|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Epikur
|
![]() Hvor er du utdannet?Og hva er du utdannet til? Og hva gjør du?
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Jeg er verken utdannet eller dannet. Rett og slett en slask.
![]() |
#3 |
Pauset
|
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Hio, når jeg blir ferdig. Da har jeg en bachelor i IT. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Cand. mag fra Universitetet i Oslo og markedsøkonom fra Oslo Merkantile høyskole. Jobber som prosjektleder innen IT.
-På vei ut av forumsdvale?- Sist redigert av Føniks : 19-04-08 kl 11:05. Årsak: mumle mumle, husk å lese spørsmålet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Jeg er historiker med cand. mag fra Universitet i Bergen og Cand. Philol fra Universitetet i Oslo. I tillegg har jeg sosiologi og organisasjonspsykologi.
![]() |
#6 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Jeg er halveis dataingeniør (fra Høgskolen i Narvik), sykepleier med medisin grunnfag og pedagogisk veiledning som tilleggsfag( Høgskolen og Universitetet i Tromsø), og for tiden er jeg student på UiTø(Master i helsefag). Sist redigert av Canisa : 19-04-08 kl 11:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Jeg er en halvstudert røver med it-utdannelse fra Høgskolen i Molde. Jeg jobber med it, men kjeder meg litt, og vurderer å fullføre studiet og begynne på master.
“Though she be but little, she is fierce!” - Shakespeare Sist redigert av Ru : 19-04-08 kl 11:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Helt konge
|
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Jeg er utdannet barnepleier, barnevernspedagog og familieterapeut. Jeg har studert på høgskolen i Bodø, høgskolen i Lillehammer og Diakonhjemmet høgskole i Oslo. Jeg jobber som familiekonsulent, det vil si veiledning av fosterfamilier og biologisk familie innenfor barnevernet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Jeg har to år med jus fra UiO og er nå halvstudert på HiO som ingeniør i Bygg. Det skal bli godt å bli ferdig ja! Eller, ferdig og ferdig, fru Blom. Det skal bli godt å ha ingeniør på papiret, får jeg vel heller si
![]() |
#11 |
--
|
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Jeg gikk på IT-linjen på Høgskolen i Østfold i 2 år. Jobber som senior systemkonsulent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Jeg er språkutdannet adjunkt fra AVH (nå NTNU) og får brukt alle mine talenter som hjemmeværende mamma til skjønn ettåring. |
![]() |
![]() |
#13 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Utdannet adjunkt ved HIST, har noe tilleggsutdannning i spes.ped. Jobber i ungdomsskolen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Audacious
|
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Jeg er Cand.Philol. med hovedfag i engelsk (nyere britisk politisk historie som felt), og en Cand.Mag. med engelsk, historie og britiske og amerikanske områdestudier. Begge deler fra UiO, bortsett fra 5 vekttall fra NTNU som medførte totalt halvannet døgn i Trondheim hos Nelle. Jeg jobber med studieadministrasjon.
![]() |
#15 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Jeg er utdannet førskolelærer ved Tromsø Lærerhøgskole. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Jeg er utdannet sykepleier ved Høgskolen i Telemark, og nå holder jeg på med videreutdanning (60 studiepoeng) i gastroenterologisk sykepleie ved Høgskolen i Bergen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Jeg er Cand. Scient i anvendt matematikk fra Universitetet i Tromsø. Jobber som forsker i en statlig bedrift. Eller - jobber og jobber. 4 barn på 6 år gjør noe med karrieren.
![]() |
#20 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Høyskolen i Bergen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|