilbake", og skulle til å quote deg og spørre om du synes det var greit å stjele støtt og stadig og ikke bry seg
|
|
|
#45 |
|
superbruker
|
Sv: Ville du betalt eller ikke?
Jeg har vært borti dette noen ganger. Jeg har alltid sagt i fra. 2 ganger har likevel betjeningen ikke rettet det opp. Den ene gangen kjøpte vi en kasse øl. La opp en øl og sa at vi har en kasse med sånne og pekte oppi kundevognen. Likevel slo hun bare inn 1 øl. Vi sa i fra flere ganger og hun svarte flere ganger. Likevel slo hun bare inn 1 øl. Andre gangen så kjøpte vi noen tallerkener. Kjøpte 4 av hver av 3 forskjellige størrelser. Det ble slått inn 1 av hver. Sa ifra flere ganger men det ble likevel ikke rettet opp.
|
|
|
#47 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Ville du betalt eller ikke?Jeg er litt sånn: Hvorfor gjøre seg til kjeltring for en pakke polarbrød, så jeg betaler den.
|
|
|
#48 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2008
![]() |
Sv: Ville du betalt eller ikke?stort sett ville jeg gått tilbake og betalt. Men det kommer ann på hvor lang unna jeg var da jeg oppdaget det, og hvilken form man er i |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Ikke med mindre det ligger frem oppskårede smaksprøver vel... |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Tittel og tittel....
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Absolut ateist
|
I de fleste? Det har jeg aldri sett.
|
|
|
#53 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Ville du betalt eller ikke?Jeg hadde gått tilbake og betalt. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Flax
Hvor: Bergen
Sv: Ville du betalt eller ikke?I den settingen som beskrives her, så hadde jeg gått tilbake og betalt.
|
|
|
#55 |
|
Come what may...
|
Sv: Re: Sv: Ville du betalt eller ikke?
Haha det hadde tatt seg ut!
|
|
|
#56 |
|
Har ponny, ønsker høyhest
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville du betalt eller ikke?Jeg ville gått tilbake og betalt, men om jeg hadde kommet hjem før jeg oppdaget det, så hadde jeg betalt neste gang jeg var der. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Ville du betalt eller ikke?Jeg ville gått tilbake å betalt, enten med en gang eller ved en senere anledning hvis det viser seg å blir helt umulig samme dag.
|
|
|
#59 |
|
Passiv
|
Dette synes jeg er viktig - desto større beløpet blir desto viktigere blir det. |
|
|
|
#60 |
|
villende
|
Tja. Ikke i noen av de dagligvarebutikkene jeg handler i. Det er noe helt annet hvis det ligger smaksprøver fremme. Det er jo en oppfordring til at kunden skal smake på produktet og har til hensikt å virke salgsfremmende. Da smaker jeg gjerne. |
|
|
|
![]() |
|
|