Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tror du på hjelpere?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Tror du på hjelpere?
Ja 67 38,29%
Nei 75 42,86%
Vet ikke 33 18,86%
Deltakere: 175. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-06, 15:34   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du på hjelpere?

Jeg er faktisk blitt spådd en gang, av ei venninne av min tante. Hun kom med intime detaljer som ingen andre enn jeg og evt. min mann vet om, ikke min tante heller. Så hun kan umulig ha fått denne informasjonen av noen andre enn meg og min mann, og min mann har hun aldri møtt og jeg vet jo selvsagt at jeg ikke har fortalt henne det, hadde jo ikke engang møtt henne selv før "seansen". Jeg skulle også få barn i 2003, noe jeg lo litt av for jeg trodde det kom til å gå mye lenger tid før jeg ble mamma. Men i 2003 kom mitt første barn (jeg ble spådd i 1998). Litt morsomt.

Healing har jeg også vært borti, både jeg og min mor. Det er såpass sterke opplevelser at jeg VET at det er noe i det. Det er mye humbug der ute, men jeg vet at det finnes seriøse utøvere også. Har jo tross alt opplevd det selv.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:00.