|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Ville du gått tilbake og betalt for polarbrødet? | |||
| Ja |
|
89 | 69,53% |
| Nei |
|
33 | 25,78% |
| Annet, spesifiser i tråd |
|
10 | 7,81% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 128. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville du betalt eller ikke?
Her mangler jeg egentlig et poeng? Hvorfor skal man la være å si fra? Krever tid? Med lageroversikt på data bruker i mange tilfeller ansatte betydlig MER tid på å lete etter varer som ikke er der...
|
|
|
#62 |
|
Har ponny, ønsker høyhest
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå snakket vi om en pakke polarbrød, så jeg vet ikke om de flyr og leter etter den, eller om det er like praktisk at man stikker innom selv dagen etter og forklarer og betaler. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
This is normal!
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville du betalt eller ikke?Det er klart at en dagligvareforretning ikke leter rundt etter en pk Polarbrød fra den ene dagen til den andre. Og mitt svar var basert på det mer generelle inntrykket av at folk ikke gikk tilbake/ringte og tilbød seg å betale hvis man bare var langt nok unna diverse forretninger.
|
|
|
#66 |
|
Lett rørt
|
Sv: Ville du betalt eller ikke?Jeg hadde gått tilbake så snart jeg oppdaget det.
|
![]() |
|
|