Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sitronen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-06, 17:10   #341
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sitronen

Helt enig med Glitterchick! Dessuten synes jeg det er mye verre å si (eller implisere) at "feite mennesker er stygge/latterlige" (eller "tynne mennesker er stygge/latterlige", for den del) enn å si "gud så teit du er", spesielt hvis det siste kommer i en diskusjon.

Gammel 11-11-06, 17:21   #342
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis noen oppfører seg som nek, er jeg i min fulle rett til å kalle dem nek. Hva var det skilpadda skrev? Ytringsfrihet betyr ikke frihet fra respons.

Å kalle noen nek er noe ganske annet enn å la bilder av intetanende overvektige sirkulere.

Gammel 11-11-06, 17:58   #343
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Synes du ikke jeg kler min nåværende avatar???

Joda, så fin atte!

Gammel 11-11-06, 17:59   #344
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Elin: Jeg sikler ikke på Angelina Jolie, jeg sikler i så fall på Nabojenta. For meg er avataren Nabojenta (med Nabojentas personlighet), derfor vil jeg ikke at hun skal bytte og bli en en ukjent dame jeg ikke kjenner.

Gammel 11-11-06, 18:02   #345
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Mams: Problemet med bildet du legger ut er konteksten du finner det på nettet. Modellen har anoreksia, og hvis du tar en tur i nettmiljøet rundt anorektikere og selvskadere, så vil du finne bildet du lenker til brukt som inspirasjon og motivasjon. Bildet er visst et eksempel til etterfølgelse. Så jeg blir dårlig av bildet du legger inn, pga den konteksten som jeg knytter det til. Det er noe en selvsagt ikke skal ta mer hensyn til enn at en tenker over mulig respons før en poster. Her er helt sikkert noen som har reagert på Babes-bildene også, det er lov å kommentere det også.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 18:07   #346
Mica
Djevelsk

Mica sin avatar

Hvor: Oslo
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Min oppfattelse av nabojenta utfra avataren og innleggene er en tøff, rocka, modig, vill og samtidig snill og generøs. Ser absolutt for meg Nabojenta som en slags norsk barnemor variant av Angelina.

Jeg syns forøvrig Angelina er super kul!! (rappa mannen som strår som nr 1 på listen min har hun også )

Gammel 11-11-06, 18:11   #347
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mica, her.

Min oppfattelse av nabojenta utfra avataren og innleggene er en tøff, rocka, modig, vill og samtidig snill og generøs. Ser absolutt for meg Nabojenta som en slags norsk barnemor variant av Angelina.

Jeg syns forøvrig Angelina er super kul!! (rappa mannen som strår som nr 1 på listen min har hun også )

Det jeg synes er utrolig bra med denne tråden, var at det gikk fra å klage på Sitronen og over til å snakke veldig mye pent om meg!!!

Tusen takk for kjempeflott kompliment Mica!

Gammel 11-11-06, 18:18   #348
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Så kjendiser og offentlige personer må tåle en støyt og tåle at det legges ut bilder av dem på nett fordi det må de regne med? Ok.

Vanlige mann i gata som er overvektig, radmager eller på annen måte skiller seg litt ut skal man ikke legge ut bilder av, fordi de kan føle seg støtt, samt de poserer ikke, og vet ikke at det ligger bildet av dem på nettet. Ok.

Det er ok å kalle folk for dustete og nek i forum som dette. Ok.

Dette er Lara Flynn Boyle. Jeg synes hun er sykelig tynn.
Dette bildet kan ingen ta seg nær av for Lara Flynn Boyle er superkjendis og hun må tåle offentlighetens kritikk og hun poserer til fotografen, og de som føler seg støtt av at jeg legger ut bilde av henne som har slanket seg radmager, ja de har et problem. Er det sånn og forstå? Og dersom man ikke forstår at jeg skriver dette med ironi og ikke liker bildet, ja da er man et nek.

Gammel 11-11-06, 18:37   #349
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Etter å ha lest igjennom denne tråden har jeg nå ikke en fjerneste idè om HVA jeg skal kommentere!

