|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Røyker du inne hos deg selv? | |||
Ja, det er da mitt hjem |
![]() ![]() ![]() ![]() |
4 | 2,35% |
Når jeg er alene hjemme |
2 | 1,18% |
Bare når det er fest |
4 | 2,35% |
Ja, men bare på et bestemt sted/i et eget rom |
7 | 4,12% |
Ja, når ungene har lagt seg/er borte |
2 | 1,18% |
Ja, i smug |
0 | 0% |
Ikke jeg, men samboer/ektefelle gjør |
1 | 0,59% |
Røyker ut av vinduet |
1 | 0,59% |
Hæ? |
43 | 25,29% |
Nei |
120 | 70,59% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 170. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
*_*
|
![]() Røyking inneVar ute og gikk tur nettopp. Som vanlig titter jeg inn vinduene på husene jeg går forbi (går ikke bort til vinduet, altså, jeg ser fra veien). Tok meg selv i å reagere kraftig på en kar som satt inne og røyket foran laptopen. Det har blitt et veldig uvanlig syn - i hvert fall for meg.
![]() |
![]() |
#2 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Røyking inneJeg røyker ikke, og ville ikke røyket inne i hovedetasjen hvis jeg gjorde det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
*_*
|
![]() Sv: Røyking inneJeg driter i det jeg også, altså. Reaksjonen gikk mer på at det har blitt et så uvanlig syn for meg nå, mot hva det var før. Det er vel "ingen" som røyker inne lenger?
![]() |
![]() |
#7 |
Come what may...
|
![]() Sv: Røyking inneJeg vet ikke. Jeg ser kun hageområde til folk når jeg går forbi. Synes det er mer koselig å se på.
![]() |
#8 |
Vaklende
|
![]() Sv: Røyking inne
Ergo, "Hæ?" i dobbelt betydning herfra. Jeg røyker ikke og ingen andre røyker i mitt hjem. Hva de gjør hjemme hos seg selv får de selv bestemme, men jeg trodde heller ikke det fantes mange som røyker inne nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Glad
|
![]() Sv: Røyking inneSvarte hæ jeg. Utrolig hvordan holdningene har endret seg hos folk fra jeg var yngre! Da var det jo til og med lov til å røyke i fellesareal i kjøpesentre
![]() |
#10 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Røyking inneVi røyker ikke. Den gangen vi var røykere røyket vi heller ikke inne.
![]() |
#11 |
Come what may...
|
![]() Sv: Røyking inneHvorfor er det gale at noen røyker inne i sitt eget hjem? For meg er det nesten det samme å si "jeg så noen drakk svart kaffe foran dataen sin, i sitt eget hus" Og bli sjokkert!
![]() |
#12 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: Røyking inneVi røyker ikke.
![]() |
#13 |
*_*
|
![]() Sv: Røyking inne
For min del, og spesielt hos de som har små barn hjemme, går det på passiv røyking. Folk som kan velge selv - og som røyker selv, kan dampe ned huset sitt så mye de vil for min del. Men når barna må gå og puste det inn hele dagen blir det noe annet.
![]() |
![]() |
#14 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Røyking inneHer i huset røyker ingen. Hva folk gjør som ikke har unger bryr jeg meg ikke om.
![]() |
#16 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Røyking inneFor tiden er sigg til vin nærmest obligatorisk, men jeg røyker ikke inne. Kan ikke forda røyklukt i leiligheten, og er utstyrt med svært god luktesans, så jeg kjenner det i lang tid etterpå (tross eddik i skål). Så jeg tar en sigg (eller tre) utendørs.
![]() |
#17 |
Borte
|
![]() Sv: Røyking inneNei, jeg røyker aldri inne og reagerer om jeg ser noen som gjør det - iallefall om de er under 60.
![]() |
#18 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Røyking inneVi festrøyker, men aldri inne. Ingen får røyke inne i mitt hus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Røyking inneIkke jeg, og ingen andre heller. Selvfølgelig.
![]() |
![]() |
|
|