Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor er du utdannet?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-08, 21:57   #81
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor er du utdannet?

Har Bachelor i mediekommunikasjon fra USA og MBA fra amerikansk universitet i Midt Oesten. Har i tillegg ex phil fra HiL og noen enkeltfag fra BI. Har nettopp fått ny jobb som senior strategirådgiver for et norsk konsulentselskap.

Gammel 19-04-08, 21:57   #82
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har et kosegrunnfag fra UiO, og en sivilingeniørgrad fra UiT. Jobber som stipendiat ved UiT.

Gammel 19-04-08, 22:25   #83
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har søkt på skole, regner med å begynne på Høyskolen i Telemark til høsten. :angst:

Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 22:26   #84
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Og hva er du utdannet til? Og hva gjør du?

Nå kommer jeg inn her og veier opp for alle de flotte studiene dere har.
Jeg har svennebrev, som jeg har ervervet meg på egen stahet og lang praksis (paragraf tjue, for de som er inne på sånt). I arbeidsledige og arbeidsleie perioder har jeg studert ett og annet fag hist og her. Kommet meg opp og fram på arbeidsinnsats i stedet for utdanning. Har jobbet i verdens eldste yrke siden begynnelsen av åttitallet, og nå er jeg avdelingsleder med personalansvar og budsjettansvar og sånne skumle greier.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 22:35   #85
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jeg har svennebrev, som jeg har ervervet meg på egen stahet og lang praksis (paragraf tjue, for de som er inne på sånt). I arbeidsledige og arbeidsleie perioder har jeg studert ett og annet fag hist og her. Kommet meg opp og fram på arbeidsinnsats i stedet for utdanning. Har jobbet i verdens eldste yrke siden begynnelsen av åttitallet, og nå er jeg avdelingsleder med personalansvar og budsjettansvar og sånne skumle greier.

Jeg har ikke jobbet i verdens eldste yrke, ( ) men har ellers landet der du er. Leder med personal- og budsjettansvar er status pr. nå. Har tatt en del til CV-en internt i bedriften jeg jobber i.
Skulle gjerne studert på ordentlig, men ser ikke at døgnet har timer nok til det, dessverre. Jeg er veldig forelsket i jobben min så jeg vil absolutt si at jeg klarer meg bra.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 22:35   #86
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Har jobbet i verdens eldste yrke siden begynnelsen av åttitallet, ...

Verdens eldste yrke? Din definisjon av det er noe annet enn min, ja?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 22:36   #87
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bella; jeg kan bekrefte at -ea- ikke jobber med det du forbinder med verdens eldste yrke.

Gammel 19-04-08, 22:37   #88
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

..Har jobbet i verdens eldste yrke siden begynnelsen av åttitallet...

Prostituert?

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 22:38   #89
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har jobbet i verdens eldste yrke siden begynnelsen av åttitallet

Er du elektriker?

(Da det ble lys hadde elektrikeren allerede lagt opp ledningen. )

Gammel 19-04-08, 22:48   #90
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

UiB og HiO. Endte opp som adjunkt med opprykk.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 23:10   #91
Gri
Bør lage seg en tittel selv

Gri sin avatar

Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Adjunkt fra Høgskulen i Volda, og fekk opprykk med å studere eit år til på Høgskolen i Oslo. Jobber som lærar på barneskule.

Gammel 19-04-08, 23:46   #92
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er utdannet i ved Dronning Mauds Minne Høgskole for førskolelærerutdanning, i Trondheim.

Samt lederutdannelse nå på Levanger, HiNT.

Jobber som barnehagestyrer.

(men er dog på søken etter noe nytt !)

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 23:52   #93
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skal si denne veide opp ja!

Gammel 19-04-08, 23:58   #94
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har studert ved UiB, NTNU og UiO. Jeg er dr.philos og jobber som forsker.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 00:05   #95
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Høgskolen i Bergen. Og litt ymse fra Universitetet i Bergen.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 10:33   #96
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Helsefaglig embetseksamen fra utlandet

Har supplert med vekttall i statistikk og prosjektledelse fra UIO og HiO

Sist redigert av Koma : 20-04-08 kl 12:23.
Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 10:37   #97
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Prostituert?

Kjekt med litt mangfold her inne

Gammel 20-04-08, 10:49   #98
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er utdannet i Bø i Telemark og i Bergen, jeg er sykepleier med PPU og norsk grunnfag. Jobber som lærer i VGS.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 11:02   #99
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Cand.philol. fra NTNU. PPU på toppen, så jeg er lektor med tilleggsutdanning i tysk, norsk og samfunnskunnskap.

Gammel 20-04-08, 11:20   #100
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg er utdannet i ved Dronning Mauds Minne Høgskole for førskolelærerutdanning, i Trondheim.

Samt lederutdannelse nå på Levanger, HiNT.

Jobber som barnehagestyrer.

(men er dog på søken etter noe nytt !)

Der var det endelig noen som har gått på Levanger!
Det har nemlig jeg også- førskolelærerutdanning. Videreutdanning i norsk og forming, så jeg er adjunkt. Har jobbet i bhg i snart 11 år, og til høsten skal jeg prøve meg i et vikariat i barneskolen. Det blir veldig spennende- har hatt et ønske om å prøve dette i alle år.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:24.