|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Ville du gått tilbake og betalt for polarbrødet? | |||
| Ja |
|
89 | 69,53% |
| Nei |
|
33 | 25,78% |
| Annet, spesifiser i tråd |
|
10 | 7,81% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 128. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
heimføing
|
Sv: Ville du betalt eller ikke?Jeg har faktisk gått tilbake og betalt, en gang jeg oppdaget en leverposteiboks i neven til Pip da jeg satte henne inn i bilen. Ideelt sett hadde jeg tatt med meg barnet tilbake, for å vise at man må betale for seg, men i praksis gjorde jeg ikke det |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville du betalt eller ikke?Jeg hadde nok ikke giddet å gå tilbake for å betale. Jeg er den lateste og umoraleske. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Ville du betalt eller ikke?
|
|
|
#25 |
|
|
Ja, nettopp. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Ville du betalt eller ikke?Jeg ville ha gått tilbake. Jeg kan være svimete selv og så seint som på lørdag var jeg langt nedi gaten med noen votter i handa som jeg hadde gått ut av butikken med uten å betale. Da løp jeg tilbake og betalte dem selvfølgelig. Det kunne ikke falle meg inn å ikke gjøre det.
|
|
|
#27 |
|
Går stille i dørene
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville du betalt eller ikke?Om jeg oppdaget det like utenfor butikken så hadde jeg gått tilbake og betalt. Jeg tviler på at jeg hadde husket det neste gang jeg var innom. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Ville du betalt eller ikke?Jeg gjør opp for meg, og anser noe annet som tyveri. Med dagens nettløsninger osv er det INGEN vanskelig oppgave å betale summen produktene koster inn på forretningens konto . I 99% av tilfellene er jeg sikker på at en slik løsning vil bli godt mottatt.
|
|
|
#30 |
|
*elsker ENGA*
|
|
|
|
|
#31 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Ville du betalt eller ikke?Ja det ville jeg nok
|
|
|
#32 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Helt enig! Man gjør da opp for seg. Det er vårt ansvar at barna ikke rasker med seg i butikken, selv om det er helt uforskyldt, fordi de er så små. Jeg drar enten tilbake, eller ringer butikken for å si ifra, og gjør opp etter meg hver gang det skjer. (For det skjer med min lille, som er en kløpper til å gjemme unna ting.) Tenk på det enorme tapet for butikkene, hvis "alle" driter i å betale fordi de er for langt unna til å gjøre opp for seg og sine. Et ganske dårlig argument, synes jeg. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme her. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville du betalt eller ikke?Dette har nok skjedd her også ja. Men må jo innrømme at jeg har ikke gått tilbake og betalt for det.
|
|
|
#35 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Så er det det med å gå foran som ett godt eksempel også. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville du betalt eller ikke?Jeg opplevde at storesøster "handlet til lillebror da han var baby. Hun la et par plagg til han godt nedi vogna hans i hånden hans......
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Shake it out!
|
Sv: Ville du betalt eller ikke?Hvis jeg var inne på senteret ville jeg betalt, hadde jeg allerede kommet hjem hadde jeg nok ikke tatt meg bryet for så lite som en pose polarbrød.
|
|
|
#40 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Ville du betalt eller ikke?Hadde jeg vært i umiddelbar nærhet hadde jeg gått tilbake. Det skjer rett som det er. Hadde jeg kommet meg hjem hadde jeg nok ikke gjort noe. |
|
|
|
![]() |
|
|