|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Travelt opptatt
|
Boktips ønskes - barnebøkerJeg blir gal hvis jeg må lese de samme bøkene for litjtausa en gang til. Hun trenger flere. Det må være kartongsider, og det kjekkeste er hvis de har luker man kan åpne. Jeg prøver av og til å lure inn Bø og Bæ, Emil i Lønneberget, Janosch eller andre klassikere, men hun blånekter.
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Boktips ønskes - barnebøkerHva med bøkene om Tassen? |
|
|
|
#4 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Boktips ønskes - barnebøker
Har Tassenbøkene kartong-sider? Jeg mener de jeg har sett på bokhandelen har vanlige papirsider?
|
|
|
#5 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Boktips ønskes - barnebøkerTassenbøkene, noen hvertfall, finnes med kartonsider.
|
|
|
#7 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Boktips ønskes - barnebøkerMolly Mus-bøkene har både kartong og luker. Vi har bare 1 og den handler om årstidene. Det er egentlig en ganske "bra" bok. Guttungen her fikk en byggmester-Bob bok med lyssignal. Den kunne nok også falt i smak hos din lille pike med behov for å delta fysisk i selve lesingen. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Boktips ønskes - barnebøkerhttp://www.bokklubben.no/SamboWeb/pr...1671205&rom=AK
|
|
|
#11 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Boktips ønskes - barnebøker"Den gretne Marihøna" som Sitron har anbefalt er veldig populær her i huset. Den er ikke like bra som den mer kjente "Lille larven Aldrimett" av samme forfatter, men likevel veldig bra. Sist redigert av Lilleville : 22-03-08 kl 17:21. Årsak: La til URL |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Epikur
|
Sv: Boktips ønskes - barnebøkerLille larven aldri mett er en schläger. Ellers er jo den om muldvarpen og hvem som bæsjet på hodet hans bra for de små.
|
|
|
#13 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Boktips ønskes - barnebøkerSe og Si er av Kari Grossmann. Den er veldig god, ja. Dessverre ser det ut til at de andre bøkene hennes er med vanlig papir. Jeg har egentlig ikke helt sansen for tegningene i Molly Mus-bøkene, men jeg kan kikke på dem en gang til neste gang jeg er i en bokhandel. Gruffaoutgaven i kartong er utsolgt.
|
|
|
#15 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke vår "Lille Leos sølebok", i alle fall...
Sist redigert av Enhjørning : 23-03-08 kl 18:03. Årsak: Faktafeil |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Boktips ønskes - barnebøkerTakk for mange fine tips! Nå har jeg bestilt to bøker om Tassen, og muldvarpboka. Gleder meg til å få noe nytt å lese. Men nå må jeg gå og lese sommar-vrimlebok for snørrogførtiende gang
|
|
|
#17 |
|
Travelt opptatt
|
De var jo kjempefine! Og så med dinosaurer da
|
|
|
#18 |
|
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Boktips ønskes - barnebøkerMari og monstermamma liker jeg. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Boktips ønskes - barnebøkerTassen har vært (og er innimellom fremdeles) en slager her i huset. Peppa Gris og Ludde ble også mye lest da de var mindre. Ludde leses enda. |
|
|
|
![]() |
|
|