Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sitronen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-06, 20:50   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sitronen

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Men, er de teite bare fordi de mener noe annet enn deg selv da?

Det er jo ikke det at de mener noe annet enn meg som gjør at jeg syns de er teite/uoplyste/frekke.
Svært mange er mener noe annet enn meg veldig ofte .
Og det gjør ikke at jeg har lyst til å kalle dem noe.

Men når noen fnyser av at jeg sliter med å gå ned i vekt, og gir meg rådet "Selv spiser jeg bare 3 måltider pr dag, og se hvor slank jeg er! Du bør vurdere å gjøre det på den måten"
så føler jeg at personen både er teit og uopplyst.

Og da syns jeg noen ganger det kan være skikkelig befriende å si det. Eller jeg kan bare humre litt og se på personen med en litt ovenfra og ned-holdning. Funker for meg det også

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:11.