|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Leser
|
Sv: Boktips ønskes - barnebøker"Jeg er ikke søt" er ikke i kartong, men så morsom. Passer best for foreldre med trassbarn.
|
|
|
#23 |
|
Leser
|
Sv: Boktips ønskes - barnebøker
Det er ikke "Verdens fineste bjørneunger" du tenker på? Den er nok mer om det å ha søsken, heller enn å få dem, men en veldig søt bok.
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 22-03-08 kl 22:56. Årsak: La til parantes |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Har fått viljen sin
|
"I magen bor en baby" har klaffer men er ikke i kartong. Tror du ikke at du klarer å redde bøker med tynne sider dersom hun sitter på fanget og dere leser sammen? Er mye større og morsommere utvalg i ikke-kartong-seksjonen |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Travelt opptatt
|
Hun ødelegger ikke, det er ikke det som er problemet. Men hun nekter å lese annet enn bøker med kartongsider. Jeg har et ganske rikt utvalg fra da jeg var liten i tillegg til at jeg har kjøpt noen nye på salg. Men hun krabber bare ned fra fanget, peker på bokhylla og sier "ok".
|
|
|
#26 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Boktips ønskes - barnebøker"Jeg er ikke søt", "Gjett hvor glad jeg er i deg" og verdens fineste bjørnunger" er nok hakket for avanserte for henne ennå. Hun er mer på pekestadiet, hun er ikke helt klar for historier. Men jeg skal absolutt ha dem i bakhodet til senere!
|
|
|
#27 |
|
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ups glemte d skulle være kartong |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Sviiisj!!
|
"Venneboka", kaller Kaninungen denne. Jeg leser med forskjellige stemmer for de forskjellige dyra, og det er ganske morsomt for oss begge!
|
|
|
#30 |
|
Skal rømme
|
Sv: Boktips ønskes - barnebøkerPopulære kartongbøker for vår ettåring er:
|
|
|
#31 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Boktips ønskes - barnebøkerHar lest noen herlige bøker om Umulipus |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Boktips ønskes - barnebøkerMuldvarpboka var tydeligvis for voksen til henne ennå. Tassenbøkene er greie, men ikke yndlingsbøker. Jeg tror det er for få detaljer i dem. "I magen bor en baby" er populær, men litt rar. "Store skumle dinosaurer" er skikkelig bra, det er jo puslespill og bok i ett! Det hjelper jo også på at hun kan løpe rundt og stange eller bite mamma og pappa med de små dinosaurene. Den trampende Triceratoppen er særlig populær, og hun var helt klar på at den som har en kam på hodet sier kykkeliky (eller y-yyy). Disse skal jeg kjøpe til barnehagen når hun skal slutte der i sommer.
|
![]() |
|
|