|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Ville du gått tilbake og betalt for polarbrødet? | |||
| Ja |
|
89 | 69,53% |
| Nei |
|
33 | 25,78% |
| Annet, spesifiser i tråd |
|
10 | 7,81% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 128. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ville du betalt eller ikke?Idag var jeg og storesøster (3 år) på Ultra og handlet middag og noe annet småtteri. Hun bar på en pose polarbrød og jeg la varer oppå kalesjen til vognen. Etterhvert ville hun bære to yoghurter som vi skulle ha, og det fikk hun. Da vi hadde alt vi trengte, gikk vi til kassen og betalte. Jeg puttet varene i en pose og la den under vognen.
|
|
|
#2 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Ville du betalt eller ikke?Ja, så lenge jeg befant meg i nærheten ville jeg gått tilbake. Det har også skjedd ved et par anledninger.
|
|
|
#3 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Ville du betalt eller ikke?Ville betalt.
|
|
|
#4 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Ville du betalt eller ikke?Det Sitronen sa. Alle har vel opplevd noe sånt, og jeg går alltid tilbake og gjør opp for meg så sant det er praktisk mulig. Og da mener jeg praktisk.
|
|
|
|
#5 |
|
Bedreviter
|
Sv: Ville du betalt eller ikke?Hvis jeg fortsatt var på senteret, ville jeg helt sikkert gått tilbake og betalt. Det har skjedd, og det er alltid det jeg gjør. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Originala
|
Sv: Ville du betalt eller ikke?Det har hendt meg noen ganger. Vanligvis har jeg oppdaget det etter såpass kort tid at jeg har gått tilbake, én gang betalte jeg neste gang jeg var i butikken og én gang var det på en butikk jeg ikke var i på lenge og ehem ... jeg har aldri gjort opp for meg. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville du betalt eller ikke?Jeg ville i utgangspunktet gjort det. Men hvis jeg hadde kommet hjem før jeg oppdaget det, eller hadde rukket å sette to hylende unger i bilen eller noe lignende, hadde jeg ikke satt himmel og jord i bevegelse for å rette opp i det.
|
|
|
#9 |
|
*_*
|
Sv: Ville du betalt eller ikke?Jeg ville betalt, men kanskje neste gang jeg var i butikken. Mest av alt så jeg skulle slippe å tenke mer på det, fordi jeg ville følt at alle ansatte så på meg hver gang jeg var der i ettertid.
|
|
|
|
#10 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Ville du betalt eller ikke?Hvis det var rimelig enkelt å betale, så ville jeg gjort det. Jeg kunne også funnet på å betale en annen dag dersom dette var et senter hvor jeg frekventerte.
|
|
|
#11 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Ville du betalt eller ikke?Ja, dersom jeg fremdeles befant meg i senteret ville jeg ha betalt for varen. Kan tro jeg fikk noen rare blikk fra kassadama da jeg kom tuslende tilbake med en hvitløk jeg hadde oppdaget i vogna til Lillemann, i det jeg putta vogna i bilen for et par år siden.
|
|
|
#12 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Ville du betalt eller ikke?
Det Missa sa.
|
|
|
#14 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Ville du betalt eller ikke?Ville betalt hvis jeg var på senteret fortsatt. Ville gitt f* hvis jeg ikke oppdaget det før jeg var hjemme e.l. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Ville du betalt eller ikke?Ja, selvsagt.
|
|
|
#18 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
|
|
|
#19 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Ville du betalt eller ikke?Nei, tror ikke det faktisk. Jeg synes det ville vært mer pinlig å rette oppi det.
|
|
|
#20 |
|
WF: Sausnebbet
|
|
|
|
|