Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink /god til?
Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.
Hm. Ja. Hvor skal jeg begynne? 
Nå ser jeg at du kom på noe etterhvert - men min første tanke er at du sikkert er morsommere enn de fleste?
- Jeg er flink til å bruke humor i ulike situasjoner og får stadig tilbakemeldinger på at det blir satt pris på. (Skal innrømmes at jeg kan være en smule paranoid på om jeg bruker humor for mye - men klamrer meg til at tilbakemeldingene betyr at det posjoneres ut i greie doser.)
-Jeg er flink til å raskt få et overblikk og å se ting fra fugleperspektiv. Og jeg er flink til å forklare for andre (noe som er en fordel når man er lærer )
-Jeg er deltagende, blid og engasjert når jeg er sammen med andre. Prøver å motvirke Polyanna-effekten med en dæsj ironi&sarkasme med jevne mellomrom. Også er jeg flink til å ordlegge meg muntlig.
Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.
Og forresten er jeg flink til å tolerere/ignorere rot og til å f.eks. greie å lage mat på et veldig rotete kjøkken. 

Blir stadig imponert over på hvor liten plass på kjøkkenbenken jeg trenger på å skjære opp en paprika og over hvor høye tårn av oppvask det går ann å lage!