Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

BH-størrelser og pupper med forskjellig størrelse

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-07-08, 08:24   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

BH-størrelser og pupper med forskjellig størrelse

Nå har jeg endelig kjøpt meg et par nye gode BHer. Krystallklart her inne hjalp meg og jeg er kjempefornøyd. Men jeg har et problem, nemlig at puppene mine har en hel CUP i forskjell i størrelse. Det er jo umulig å finne perfekte BHer! Kjøper jeg en BH med cup som er perfekt til den "store" puppen, blir cupen for stor på den andre puppen, og omvendt. Jeg finner jo BHer der cupen sitter relativt fint på begge idet jeg tar den på og går litt med den, men etterhvert presser den store puppen seg mer og mer ut av cupen. Faen så irriterende!

Er det noen andre her med så stor puppeforskjell? Hvordan løser dere dette med BH-størrelse? Må jeg få spesialsydd BHer? *ruinert*

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:59.