Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Sinte statskirke-ikke-medlemmer og stakkars kirkeansatte

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-09, 09:24   #10
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sinte statskirke-ikke-medlemmer og stakkars kirkeansatte

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Mener du første gang noen sinne? I så fall stemmer ikke det. Jeg fikk kirkevalgkort for mange år siden og da var jeg blitt feilaktig oppført som medlem (er aldri blitt døpt og har aldri vært medlem). Ikke var det så lett å melde seg ut heller, skulle det vise seg. Da jeg skulle gifte meg borgerlig for tre år siden fant jeg ut ved en tilfeldighet at jeg fremdeles var medlem. Det holdt da å sende en mail og si at oppføringen var feilaktig, så fikk jeg bekreftelse på at jeg var strøket.

Jeg kjenner jeg blir litt irritert på hele greia, fordi jeg vet om så mange (inkludert meg selv) som gjentatte ganger har blitt feilaktig oppført og da kan jeg ikke unngå å tenke at det spekuleres i det.

De sa i alle fall et sted at dette er første gang kirken henvender seg til alle sine medlemmer samtidig, eller noe sånt.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:06.