Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Får man virkelig kalle barnet sitt Lenin?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-08, 10:10   #11
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får man virkelig kalle barnet sitt Lenin?

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Men ingenting slår den barnehagen jeg var i der to brødre het TOM og JERRY.....

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

En nabo har akkurat fått barn nr. 2, ei lita tulle som fikk navnet Vilde. Jeg måtte fnise litt da jeg hørte det, for storebroren heter Oskar.

Jeg slutter aldri å få hysterisk anfall av rare sammensetninger, skrivemåter eller pompøse kombinasjoner. Navn som Sander, Celia, Evander, Krissander, Evelina etc gjør at jeg bare får tanker om at foreldrene har oppkunstruert noe fordi de ikke ble enige. Sander har jeg jo blitt vant til, men jeg stusset veldig når jeg hørte det første gang for 11 år siden.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:12.