Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg lurte på om naboen kunne vente med kantklipper'n

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-08, 17:55   #11
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg lurte på om naboen kunne vente med kantklipper'n

Tror ikke jeg hadde tenkt å spørre om jeg ikke hadde hatt ett ordentlig godt forhold til naboen.

Da barna var små var den ene naboen søsteren min, da kunne jeg godt ha spurt! Men den andre naboen var klistre gal, og kunne sette seg til å sette radioen på høyt da jeg gikk trilletur forbi han, så han hadde jeg ikke spurt.

Men reaksjonen på spørsmålet var kanskje litt i meste laget?

Tror jeg hadde tatt meg bort en tur og snakket litt med de. Og sagt fra at det hadde vært en dårlig natt, og dere var utslitte begge 2. Men du vet best om det hjelper!

Her kommer noen :sov-godt:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:20.