Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sitronen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-06, 18:37   #11
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Etter å ha lest igjennom denne tråden har jeg nå ikke en fjerneste idè om HVA jeg skal kommentere!

Sitron vs Skremmeren?
Juletre?
Jessica?
Overvekt / undervekt?

Men kan nå si, at jeg liker også Angelina J. godt.. og synes generelt mange av disse rike kjendisene våre får unødvendig negativ kritikk når de gjør noe for en god sak..
Da blir det ALLTID stilt spm ved intensjonen deres. Og det blir alltid tatt opp hva de har av penger, og hvor mye de KUNNE ha brukt etc etc.

Istedet for å sette pris på det de faktisk bidrar med.

Vi ga i gjennomsnitt 40 kr til "leger uten grenser" aksjonen i Norge, det gjenspeiler vel ikke akkurat den generelle økonomien vi har heller..

Sånn som Petter Stordalen.. jeg liker egentlig ikke mannen.. men han PRØVER iallefall å gjøre noe for en god sak (miljøet) - men hver gang han ytrer noe i forhold til det, så blir han bare overøst med sin økonomi, sine biler, sitt hus etc. Istedet for å fokusere på det han faktisk bidrar positivt med..

Om noen i det hele tatt skjønner hva jeg mener.. (og om det har noe HER å gjøre?! )

PS : det juletrebildet - der har juletreet slike lys som jeg prater om ! Små lys - som liksom blir en del av treet! FInt!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:23.