Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Får man virkelig kalle barnet sitt Lenin?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-08, 23:48   #101
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Får man virkelig kalle barnet sitt Lenin?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

En nabo har akkurat fått barn nr. 2, ei lita tulle som fikk navnet Vilde. Jeg måtte fnise litt da jeg hørte det, for storebroren heter Oskar.

Det er litt flaut men det tok meg noen minutter det der, og Edvard Blunch enda litt lengere.

Kan jeg skylde trægheten på dysleksi?

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 08:45   #102
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Vi har en datter og en sønn. Ane Rikke og Vet Ikke.

Den neste sønnen til Ari Behn skal hete Varig Mehn.

Gammel 21-04-08, 08:48   #103
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Gammel 21-04-08, 10:06   #104
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Gammel 21-04-08, 10:09   #105
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 10:10   #106
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Men ingenting slår den barnehagen jeg var i der to brødre het TOM og JERRY.....

En nabo har akkurat fått barn nr. 2, ei lita tulle som fikk navnet Vilde. Jeg måtte fnise litt da jeg hørte det, for storebroren heter Oskar.

Jeg slutter aldri å få hysterisk anfall av rare sammensetninger, skrivemåter eller pompøse kombinasjoner. Navn som Sander, Celia, Evander, Krissander, Evelina etc gjør at jeg bare får tanker om at foreldrene har oppkunstruert noe fordi de ikke ble enige. Sander har jeg jo blitt vant til, men jeg stusset veldig når jeg hørte det første gang for 11 år siden.

Gammel 21-04-08, 10:15   #107
Sansa
Bør lage seg en tittel selv

Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jo, navnene er veldig fine, men jeg synes likheten med et visst forfatternavn var slående...

Den fella kunne jeg faktisk gått i... Gravidetåka er ikke god. Jeg har også tenkt på jentenavnet Suna, helt til jeg plutselig så hva det blir baklengs.

Gammel 21-04-08, 10:17   #108
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg så en bursdagsannonse for Timian Chrisander. Det er et foreløpig høydepunkt for meg. Ilea Madelen var heller ikke så verst.

Vår neste skal hete Arnt Libanon.

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 10:37   #109
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes dette er fantastisk jeg da:

Du søkte på mannsnavnet: Ronn Det er 9 menn som har Ronn som første fornavn.

Møtte en gang en som het det, en veldig hyggelig fyr. Men noe underlig.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 10:40   #110
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi hadde en veldig hyggelig og søt nabomann som het Grim. Jeg må innrømme at jeg synes det er mer enn pussig å gi barnet sitt et slikt navn.

Gammel 21-04-08, 10:49   #111
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Ok.da er vi av de dere kaller hjerneløse foreldre...

Sist redigert av Honda : 22-04-08 kl 00:16.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 10:51   #112
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Standard

Honda: Gutten din sitt navn er jo en vanlig kombinasjon og absolutt ikke noe jeg ville reagert på. Jenta ditt sitt navn, derimot...

Gammel 21-04-08, 11:00   #113
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Honda: Gutten din sitt navn er jo en vanlig kombinasjon og absolutt ikke noe jeg ville reagert på. Jenta ditt sitt navn, derimot...

Så vi skulle da ha kalt henne noe som 1\2rana heter?
Navn er vanskelig.
Og med at manns sin familie bare har jenter så var det ikke så mye å velge mellom hehe.
Og hun fikk ikke navn før hunvar 6uker

Sist redigert av Honda : 22-04-08 kl 00:16.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 11:07   #114
TBM
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg slutter aldri å få hysterisk anfall av rare sammensetninger, skrivemåter eller pompøse kombinasjoner. Navn som Sander, Celia, Evander, Krissander, Evelina etc gjør at jeg bare får tanker om at foreldrene har oppkunstruert noe fordi de ikke ble enige. Sander har jeg jo blitt vant til, men jeg stusset veldig når jeg hørte det første gang for 11 år siden.

Hei - nå må dere slutte å bølle med Sander!!!

Er fremdeles sår over at jeg ikke fikk til å gi det navnet til en av guttene mine. Det er et flott gammelt navn (min oldefar blant annet) men det er jo så håpløst når det blir så over-over-populært at det nesten blir vulgært...

Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 11:16   #115
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jammen er det klasse over dere i denne tråden, jenter.

Jeg liker ikke gammelnorske og norrøne navn noe særlig, men jeg ler meg ikke i hjel selv om annenhvert barn heter Eivind, Trym eller Ragnhild.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose

Sist redigert av Røverdatter : 21-04-08 kl 12:05.
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 12:03   #116
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Jeg gikk sammen med en jente på gymnaset hvis bror het Ole Johnny-Ronny André. Stikk den.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 12:08   #117
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tremenningen min heter Jan Roger Kåre Bernhard.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 12:10   #118
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hysterisk morsom tråd.

Da guttungen ble født, og vi ble spurt hva han skulle hete, la eksen ansiktet i alvorlige folder og sa vi har tenkt litt på Raymond.

Til vår skuffelse var det ingen som trodde oss.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 12:17   #119
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Jeg gikk sammen med en jente på gymnaset hvis bror het Ole Johnny-Ronny André. Stikk den.

det var dagens.

Gammel 21-04-08, 14:08   #120
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Gammeltestamentlige navn er jo i skuddet nå; det kryr av små Ruth, Noah, Isak, David, Gabriel, Rakel og Lea 'er. Så når venner spør prøver vi å slå et slag for Habbakuk, men det slår sjelden helt an..

Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:36.