Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ville du betalt eller ikke?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Ville du gått tilbake og betalt for polarbrødet?
Ja 89 69,53%
Nei 33 25,78%
Annet, spesifiser i tråd 10 7,81%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 128. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-08, 22:55   #1
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Ville du betalt eller ikke?

Idag var jeg og storesøster (3 år) på Ultra og handlet middag og noe annet småtteri. Hun bar på en pose polarbrød og jeg la varer oppå kalesjen til vognen. Etterhvert ville hun bære to yoghurter som vi skulle ha, og det fikk hun. Da vi hadde alt vi trengte, gikk vi til kassen og betalte. Jeg puttet varene i en pose og la den under vognen.

Vi var ca 30 minutter inne på senteret før vi gikk. Da jeg skulle hente luen til storesøster under vognen, fikk jeg øye på posen med polarbrød. Hun hadde lagt den under vognen for å få hendene fri til å bære yoghurten, uten at jeg hadde sett det.

Så kommer spørsmålet:
Ville du gått tilbake og betalt for polarbrødet, eller ruslet videre?

Poll kommer!

Gammel 01-04-08, 23:00   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du betalt eller ikke?

Ja, så lenge jeg befant meg i nærheten ville jeg gått tilbake. Det har også skjedd ved et par anledninger.

Gammel 01-04-08, 23:00   #3
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Ville betalt.

Gammel 01-04-08, 23:01   #4
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det Sitronen sa. Alle har vel opplevd noe sånt, og jeg går alltid tilbake og gjør opp for meg så sant det er praktisk mulig. Og da mener jeg praktisk.

Jeg snur ikke ens ærend og kjører tilbake i rushtiden liksom.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 23:02   #5
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis jeg fortsatt var på senteret, ville jeg helt sikkert gått tilbake og betalt. Det har skjedd, og det er alltid det jeg gjør.

Jeg hadde ikke dratt tilbake til butikken for å betale, hvis jeg ikke oppdaget det før vi kom hjem, men det er ikke utenkelig at jeg hadde sagt fra neste gang jeg var i butikken og bedt om å få betale da. Det har jeg gjort flere ganger. (Det har også skjedd at intensjonen har vært der, men at det har blitt avglemt når det er snakk om så små beløp. Større beløp tror jeg at jeg alltid har gjort opp for meg med.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 23:02   #6
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Om jeg fortsatt var i nærheten av butikken ville jeg gått tilbake og betalt ja.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 23:04   #7
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det har hendt meg noen ganger. Vanligvis har jeg oppdaget det etter såpass kort tid at jeg har gått tilbake, én gang betalte jeg neste gang jeg var i butikken og én gang var det på en butikk jeg ikke var i på lenge og ehem ... jeg har aldri gjort opp for meg.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 23:04   #8
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Jeg ville i utgangspunktet gjort det. Men hvis jeg hadde kommet hjem før jeg oppdaget det, eller hadde rukket å sette to hylende unger i bilen eller noe lignende, hadde jeg ikke satt himmel og jord i bevegelse for å rette opp i det.

Gammel 01-04-08, 23:06   #9
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ville betalt, men kanskje neste gang jeg var i butikken. Mest av alt så jeg skulle slippe å tenke mer på det, fordi jeg ville følt at alle ansatte på meg hver gang jeg var der i ettertid.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 23:07   #10
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis det var rimelig enkelt å betale, så ville jeg gjort det. Jeg kunne også funnet på å betale en annen dag dersom dette var et senter hvor jeg frekventerte.

For å komme med en hypotetisk sammeligning: Hvis jeg for eksempel hadde gått 7km på ski til en fjellstue med et gnagsår fra helvete, kjøpt gnagsårplaster og brus og vafler for 205kr, betalt 200kr og sagt jeg skulle betale de siste 5 når min mann kom eller hvis vi skulle ha noe mer slik at de (og jeg) skulle slippe så mye styr med vekslepenger, og så gått hjem igjen de 7km med gnagsåret uten å huske på å gjøre opp de 5 kr, så hadde jeg ikke gått tilbake for å betale. Sånn helt hypotetisk ...

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 23:11   #11
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, dersom jeg fremdeles befant meg i senteret ville jeg ha betalt for varen. Kan tro jeg fikk noen rare blikk fra kassadama da jeg kom tuslende tilbake med en hvitløk jeg hadde oppdaget i vogna til Lillemann, i det jeg putta vogna i bilen for et par år siden.

Gammel 01-04-08, 23:15   #12
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Det Sitronen sa. Alle har vel opplevd noe sånt, og jeg går alltid tilbake og gjør opp for meg så sant det er praktisk mulig. Og da mener jeg praktisk.

Det Missa sa.

Gammel 01-04-08, 23:19   #13
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg ville absolutt gått tilbake. Hvis jeg hadde oppdaget det da jeg kom hjem ville jeg ringt eller gått innom og betalt neste gang jeg var i butikken.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 23:22   #14
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 23:24   #15
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Ville betalt hvis jeg var på senteret fortsatt. Ville gitt f* hvis jeg ikke oppdaget det før jeg var hjemme e.l.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 23:42   #16
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor er dette en flervalgspoll?

Gammel 01-04-08, 23:43   #17
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Ville du betalt eller ikke?

Ja, selvsagt.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 23:43   #18
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Hvorfor er dette en flervalgspoll?

Fordi jeg endelig husket å hake av, selv om det egentlig ikke er nødvendig her

Gammel 02-04-08, 00:09   #19
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Nei, tror ikke det faktisk. Jeg synes det ville vært mer pinlig å rette oppi det.

Faktisk har jeg vært i noe lignende situasjon, og da jeg gikk tilbake ble jeg møtt med himlende blikk og frustrerte kunder fordi jeg forstyrret.
Så ikke engang til nei..

Gammel 02-04-08, 00:16   #20
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Selvfølgelig ville jeg ha betalt.
Om det hadde vært vanskelig å få gjort det med en gang ville jeg eller mannen ha ordnet det så snart vi fikk muligheten. Om folk synes det er dumt at man vil være ærlig er ikke det min sak.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:24.