Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor er du utdannet?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-08, 10:49   #1
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor er du utdannet?

Og hva er du utdannet til? Og hva gjør du?

Gammel 19-04-08, 10:51   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er du utdannet?

Jeg er verken utdannet eller dannet. Rett og slett en slask.

Gammel 19-04-08, 10:51   #3
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hio, når jeg blir ferdig. Da har jeg en bachelor i IT.
Kan få prosjektlederstillinger, it-konsulent, systemutvikler osv.

Har i tillegg et års grafisk design og delvis et år psykologi.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 10:51   #4
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Cand. mag fra Universitetet i Oslo og markedsøkonom fra Oslo Merkantile høyskole. Jobber som prosjektleder innen IT.

Sist redigert av Føniks : 19-04-08 kl 11:05. Årsak: mumle mumle, husk å lese spørsmålet.
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 10:52   #5
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er historiker med cand. mag fra Universitet i Bergen og Cand. Philol fra Universitetet i Oslo. I tillegg har jeg sosiologi og organisasjonspsykologi.

Jeg jobber som daglig leder i en organisasjon.

Jeg har bare jobbet noen få måneder som historiker, ellers har jeg stort sett gjort ting jeg ikke kan.

Gammel 19-04-08, 10:55   #6
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg er halveis dataingeniør (fra Høgskolen i Narvik), sykepleier med medisin grunnfag og pedagogisk veiledning som tilleggsfag( Høgskolen og Universitetet i Tromsø), og for tiden er jeg student på UiTø(Master i helsefag).

Min far er MEGET bekymret, og mener jeg ligger an til å bli evighetsstudent.

Sist redigert av Canisa : 19-04-08 kl 11:59.
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 10:55   #7
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er en halvstudert røver med it-utdannelse fra Høgskolen i Molde. Jeg jobber med it, men kjeder meg litt, og vurderer å fullføre studiet og begynne på master.
I tillegg har jeg noen vekttall i IT fra ytlandet, og noen vekttall i veiledning fra Høgskolen i Vestfold.

Sist redigert av Ru : 19-04-08 kl 11:05.
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 10:57   #8
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Jeg er utdannet ved HiØ/Halden, ved HiHm/Elverum, og ved universitetet i København/humanistisk fak.

Jeg er adjunkt, og underviser på barneskolen.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 10:58   #9
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er utdannet barnepleier, barnevernspedagog og familieterapeut. Jeg har studert på høgskolen i Bodø, høgskolen i Lillehammer og Diakonhjemmet høgskole i Oslo. Jeg jobber som familiekonsulent, det vil si veiledning av fosterfamilier og biologisk familie innenfor barnevernet.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 11:00   #10
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har to år med jus fra UiO og er nå halvstudert på HiO som ingeniør i Bygg. Det skal bli godt å bli ferdig ja! Eller, ferdig og ferdig, fru Blom. Det skal bli godt å ha ingeniør på papiret, får jeg vel heller si

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 11:02   #11
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg gikk på IT-linjen på Høgskolen i Østfold i 2 år. Jobber som senior systemkonsulent.

Ellers tar jeg stadig vekk sertifiseringer både på Microsoft og andre produkter, men de gir jo ikke mye studiepoeng. Isteden må man ta de med jevne mellomrom, og det kommer jo stadig nye versjoner.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 11:05   #12
Albertine
Passiv

Standard

Jeg er språkutdannet adjunkt fra AVH (nå NTNU) og får brukt alle mine talenter som hjemmeværende mamma til skjønn ettåring.

Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 11:07   #13
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Utdannet adjunkt ved HIST, har noe tilleggsutdannning i spes.ped. Jobber i ungdomsskolen.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 11:13   #14
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er Cand.Philol. med hovedfag i engelsk (nyere britisk politisk historie som felt), og en Cand.Mag. med engelsk, historie og britiske og amerikanske områdestudier. Begge deler fra UiO, bortsett fra 5 vekttall fra NTNU som medførte totalt halvannet døgn i Trondheim hos Nelle. Jeg jobber med studieadministrasjon.

Gammel 19-04-08, 11:28   #15
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg er utdannet førskolelærer ved Tromsø Lærerhøgskole.

Jeg jobber som pedagogisk leder i en 4 avdelingsbarnehage. Har stort sett jobbet som pedagogisk leder siden jeg var ferdig for 16 år siden, har hatt et par korte perioder som styrer.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 11:37   #16
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er utdannnet sosionom, med videreutdanning i psykisk helsearbeid. Begge deler fra HiST. Og så har jeg ex.phil fra NTNU.

Jeg jobber ved et sykehus.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 11:38   #17
Nuppa
Superduperaktiv

Nuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Jeg er utdannet sykepleier ved Høgskolen i Telemark, og nå holder jeg på med videreutdanning (60 studiepoeng) i gastroenterologisk sykepleie ved Høgskolen i Bergen.

Jeg jobber på en gastrokirurgisk sengepost som sykepleier, men håper å få mer fagansvar etterhvert.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 12:04   #18
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er utdannet sosionom ved Høyskolen i Oslo. Jobber innenfor faget.

Gammel 19-04-08, 12:07   #19
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er Cand. Scient i anvendt matematikk fra Universitetet i Tromsø. Jobber som forsker i en statlig bedrift. Eller - jobber og jobber. 4 barn på 6 år gjør noe med karrieren.

Gammel 19-04-08, 12:08   #20
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Høyskolen i Bergen.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:00.