Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sommeravslutning. So last year?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-16, 22:09   #11
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommeravslutning. So last year?

Opprinnelig lagt inn av Pebbles, her.

Men jeg vil si at da barna gikk i barnehage, satt jeg så uendelig stor pris på de som jobbet der og faktisk tok vare på og ga omsorg til barna mine hver eneste dag at jeg i grunnen kunne mane fram takknemlighetstårer på daglig basis om jeg satte meg i riktig modus for det - og de fikk alltid gaver og kort fra oss hver vår. For meg var ikke de barnehageansatte noen "som bare gjorde jobben sin" - de var verdt sin vekt i gull og de former små barnesinn og jeg ville aldri tatt dem for gitt. (Jeg har satt uendelig pris på de flinke lærerne til barna mine også - men barnehageansatte? Don't get me started!)

Ja. Her er minsten straks ferdig med to år på småbarnsavdelingen og pedlederen der har jo, etter oss nærmeste og besteforeldre, helt klart vært viktigste omsorgsperson for ham i disse to årene. Det er ikke så rent lite altså.

Og så må jeg si at kontaktlæreren til mellomste har vært ekstremt viktig dette førsteklasseåret. Vi brukte mye tid på å få ham "på plass" på skolen og takket være kontaktlærer og leder for SFO/AKS fikk vi det til med godt samarbeid og dialog. Det er så utrolig mye verdt at disse menneskene finnes der for barna våre! Det kan liksom ikke sammnelignes med frisøren eller bussjåføren altså. De fortjener at vi viser at vi setter pris på dem.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:49.