Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Naboen helte en bøtte med såpevann på katta

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-10, 21:40   #10
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på katta

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Jeg synes at det å kaste såpevann etter et dyr er noe overdrevet, jeg.

Jeg forstår jo av denne tråden at mange blir veldig sinte og fryktelig irriterte på katter, lurer på om det er de samme menneskene som blir skrekkelig rasende på frekke barn i gaten og naboer som hugger ned trær, setter opp garasjer eller gjør slike irriterende ting?
Det må være slitsomt å ha det slik. Jeg koser med puser og inviterer nabobarna på is i stedet, jeg. Det er mye hyggeligere.

Jeg hjelper mer enn gjerne naboen med å hugge trær, jeg maler naboen sin garage hver gang det trengs, de fleste ungene i nabolaget oppholder seg her hos meg uansett alder og kjønn og det gjør ofte naboene også.
At jeg ikke vil ha kattemøkk på min plen, i mine bed, kattepiss under trappa, i vogna, i hagemøbler, katter inne i huset, oppi senga, katter gående rundt bena mine på min egen terasse osv, hvorfor i alle dager skulle det tilsi at jeg blir skrekkelg sint på barn i gata og naboer som hugger trær eller setter opp garasjer? Og bare så det er sagt, unger og trær som hugges og garasjer som bygges er i mine øyne ikke en irriterende ting, kattepiss i barnevogna derimot er rimelig irriterende.
Det der synes jeg ble for teit.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:34.