|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Røyker du inne hos deg selv? | |||
| Ja, det er da mitt hjem |
|
4 | 2,35% |
| Når jeg er alene hjemme |
|
2 | 1,18% |
| Bare når det er fest |
|
4 | 2,35% |
| Ja, men bare på et bestemt sted/i et eget rom |
|
7 | 4,12% |
| Ja, når ungene har lagt seg/er borte |
|
2 | 1,18% |
| Ja, i smug |
|
0 | 0% |
| Ikke jeg, men samboer/ektefelle gjør |
|
1 | 0,59% |
| Røyker ut av vinduet |
|
1 | 0,59% |
| Hæ? |
|
43 | 25,29% |
| Nei |
|
120 | 70,59% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 170. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Røyking inneNei, vi røyker ikke, og ingen får røyke inne hos oss. Holder virkelig ikke ut lukta!
|
|
|
#62 |
|
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Røyking inneHar hatt et par hjem med innerøyking, som ung voksen (barnløs, selvsagt). NÅ virker det helt absurd at jeg skal ha sittet inne i stua og røyka. Nå er vi voksne og ansvarlige, og både hus og folk er selvsagt røykfrie.
|
|
|
#63 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Røyking inne
Det har jeg også. Foreldrene mine røykte i huset og i bilen (med vinduene igjen - det kunne jo bli kaldt, må vite. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Røyking inneRøyker ikke, og det kunne da virkelig aldri falle meg inn å røyke inne, verken i huset eller bilen. Når jeg ser folk som røyker i biler, kjenner jeg at det begynner å danne seg voldsomme fordommer i hodet mitt. Samme med røyking inne i hus når man har barn, vel egentlig uansett.
|
|
|
#65 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Røyking inneJeg røyker ikke. Mannen min røyker, men aldri inne. Besøk må på trappen for å røyke. Mamma har hybel hos oss og røyker under kjøkkenviften på sitt kjøkken, det plager ikke oss.
|
|
|
#66 |
|
trøtt
|
Sv: Røyking inneVi røyker ikke, og det blir aldri røyket inne i vårt hus. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Passiv
|
Sv: Røyking inneHer røykes det ikke innendørs, nei. Selv svigermor må gå ut på trappa. |
|
|
|
#68 |
|
ctrl+z
|
Sv: Røyking inneVi røyker ikke (mannen har vært røykfri i ett år
|
|
|
#69 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Røyking inneVi røyker ikke, jeg har aldri gjort det, mannen min sluttet før jeg fant ham. Besøk går ut for å røyke, jeg har faktisk aldri opplevd at jeg har måttet be noen om å gå ut for å røyke, alle gjør det helt automatisk. Og de flinke røykende gjestene vi har hatt etter at vi flyttet i nytt hus har tatt med seg sneipene inn igjen, så de ikke skal forsøple utenfor huset vårt, det også helt uten at vi har bedt dem om det.
|
|
|
#70 |
|
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Røyking inneVi røyker ikke. Har vi besøk eller fest, må de røykende gå ut. Men det har stort sett bare vært på fest noen har gått ut for å røyke. Når noen kommer på besøk, er de jo aldri så lenge her at de ikke klarer seg uten røyk.
|
|
|
#72 |
|
er her
|
Sv: Røyking inneHæ? Røyk inne; fysj og æsj.
|
|
|
|
#74 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Røyking inneJeg har sluttet,
|
|
|
#76 |
|
Come what may...
|
Ut fra HI, så virket det som hun viste så mye om denne karen og hun skrev ingenting om han har barn eller ei. Bare en kar som satt foran laptopen sin og ingenting annet.
|
|
|
#77 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Røyking inneNei røyker ikke inne, har aldri gjort det heller når jeg røyka. Kjenner mange som røyker inne, men ingen av dem har barn boenes hjemme. |
|
|
|
|
|
#78 |
|
*_*
|
Det er riktig, jeg vet ingenting om denne mannen. Poenget mitt var at jeg reagerte fordi det er blitt et så uvanlig syn, noe jeg også understreket i et innlegg etter ditt første svar, Azi, fordi jeg skjønte at du (og sikkert flere) muligens tok dette som kritikk av denne ene mannen. Det var det altså ikke. Men synet av ham og sigaretten innendørs fikk meg til å tenke på hvor uvanlig det var blitt å røyke inne, og dermed lurte jeg på om det var noen på FP som gjorde det.
|
|
|
|
#80 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Røyking inneDet burde vært skuddpremie på røykere. Det ville gitt en masse positive effekter:
|
![]() |
|
|