Sitron vs Skremmeren?
Juletre?
Jessica?
Overvekt / undervekt?

Men kan nå si, at jeg liker også Angelina J. godt.. og synes generelt mange av disse rike kjendisene våre får unødvendig negativ kritikk når de gjør noe for en god sak..
Da blir det ALLTID stilt spm ved intensjonen deres. Og det blir alltid tatt opp hva de har av penger, og hvor mye de KUNNE ha brukt etc etc.

Istedet for å sette pris på det de faktisk bidrar med.

Vi ga i gjennomsnitt 40 kr til "leger uten grenser" aksjonen i Norge, det gjenspeiler vel ikke akkurat den generelle økonomien vi har heller..

Sånn som Petter Stordalen.. jeg liker egentlig ikke mannen.. men han PRØVER iallefall å gjøre noe for en god sak (miljøet) - men hver gang han ytrer noe i forhold til det, så blir han bare overøst med sin økonomi, sine biler, sitt hus etc. Istedet for å fokusere på det han faktisk bidrar positivt med..

Om noen i det hele tatt skjønner hva jeg mener.. (og om det har noe HER å gjøre?! )

PS : det juletrebildet - der har juletreet slike lys som jeg prater om ! Små lys - som liksom blir en del av treet! FInt!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 18:39   #350
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Etter å ha lest igjennom denne tråden har jeg nå ikke en fjerneste idè om HVA jeg skal kommentere!

Sitron vs Skremmeren?
Juletre?
Jessica?
Overvekt / undervekt?

Du har et alternativ igjen, da! Du kan snakke utrolig pent om meg!!

Gammel 11-11-06, 18:40   #351
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Du har et alternativ igjen, da! Du kan snakke utrolig pent om meg!!

Aha!!!

Vet jo ikke om det er noe mer å si, du har jo fått SÅ mye skryt!
Og det vel fortjent!

(og synes avataren din er flott! )

Gammel 11-11-06, 18:48   #352
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Aha!!!

Vet jo ikke om det er noe mer å si, du har jo fått SÅ mye skryt!
Og det vel fortjent!

(og synes avataren din er flott! )

Tusen takk!

Nei, nå begynner jeg å bli innbilsk her, og det kan vi ikke ha noe av!! Nå finner vi en annen å skryte av! Hvem har den flotteste avataren her inne? Hvem kler sin avatar best? (og husk..bare positivt nå!! )

Gammel 11-11-06, 18:50   #353
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Her er den flotteste avataren!

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 18:53   #354
Doxa
hmmm

Doxa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

En avsporing
Jeg synes det et å kalle noen et nek etc. går inn under kategorien "god gammeldags hersketeknikk".
Til sammenligning tviler jeg på at de som synes slike slik tiltale er ok hadde brukt dette i RL og "face to face".
Så hvorfor skal det være akseptert skriftlig?

Gammel 11-11-06, 18:54   #355
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Her er den flotteste avataren!

Kan det være seriøst riktig at vi kom til MIN avatar nå?!
(eller har du fiksa sånn at ALLE kommer til sin )

Gammel 11-11-06, 19:06   #356
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Kan det være seriøst riktig at vi kom til MIN avatar nå?!
(eller har du fiksa sånn at ALLE kommer til sin )

Det var i alle fall deilig å føle seg så smigret i det lille øyeblikket det tok å forstå at HP driver med litt maktmisbruk...

Gammel 11-11-06, 19:10   #357
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Det var i alle fall deilig å føle seg så smigret i det lille øyeblikket det tok å forstå at HP driver med litt maktmisbruk...

Gammel 11-11-06, 19:10   #358
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Skjønt, maktmisbruk er det vel ikke. Det er heller en slags skrudd og herlig måte å få alle til å føle seg spesielle på.
Ganske enkelt genialt, HP!

Gammel 11-11-06, 19:16   #359
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Sier jo litt om troen jeg har på meg selv, når jeg gjennomskuet HP med en gang

Gammel 11-11-06, 19:17   #360
era

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Hi hi HP pent svært pent....

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:03.